Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bele előre egy spot, hátra két led, azt csá, lehet vele utcán menni...
yaa de akkor ezt csak pályára lehet majd venni, utcára semmiképpen sem lehet nem?
Pályaidom, kerekek, fejidomtartó vas, központi teló, első tárcsa, rezo, asszem ennyi-
Én nemtok róla semmit, de ahogy nézem elég jó árban van.
Sráácok tud valaki valamit erről a MITO 525 SP -ről??? itt csak ennyi van róla :(
de 37 pacis és 125-ös kerestem képet de ez valami pályagép lehet vagy mi....
Hi! lenne egy óriási kérdésem. tudjátok hol vehetek vagy rendelhetek a Primámba öninditót és milyen áron?esetleg jó bele a Mitoé is?előre is köszönöm
hy!

az ellensujnak hogy kell álnia a mitoban????
meg a jelölések hogy vannak a ti motorotokon??
mert nállam sehogy se jönnek ki
Van az adataimnál
Van a mitodról kééééép?
De nem is elözhetsz meg vele semmit !!! Az autók csak ugy mennek elmelette mint ahogy én mellettem is
csáó srácok! megvan a primám tök faxa
húú..nálunk az utcában meg minden fele rohangál most egy 600-as (hasonló ami a képen van)..
qrwah nagy hangja van és általában a csávó áll a motoron és úgy lövi neki...
húúú..szép ez az evo ..legalább nem pörgi szét magát és nem szorul meg hetente ...
Hát de most már ejnye-bejnye Joe.

Nem konkrétan az Alfáról beszéltem, hanem általában az olaszokról. És még csak nem is az elektronikáról... A CR a Common Rail, a közös nyomócsövű befecsekendezés rövidítése. Ezt pedig a mai napig Bosch csinálja a JTD-khez.
A németek pedig igen is megbízhatóak. Szerinted miért van az, hogy az autók több mint 80%-án a Bosch VE rendszerű forgóelosztós adagoló van? És soha a büdös életben nem mennek tönkre. Kivéve persze, ha a tulaj szart tankol, és nem üzemanyagot... mert erre is sok példa van...
De mint mondtam, mindenki vegye meg azt, ami tetszik!

Na de most már tényleg vissza a motorokhoz!
Safee azért lett szar a 156 elektronikája mert a "híres német minőséget" képviselő Bosch csinálta
De most a 159-nél elküldték a Bosch a pics@b@ és most a Marelli van.... (ami ugye Olasz)

Bocsesz h visszatértem az autóhoz de ez muszály volt
Cagiva Mito
Példának okáért, egy (olcsó) fojtott mito, ami csak 80-al megy.
Az tetszik a németekben, hogy ott se hajtják, úgy szanaszét a motort. És még az 50-es motor vásárlásánál tetszett különösen, hogy a kismotorokra is kell műszaki, vagy valami hasonló állapotfelmérés :).
Egy jó német apróhirdető oldal (nekem nem jön be az ebay):
MOBILE.DE
Na eddig nem sokat tudtam meg a folytásról ,de a Németek ebben mesterek .
A 125 ös moci 5kw és 80 a vége A1 jogsihoz nézzétek meg
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125_W0QQitemZ190000357868QQca tegoryZ9913QQrdZ1QQcmdZViewItem
aha,haver most tuningolt meg 1 szinyót
elatta ami a volt,olcsóbban vett 4ebességeset,maj 1 kis tuningot adott neki..60as henger,sport puf ,meg direkt szűrő..még járatós...de mentünk vele 2en,emr mentün ka bukómér,sokkal több ereje van,pedig 2en votlunk rajta,ne mis húzta mer járatós meg a karbi sincs belőve..de megy jóll
hát azér egy 15le -s mito nem 80at megy
papíron 127kmh ,pont ma nézem auto motor kiállításon az új mitot
13:00-kor lementem motort szerelni és most értem fel... gyönyörű lett
AF1 be milyen olajat vegyek?
Tud valaki segíteni?
Franciáknál van valami ccm/le korlát(pl:oda csinálták a TDR240 tipust)japcsiknál a belpiacosok is érdekesek(RGV250-45le- kilométeroránál is szeretnek sebbeséget korlátozni...)
igen ez igy van ahogy mondjátok és Svájci a motor ,de még mindig nem tudom hogy hol keressem ezeket a rohadt folytásokat.????
francia országban vagy hol állítólag papíron minden moci max. 100le-s lehet