Reménykedek benne hogy csak a gyertya égett szét vagy beköpte. Állítólag ez is lehet.
Nem indítottam újra. 170 után inkább lasítottam mert 12500-at pörgött. Aztán lefulladt de rögtön be is indult, aztán megint lefulladt (eközben gurultam, csak lassúltam). 80fokos volt!!
elöször köszi a tippeket,de nem most vettem hanem tavaly,de most akarom teljesen megcsinálni. Bp-en lakom és igy is elég nehéz beszerezni az alkatrészeket.És sajna nem tudok olyat aki venne Frecciát
Hát, hogyha elkezdett "riszálni a segge" akkor egyértelmű, hogy megragadt, mert ezekben a motorokban nincs akkora motorfék, hogy fogja a kereket annyira, max ha visszarugod 150-nél 2.-ba :D Ott ihbáztál, hogy egyből ráindítoztál... ha ezt nem teszed, akkor válszeg megúsztad volna annyival, hogy megvárod míg kihül, utána beindítod, és úgyteszel egy 20-30km-ig mintha bejáratos lenne, és semmi gáz se lesz.... na már mind1, ha szerencséd van megúszod egy honolással és egy új dugóval, ha nem akkor vagy perselyezés, vagy új henger. Legrosszabb esetben a főtewngely is beállt, de csaknem..
szia a fékalkatrészek a nagyvas.hu oldalon. spirált meg nekem a szervizben rendeltek 2500 huf ért de a tárcsára azt mondták hogy már nem gyártanak hozzá de még is van
Bowden téma:2000Ft az utángyártott(km spirál is, a kisipari 1500Ft/kb-mennyit megy téma:kinozátok csak öket 160/170km/h...stb...nem arra valo-"csak"125ccm mint az oviban ,mennyit megy neked
Szerinted egy 125-ös motornál mekkora erő kell a kuplungrugók összenyomásához? Az enyémben is biciklibowden volt, a gyárinál jóval erősebb kuplungrugókkal, és mégis bírta.
Mi a francért lenne rossz az a "szaros bicóbowden"?
5-6 ezer forint... anyám borogass... ez ugyanakkora hülyeség, mint 20.000-ért Nike cipőt venni...
MR2T szavaival élve: "ez olyan mint az akropovics: kurva drága és semmi értelme"
Anno az Elefántomba Trabant bowdenéből csináltam km-óraspirált. Én 6000 km-t mentem vele, gond nélkül.
A Gilerámba meg kitalálták, hogy 4500 Ft lenne a gázbowden... Aztán fogtam a jóöreg biciklibowdent, méretre vágtam, nyomtam rá egy kis rézdarabot, forrasztottam egyet és az is elment legalább ennyit. Abból a pénzből meg találtam rá hátsó gumit.
Ezzel nem magamat akarom sztárolni! Bárki meg tudja csinálni. Csak kicsit oda kell figyelni. És nem olyanok miatt aggódni, hogy elszakadt egy bowden, és emiatt még nem tudok motorozni 3 nepig, mert még nem hozták az újat...
Na látjátok, mennyit tudok írni egy szaros bowden miatt? Bezzeg ha érettségin is így fosnám a szót...
Nem nagy ügy. Gondolom lent most is egy állítható bowdenszorítód van. Ha nem, akkor ezt is kell venned, plusz 80 Ft a 120 Ft-os bowdenbelső mellé.
Lent kifűzöd, felfelé kihúzod. Kiakasztod a karból. Pár csepp olaj, és fűzheted be az újat. Lent méretre állítod a bowdenszorítóval, a maradékot levágod.
Most mondom: nem bicikli fékbowden kell, hanem váltóbowden. Sokkal puhább, jobban bírja, olajozás után a büdös életben nem szakad el többet.
DE: előbb nézd meg, hogy a külső jó e! Ha valamelyik végén szétment - ahol van rajta alumínium kupak is -, akkor az is szétszedheti a belsőt.
