Maradjunk annyiban, hogy a külön kiszedett bowdenbelsőről a büdös életben nem mondjátok meg, hogy melyik gyári és melyik nem. Különben meg nincs is gyári, a 6000 Ft-os sem az. De még a 2000 Ft-os és a 6000 Ft-os közül sem mondjátok meg, hogy melyik volt a drágább.
Tudni kell, hogy hova mit szabad betenni!
Öntött dugó: haver 350-es Tuaregje már több mint 10.000-et ment vele, és hibátlan. Én ugyan nem mertem volna belerakni, komolyabbat raktam volna bele, de nála működik. Bár tény, hogy nagy egyhengeres 4T, és nem 13.000/min-eket forog...
Egyébként meg közlöm veletek, hogy nem gyári sem a DID lánc, sem a JT lánckerék, sem a Sparco alupedál, sem a Remus kipufogó...
Pontosan tudta, hogy bejáratós.
Egyébként az első megszorulás tudjátok miért volt?
Mert a főtengely könnyítése céljából a sonkán kialakított lyukakat a gázáramlás miatt, gyárilag műanyaggal pótolták, és az hullott ki.
A superbikeosok 150km alatt tették tönkre az RS-t, tök gyári volt. megkapták tesztre és gondolom húzták neki mint a szemét. Ezen csodálkozom h nyílt napokon nem félnek h kiviszik a pár km-es gépet és valaki alatt megakad a kanyarban?
Azért mindenképpen a Polini-t a minőség jellemzi!
Hogyan lett lemotorozva az 1000-es, azt sajna nem tudom mert eladtam a gépet, de azért ennyi után tönkretenni elég gázos.
tudom pont most kell hengerfej és talp tömítés és kiváncsian várom az árat...
persze vannak dolgok amiben lehet vállogatni. én ugy vagyok vele h minden belsőség ami a blokk meg iyenek az legyen gyári... a külső dolgok nem érdekelnek annyira. nem fogom pl a pleximet lecserélni (teljesen kiszívta 10 év alatt a nap) 33E ft-ért gyárira ha 7-ből meguszom máshonnan...
én főleg azért vagyok ráállva egyébként az inkább eredeti dolgokra mert az előző tulaj hát enyhén szólva szétgányolva adta oda a motort. sajnos nem értettem akkor hozzá amikor vettem, esztétikailag szép volt és dugó láncekerekek és lánc is volt benne cserélve. Arról persze nem szólt a dolog h teljesen szét van fúrva a henger a hajtókar meg a csapszeg és a tügörgők a régi és most én szívok vele... a kábelezés botrányos volt minden szar belekötve, power darabokra törve... persze nem hibáztatom azt akitől vettem mert ilyen egy használtmotor, csak inkább beleteszek mindent eredetibe és húzza ki tovább... mondjuk az tényleg felháborító volt amikor elküldött egy videót h h füstölik a pilot power gumimat
Abban azért mindenképpen igaza van Safee-nak, hogy valami ésszerű határ azért van.
Ha valaki kicsit is ért a motorokhoz az bizonyos esetekben kivételt tehet, nem
hát 1000 kilóméteren ugy lehet egy 2ütemüt szétcsapni ah annak a rendje. rossz bejáratás, vagy a sok motorfék... én ha nem húzom a gázt a kuplungot azonnal be...
Ez most szép/és jó"csak gyári alkatrészt használok"...érdekes az összes magyarhonban szerelt motor gondos gazdija ezt mondja.Jön a nagy meglepödés(kéthengeresröl beszélek)felujitás nagymenöknél(tuticsávo istenkirály/pályamenö)öntött dugo mert már nemlehet dugot kapni-hüvely drága/szar(mert mondta a másik tuti csávo) ,fötengelyhez nemnyulunk mert az drága,(lekötöt kényszerolajzás=ugyis kap majd olajat a válto felöl -pasztát használunk illesztésekhez/tömitéshez ....sajnos ez a magyar valoság,biztos jol motoroznak ezek az emberek de eszük semmi
Gyári - nem gyári ki mondja meg?
A Cagiva Mito-mba gyári pontosabban márkás cuccokat (Polini) pakoltak neves műhelyben 1000 km-t ment ve le az új tulaj aztán annyi. Kérdezd meg Szeki-t.
Szóval erről ennyit.
és nem az ért kérdezte mert nem tudja megállapítani, hanem azért mert nem szereti ha később neki viszik vissza mert szar. talán van némi (10éves) tapasztalata.
neked miyen jópofa motorod van aminek van fékbowdene?
pl. a cbfet is fellökte egy nagypapi tolatás közben a fékkar bánta rendeltem mindkettót (gyári 6k, utángyártott 4k) hát gyár anyaga tisztább, felépítése vaskosabb, és az utángyártott vagy 2 centivel rövidebb a gyárinál.....és ez csak egy rohadt fékkar
Safee::. a bowden az egy dolog..... én mindig a gyári cuccokat favorizálom például egy dugócserénél a motorban semmi pénzért nem raknék mást csak gyárit azon az 5 ezer ft-on ne muljon h egyszer szétrepül alattam a motor...
Értem. Tehát először megkérdezte, hogy gyári e. És miután közölted vele, hogy igen, megnyugodott. Teljesen világos.
Azt nem tudja megállapítani, hogy gyári e vagy sem...
És vajon miért nem? Mert ennek az egésznek az ég adta világon semmi értelme nincs...
Múltkor mondtam: a dolgok addig gyáriak egy járműben, amíg kihozd a szalonból. Onnantól kezdve bármelyik részét cserélheted bármilyenre, az gyári már nem lesz, bármit is mondanak rá a boltban.
Mondtam Joe: szerkezettan.
A bowdenbelsők acélhuzalokból vannak sodorva. Szerinted nagy különbségek lennének köztük? Hm. Nincsenek. Egy kuplungnál meg aztán pláne semmi komoly megterhelés.
Higgyétek el, fékbowdennek én sem raknám be. Arra van külön vastagabb bowden, egészen puha, lágy, mert másképp van sodorva.
A márkanevekkel kapcsolatban: többnyire az emberek oda vannak a Castrol olajakért, ilyen jó, olyan jó, mert Castrol. Nekünk sok bajunk volt vele. A Fuchs-szal nincs.
Tudni kell, hogy hova mit szabad betenni!
Öntött dugó: haver 350-es Tuaregje már több mint 10.000-et ment vele, és hibátlan. Én ugyan nem mertem volna belerakni, komolyabbat raktam volna bele, de nála működik. Bár tény, hogy nagy egyhengeres 4T, és nem 13.000/min-eket forog...
Egyébként meg közlöm veletek, hogy nem gyári sem a DID lánc, sem a JT lánckerék, sem a Sparco alupedál, sem a Remus kipufogó...
JA!!!
2-es Golfhoz ajtógomb: utángyártott 120Ft/db, gyári 3500Ft/db. Kíváncsi vagyok, melyiket vennétek meg...