Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval senkit nem érdekel az 50es túra???kár.
ha valakit még is akkor az keressen meg. maszlik1@msn.com
Ez mióta sport kipuff? gyári evo, enyémen is ilyen volt :) Télleg zotya,, fejidom??????????,
Örülök neki, hogy neked ennyire tetszik! Én meg annak örülök, hogy amim van az az én érdemem, sőt tudtam segíteni a szüleimnek is (Ja! És fizetem a hitelt is!). De azért köszi az épületes hozzászólást!

polo
Ez az epitkezes duma mar nagyon lejart! Kitalalhatnatok mar vmi ujat,vagy vegyetek fel lakas hitelt.
Nekem anno ráment a kis Subarum meg a TDR-em is, tehát a helyzet ismerős. Most újra van autóm is meg motorom is, tehát kitartás!!!
Igen, nehéz szívvel válok meg tőle csak a kényszer nagy úr.
Köszi!
Nagyon szép ez a Mito! Gondolom nehéz szívvel válsz meg tőle. Lassan az enyém is hasonló sorsra jut, csak mi szerencsére már befejeztük a házat, viszont nagyobb mocit szeretnék.
Sok sikert az eladáshoz!

polo
El készültek a képek a motoromról.
Nagy sokára.

Tehát it is köz hírré tétetem:
Építkezés miatt szeretnék megválni, az én gyönyörűséges hercegnőmtől. 2002-es évjárat matt szűrke színű, 4990km van a motorjában, Található rajta egy 34-es síktolattyús Dellorto karburátor, valamint egy sport kipufogó rendszer. Tehát nem fojtott verzió. Én vagyok a magyarországi első gazdája. És most szeretnék tőle megválni 799000ft-ért. Ha komolyan gondolja valaki, ez még formálható ár.
Érdeklődni elsősorban a 0620/662-9785-ös telefonszámon lehet.
Kecskeméten tekinthető meg a gépezet.
melyik RS?mit keressek?

na az a segédmotoros kerékpár..
nem az 50es rs 80as polini hengerrel
Nem gondolkoztam azon hogy valóban 70lovas-e csak azon hogy hogy lehet ilyet feltenni egy 125-ös motorra.
Vagy BD ami folytott.
lol... ebből a változatból gyorsan rendeljünk gyerekek, mert szerintem gyorsan elfogják kapkodni
Temeg ezen még gondolkodsz is :DD te se vagy 100-as... hogylenne már annyi...
www.bikez.com/motorcycles/cagiva_mito_125_2006.php
itt a 2006-os Mito-t 70 lovasnak írják és 63 Nm-esnek
igen. ha dell"ortho van benne akkor az 28-as gyárilag.. ezen nem változtattak. illetve van ennek a karbinak több véltozata, apróbb különbségekkel, de azt hiszem egész pontosan ez a neve: Dell"Ortho PHBH 28 RD vagy ND

de egyébként Mikuni karburátorokkal is szerelik a mito-k egyes szériáit.. azt hiszem spanyolországban talán, vmi ilyesmi rémlik.. de franc tudja
Azt nem tudjátok hogy a blokkon módosítottak-e? pl.:leömlők
a Mitoban is 28-as Dell"Orto karbi van?
neked lesz igazad... egyébként jaja, ugyanaz a blokk van a Mito-ban mint a Freccia-ban. legnagyobb változás ha jól tudom, hogy új vázat nomeg teljesen új külsőt kapott.. legalább is ha a 90-es mito-ról beszélünk
A frecciát tudtommal 92-ig gyártották a mitot pegig 90-től és ugyan az ablokk van benne ha nem tévedek.
Megnéztem a bikepics-en és ott is a frecciák 92-ig a mitok90-től vannak ,de attól még lehet hogy nem így van
Bátyámé 92-es volt. És ényleg az volt, benne volt a burkolatokban is. De asszem 93-as a legutolsó.
92-ben már leváltotta a Freccia-t a Mito I nem?? vagy tévedek? 90-ig gyártották utoljára ha jól tudom.. talán az SP változat volt az uccsó Freccia... tényleg kavítsatok ki ha nem így van, érdekel!
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=30601 itt van a hírdetése
amúgy a 40 lovat az XT-vel együtt értem freccia 27+ XT 13
Jaa jó már látom a lapodon. A 12R az jó, abban már van power valve system. Mikori? 89-es vagy 90-es? Egy képet én is megnéznék róla :)

(az a 40 ló azért erős kicsit )
Melyik Freccia? C9, C10R vagy C12? és mennyiért? :)