Megdöglött a Mitóm!!!
Igazából én voltam a túl hülye.
20:30-kor kimentem hogy azért se hagyom annyiban ezt a 160km/h végsebességet.
Sikerült is felülmúlnom: M5-ös bevezetőszakaszán 12500-as fordulaton!!! (itt szabályzott az elektronika mert visszadobta mindig 12000-re) 170km/h mentem. De már az én szívem is belefájdult, hogy így kínzom szegényt.
Szóval lassítottam. Úgy 120-al mehettem amikro egyszercsak lefullata. Elkezdett riszálni a segge (legbelső sávban). A motorfék lassította a motort, de emiatt mégegyszer be is indult. Majd rögtön le is fulladt. Kikecmeregtem a pálya szélére ahol rádásul lállósáv se volt és még egy tócsába is beleléptem.
Ránézek a hőfok mérőre: 80 fok!!!!!
Telefon apámnak, jöjjön a Vitóval...
Kisvártatva megérkezik anyámmal (eddigre már toltam 500méterre, hogy legalább leállósávban legyek).
Bepakkoltuk ozt jöttünk haza ( a Mito túl nagy volt ezért nyitott ajtóval (na jó, megkötöttük azért) kellet hazamenni)
Apám szerint nem a dugatyú állt meg benne. Ha malacom van akkor csak a gyertya égett szét. De lehet hogy a hengerfejen lett egy lyuk!! hogy ez mi... nem tom.
Hogy lehet diagnosztizálni?
Mindne működik. Ha gyújtást adok rá, akkor rendesen megy a power. De amikor önindítózok, a motor nem indul be, csak az önindítót hallom.
Mitoba egy kuplung bovdent berakni 1 perc :D vagyis nekem ma anyni volt, nem olyan mint az rs-néél.. itt a blokk tetején kell beleakasztanod, teljesen gyerekjáték...
hallod neh már biciklibowdent tegyél a gépedbe!!!!!
www.italmondo.hu
itt kérdezd meg van-e nekik... kb 5-6 E ft kiküldéssel együtt de még mindig jobb mint egy szaros bicóbowden ami 2 hónap múlva elszakad és ha épp szar helyen vagy akkor baszhatod... nekem a szentendrei benzinkutnál szakadt 1-er el, és haza nem tudtam volna menni keresztül a városon a sok piroslámpánál mindit betolom? szerencsére solymárig eldöcögtem nagynehezen és ott havernál leraktam...
Kérdezd meg Dadist ő már cserélt mitoban... de ha ugyanoyan mint az RS-nél hogy egy kis lukon csinálod akkor nem tom... én 1 óráig szenvedtem de nem ment, szerelő betette nem kevesebb mint 5 perc alatt
na akkor ma mind a ketten szakadt bowdennel mentünk
én letettem a mocit a szerelőhöz, de hétfőn megismételjük a gurulást ok? gyönyörű idő lesz, és nem is lesz munkaszüneti nap, ergo kisebb forgalom mint ma
Ha a külső jó, akkor csak belsőt cserélj!
Ciklinek a váltóbowdenét kell belerakni. Általában 2 m-es tekercsekben van, külön csak belső. Nagyon puha, hajlékony bowden, én mindenbe azt raktam eddig.
Vigülis ja...
Egyébként a kép régi, most már nincs rajta plexi. Szembeszéllel 120, hátszéllel 150 a kényelmes.
A Bering ruhám volt rajtam béléssel, bőrkesztyűvel, csimmával, azzal nem volt gond. De a 6 éves Grex bukó az összesett belsejével érdekes dolgokat produkál 120 felett...
Nem indítottam újra. 170 után inkább lasítottam mert 12500-at pörgött. Aztán lefulladt de rögtön be is indult, aztán megint lefulladt (eközben gurultam, csak lassúltam). 80fokos volt!!