Örülök neki, hogy neked ennyire tetszik! Én meg annak örülök, hogy amim van az az én érdemem, sőt tudtam segíteni a szüleimnek is (Ja! És fizetem a hitelt is!). De azért köszi az épületes hozzászólást!
Nagyon szép ez a Mito! Gondolom nehéz szívvel válsz meg tőle. Lassan az enyém is hasonló sorsra jut, csak mi szerencsére már befejeztük a házat, viszont nagyobb mocit szeretnék.
Sok sikert az eladáshoz!
Tehát it is köz hírré tétetem:
Építkezés miatt szeretnék megválni, az én gyönyörűséges hercegnőmtől. 2002-es évjárat matt szűrke színű, 4990km van a motorjában, Található rajta egy 34-es síktolattyús Dellorto karburátor, valamint egy sport kipufogó rendszer. Tehát nem fojtott verzió. Én vagyok a magyarországi első gazdája. És most szeretnék tőle megválni 799000ft-ért. Ha komolyan gondolja valaki, ez még formálható ár.
Érdeklődni elsősorban a 0620/662-9785-ös telefonszámon lehet.
Kecskeméten tekinthető meg a gépezet.
igen. ha dell"ortho van benne akkor az 28-as gyárilag.. ezen nem változtattak. illetve van ennek a karbinak több véltozata, apróbb különbségekkel, de azt hiszem egész pontosan ez a neve: Dell"Ortho PHBH 28 RD vagy ND
de egyébként Mikuni karburátorokkal is szerelik a mito-k egyes szériáit.. azt hiszem spanyolországban talán, vmi ilyesmi rémlik.. de franc tudja
neked lesz igazad... egyébként jaja, ugyanaz a blokk van a Mito-ban mint a Freccia-ban. legnagyobb változás ha jól tudom, hogy új vázat nomeg teljesen új külsőt kapott.. legalább is ha a 90-es mito-ról beszélünk
A frecciát tudtommal 92-ig gyártották a mitot pegig 90-től és ugyan az ablokk van benne ha nem tévedek.
Megnéztem a bikepics-en és ott is a frecciák 92-ig a mitok90-től vannak ,de attól még lehet hogy nem így van
92-ben már leváltotta a Freccia-t a Mito I nem?? vagy tévedek? 90-ig gyártották utoljára ha jól tudom.. talán az SP változat volt az uccsó Freccia... tényleg kavítsatok ki ha nem így van, érdekel!
ha valakit még is akkor az keressen meg. maszlik1@msn.com