Sráácok tud valaki valamit erről a MITO 525 SP -ről??? itt csak ennyi van róla :(
de 37 pacis és 125-ös kerestem képet de ez valami pályagép lehet vagy mi....
húú..nálunk az utcában meg minden fele rohangál most egy 600-as (hasonló ami a képen van)..
qrwah nagy hangja van és általában a csávó áll a motoron és úgy lövi neki...
Nem konkrétan az Alfáról beszéltem, hanem általában az olaszokról. És még csak nem is az elektronikáról... A CR a Common Rail, a közös nyomócsövű befecsekendezés rövidítése. Ezt pedig a mai napig Bosch csinálja a JTD-khez.
A németek pedig igen is megbízhatóak. Szerinted miért van az, hogy az autók több mint 80%-án a Bosch VE rendszerű forgóelosztós adagoló van? És soha a büdös életben nem mennek tönkre. Kivéve persze, ha a tulaj szart tankol, és nem üzemanyagot... mert erre is sok példa van...
De mint mondtam, mindenki vegye meg azt, ami tetszik!
Safee azért lett szar a 156 elektronikája mert a "híres német minőséget" képviselő Bosch csinálta
De most a 159-nél elküldték a Bosch a pics@b@ és most a Marelli van.... (ami ugye Olasz)
Bocsesz h visszatértem az autóhoz de ez muszály volt
Az tetszik a németekben, hogy ott se hajtják, úgy szanaszét a motort. És még az 50-es motor vásárlásánál tetszett különösen, hogy a kismotorokra is kell műszaki, vagy valami hasonló állapotfelmérés :).
Egy jó német apróhirdető oldal (nekem nem jön be az ebay): MOBILE.DE
Na eddig nem sokat tudtam meg a folytásról ,de a Németek ebben mesterek .
A 125 ös moci 5kw és 80 a vége A1 jogsihoz nézzétek meg
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125_W0QQitemZ190000357868QQca tegoryZ9913QQrdZ1QQcmdZViewItem
aha,haver most tuningolt meg 1 szinyót
elatta ami a volt,olcsóbban vett 4ebességeset,maj 1 kis tuningot adott neki..60as henger,sport puf ,meg direkt szűrő..még járatós...de mentünk vele 2en,emr mentün ka bukómér,sokkal több ereje van,pedig 2en votlunk rajta,ne mis húzta mer járatós meg a karbi sincs belőve..de megy jóll
Franciáknál van valami ccm/le korlát(pl:oda csinálták a TDR240 tipust)japcsiknál a belpiacosok is érdekesek(RGV250-45le- kilométeroránál is szeretnek sebbeséget korlátozni...)
de 37 pacis és 125-ös kerestem képet de ez valami pályagép lehet vagy mi....
az ellensujnak hogy kell álnia a mitoban????
meg a jelölések hogy vannak a ti motorotokon??
mert nállam sehogy se jönnek ki
qrwah nagy hangja van és általában a csávó áll a motoron és úgy lövi neki...
Nem konkrétan az Alfáról beszéltem, hanem általában az olaszokról. És még csak nem is az elektronikáról... A CR a Common Rail, a közös nyomócsövű befecsekendezés rövidítése. Ezt pedig a mai napig Bosch csinálja a JTD-khez.
A németek pedig igen is megbízhatóak. Szerinted miért van az, hogy az autók több mint 80%-án a Bosch VE rendszerű forgóelosztós adagoló van? És soha a büdös életben nem mennek tönkre. Kivéve persze, ha a tulaj szart tankol, és nem üzemanyagot... mert erre is sok példa van...
De mint mondtam, mindenki vegye meg azt, ami tetszik!
Na de most már tényleg vissza a motorokhoz!
De most a 159-nél elküldték a Bosch a pics@b@ és most a Marelli van.... (ami ugye Olasz)
Bocsesz h visszatértem az autóhoz de ez muszály volt
Példának okáért, egy (olcsó) fojtott mito, ami csak 80-al megy.
Egy jó német apróhirdető oldal (nekem nem jön be az ebay):
MOBILE.DE
A 125 ös moci 5kw és 80 a vége A1 jogsihoz nézzétek meg
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125_W0QQitemZ190000357868QQca tegoryZ9913QQrdZ1QQcmdZViewItem
elatta ami a volt,olcsóbban vett 4ebességeset,maj 1 kis tuningot adott neki..60as henger,sport puf ,meg direkt szűrő..még járatós...de mentünk vele 2en,emr mentün ka bukómér,sokkal több ereje van,pedig 2en votlunk rajta,ne mis húzta mer járatós meg a karbi sincs belőve..de megy jóll
papíron 127kmh ,pont ma nézem auto motor kiállításon az új mitot
Tud valaki segíteni?