Nekem nagyon tetszik eddig. Kényelmes, könnyen fordul. 4ezerig csak haldoklik a motor, de onnantól elég jól húz. De még nemnagyon rángatom a gázt. Majd a bejáratás után meglátjuk mit tud.
van egy nálunk is (ez másik).. és az pl. piros.. majdnem olyan mint egy kis bandit..csakhát hangja azért nem túl sok van, de pont elég is..viszont a kis cbr sztem faxa kis gép ..városba nagyon megfelel
egyik haverom is motort akar venni már vagy egy éve..erre most rendelt egy 0-km-es ybr-t állítólagg.. ..végülis, legalább ha megy egy kört vele egy délután nem kell kétszer teletankolni ..de azért kipróbálom majd ha meglesz(meg ha ide adja)
Hah jó te tudod
Ez az utolsó hozzászólásom az YBR-rel kapcsolatban
találtam ezt a linket ahol van róla teszt: http://motorinfo.hu/news.php?nid=3751&go=&page_no=4
néhány érdekes dolog: idézés a tesztből
Motortípus: Léghűtéses, négyütemű, előrehajló egyhengeres, SOHC
Hátsó fék: Dob, Ø 130 mm
Gumiról adatot nem találtam
Külső: elsőre a 20 évvel ezelőtti Simsonok minimál designját véltem felfedezni
8000-es fordulatnál adja le a legnagyobb (csillagászati mértékű 12 lóerős)
Váz: Gyémántváz ---Nah OK téleg megériaz árát, a vázat eladod az ékszerészeknek, mennyi pénz lehet kb.: 10kg gyémánt Komolyan ezt nem értem hogy mi az a gyémántváz
Szeki gratulálok az új motorodhoz jó motorozást és baleset mentes közlekedést vele
Nekem semmi bajom az YBR-rel csak egy kicsit durva hogy a egy ilyen Mito után akarsz vanni egy YBR-t ráadásul rá is kell fizetned.
A Mito a legjobb minőségi anyagokból van összerakva, az YBR pedig olyan mint egy ETZ: teljesítmény szintén dobfék van hátul stb.
Nem lugatásból mondom csak nehogy olyat tegyél amit késöbb megbánhatsz!!! Gondold át jól
erre varrjatok gombot
szeki,mesélj!
holnap délelött mek vezetni fogalomba 8tűl 10ig...
lehet összefutunk akkor
olyan szép volt az ég, hát kitoltam hogy megörökítsem a kettőt egyben
Büszke vagyok magamra.
(ha bárkinek bármi kell a Honda Karasnából, akkor szóljon nyugodtan, megtudom nézni hogy van-e, mivel ott dolgozok)
Széles utat skacok!
Ez az utolsó hozzászólásom az YBR-rel kapcsolatban
találtam ezt a linket ahol van róla teszt: http://motorinfo.hu/news.php?nid=3751&go=&page_no=4
néhány érdekes dolog: idézés a tesztből
Motortípus: Léghűtéses, négyütemű, előrehajló egyhengeres, SOHC
Hátsó fék: Dob, Ø 130 mm
Gumiról adatot nem találtam
Külső: elsőre a 20 évvel ezelőtti Simsonok minimál designját véltem felfedezni
8000-es fordulatnál adja le a legnagyobb (csillagászati mértékű 12 lóerős)
Váz: Gyémántváz ---Nah OK téleg megériaz árát, a vázat eladod az ékszerészeknek, mennyi pénz lehet kb.: 10kg gyémánt Komolyan ezt nem értem hogy mi az a gyémántváz
Szeki gratulálok az új motorodhoz jó motorozást és baleset mentes közlekedést vele
A Mito a legjobb minőségi anyagokból van összerakva, az YBR pedig olyan mint egy ETZ: teljesítmény szintén dobfék van hátul stb.
Nem lugatásból mondom csak nehogy olyat tegyél amit késöbb megbánhatsz!!! Gondold át jól