2 hónap alatt jutottam el idáig eddig nem is igazán ismertem a moccot de most már van vmifajta tapasztalatom így 1300 km után motoron meg még bátrabb az ember
de ahogy mondod ész nélkül nem igazán egészséges
persze h van
én 165-öt mentem vele maxra de még volt fordulat épp utólértem egy autót
de azért olyan egetverően sokkal többet nem ment volna már azért nem is kínoztam tovább
sztem a vége olyan 170-175 körül lehet
600rr
én is így helyeztettem forgalomba
kell gyártőművi igazolás petről a vezérképviselettől (ha minden igaz) aztán a külföldi forgalmi, utánanéznek h nincs e körözve (külföldön is) utána műszaki + okmányiroda
100-ba benne van sajnos
sziasztok
jot motoroztam ma is , meghozzta az uj dunlop gumi na mind1
az kérdezném menyiért tudnám vizsgáztatni a mocit , hogy legalább rendszámom legyen , ha már jogsim nincs
THX
vagy beszart a gyertyád vagy beázott az elektronikád( ez valószinübb mivel egész nap szakadt ez a geci esső)
várjál vele mig szárad, vagy huzd szét a csatikat és fujd ki levegővel, vagy kontakt spré, és esetleg proszáld meg egy másik gyertyával.
scoefield
próbáld meg azt megcsinálni h amikor kiszeded a gyertyát 1 v 2 fecskendőnyi benzint a tankból befecskendezel a hengerbe.
haverom AF1-e is ilyet csinált szegény ő is szívott vele rendesen
ha ez se jön be akkor nem tom
ezt pontosan nem tom, keresgélj neten a mito-ról mert evo-nak az adatait itt megtudod nézni....
motorikusan szerintem gyengébb egy picit, de télleg nem tudom hogy nagyon mibe különbözhte.....
Ma reggel elmentem dolgozni a motorral (akkor még nem esett)
Egész nap ázott szegény..:(
18:00 beindít-ülés törölgetés miközben pötyög aztán megáll---Aztán nem indul többé..Gyertya kivesz,szikra megnéz és mikor indítottam akkor volt szikra kb.2 mp-ig viszont azóta semmi.Ilyenkor mi van?
de ahogy mondod ész nélkül nem igazán egészséges
Nekem egy 88-as AF1-em van és győzök kapaszkodni mikor kinyit a szelep!
van msn-ed?
ha van felvehetsz a címet megtalálod ha rám kattansz
sok helyen hallottam már hogy az evo-nál ilyen seggberúgós érzésről beszélnek mikor kinyit a power
nem tom ezt a régebbinél mennyire lehet érezni?
én 165-öt mentem vele maxra de még volt fordulat épp utólértem egy autót
de azért olyan egetverően sokkal többet nem ment volna már azért nem is kínoztam tovább
sztem a vége olyan 170-175 körül lehet
és mennyit mentél vele végre?
tom hogy most hülyeséget kérdezek de eddig még csak 50esem volt..szal a tiédbe is van power szelep ugye?
sztem ahhoz képest h 25-ös elég jól gyorsul meg megy is
mérni sose mértem hmennyi alat van 100-on
én is így helyeztettem forgalomba
kell gyártőművi igazolás petről a vezérképviselettől (ha minden igaz) aztán a külföldi forgalmi, utánanéznek h nincs e körözve (külföldön is) utána műszaki + okmányiroda
100-ba benne van sajnos
jot motoroztam ma is , meghozzta az uj dunlop gumi na mind1
az kérdezném menyiért tudnám vizsgáztatni a mocit , hogy legalább rendszámom legyen , ha már jogsim nincs
THX
Várok holnapig,mást nem tudok sajna...
várjál vele mig szárad, vagy huzd szét a csatikat és fujd ki levegővel, vagy kontakt spré, és esetleg proszáld meg egy másik gyertyával.
próbáld meg azt megcsinálni h amikor kiszeded a gyertyát 1 v 2 fecskendőnyi benzint a tankból befecskendezel a hengerbe.
haverom AF1-e is ilyet csinált szegény ő is szívott vele rendesen
ha ez se jön be akkor nem tom
motorikusan szerintem gyengébb egy picit, de télleg nem tudom hogy nagyon mibe különbözhte.....
Egész nap ázott szegény..:(
18:00 beindít-ülés törölgetés miközben pötyög aztán megáll---Aztán nem indul többé..Gyertya kivesz,szikra megnéz és mikor indítottam akkor volt szikra kb.2 mp-ig viszont azóta semmi.Ilyenkor mi van?