Beszarááás........... CBR125 topikba kishíjján kitiltották Dadis-t mer szivatta a mocit hogy szar 4T meg ez meg az, aztán most hogy neki is van ilyen motorja mármint 4T meg nem valami csúcs szuper és bevagytok gurulva hogy aszontuk hogy mito után ez igen is kaki motor.
Megnéztem Dadisét is.
Igen, ez az a gép, ez az amire gondoltam. Itt is van az egyik srácnak, de az picike, 50-es.
Elég vicces egy gép, ez tényleg inkább bulimotornak lehet jó.
nézd meg dadis adatlapját rajta van.
pénteken volt a suliban egy srác vele.
pont a 180as 4T vel, hát mit ne mondjak kurvajó kis szerkezet. főleg a hangjka volt zsir.
Azlért kell így leugatni,mert nem vagy te senki ahhoz,hogy elítélj olyan gépet,amin a pejhedző valagad még nem volt!
Nem tudok róla hogy mentél volna már 180as dna-val.
most erre biztos benyomod a ratyi szöveged,hogy te rá se ülnél,de ehhez előre is gratulálni tudok.
Nem kell le kávédarálózni a dna-t,kurvára semmi alapod hozzá,ennyi erővel a szaros mitod is csak egy seggdugasz tüsszencs egy nagy géphez képest!
A Dna egy külön kategória,hasonlítgatni nemkell semmihez,minden motort(és annak látszó izét) a saját kategóriájában kell nézni,én sem nézem a mitodat a 600rr-hez képest,mert tudom,hogy a mito a maga nemében jó.
eddig kéne eljutni.-
a haverodnak meg ha ilyen csodálatos építő jellegű véleménye van,akkor jöjjön ide és ossza meg velünk,nem vagy te szócső,neked is vannak magasröptű saját gondolataid.
Hát ezt így konkrétan nem vágom, de egyszer egymás után össze fogok hasonlítani kettőt.
Mindenesetre én azt mondom, hogy csak a motor súlyát nézni igen nagy becsapás. Nem mind1, hogy egy 130kilós szpíden egy 55 kilós ember ül, vagy én a 85 kilómmal...
Te lúzer,,kiváncsi lennék milyen fejet vágsz,amikor valaki a dark side-ról úgy agyonver téged a szaros kávédarálójával,hogy a szar is meghül benned.
tipikus falusi ratyimotoros vagy baszki,nemis csodálkozom hogy olyanjól elvagy az egyenesekben,az való neked,ott csak lóerő kell,hogy Menőgyerek lehessél.
Nemtudom ki vagy te ahhoz hogy a Dna-t le kávédarálózd,tipikus ovis vagy,bebújsz a szaros lóerőid mögé,aztán onnan nyomod a szemellenzős szöveged.
Mito után Dna- erre csak annyit,hogy a Dna az enyém volt,és nem kell a 2 gépet egy lapon említeni,mert az egyik egy pályára tervezett 125cc supersport,a másik pedig egy allrounder .
Ilyen szűk látókörű embereket,beszarok rajtatok komolyan.........
Mindent lehet donteni...meg egy kamiont is...csak
1.:nem mindegy mekkora erot hasznalsz fel hozza
2.:azonos dontes mellett egy 250 kilos geppel pl tudsz menni 50-el,egy 130 kilos 2T-vel meg 80-al.
Minden buziság nélkül mondom, de komolyan: kezdelek megkedvelni.
Most megint ezzel jössz, hogy a nehéz motorokat nem lehet dönteni...
Érdekes módon a Mecsekben a Banditosok - és egy-egy XJR-es - simán tartják a tempót a szpíd gépekkel is. És csont nélkül lehet döntögetni, lábtartót karcolni, térdet koptatni. Persze ezek hosszabb nyújottabb kanyarok, nem gokartpályáról van szó. De az nem is az én világom...
Persze ez részletkérdés. Ha valakinak tetszik a szpíd akkor tetszik és kész, ezen nem lehet változtatni, és nem is kell. Ez így van jól. Én nem bírok meglenni egy ilyen hereszorongatós gépen. Annyira fapados az egész... pfujj... Olyan, mintha egy sámlin ülnék.
Pedig tudtommal semelyikőtök nem tette rá a popóját eccerse.
Fűnyírótraktorokkal is szoktak versenyezni, pedig nem arra készült...
Fura,hogy egy ilyen bulimotorral rendeznek rangos versenyeket olaszországban.
Igen, ez az a gép, ez az amire gondoltam. Itt is van az egyik srácnak, de az picike, 50-es.
Elég vicces egy gép, ez tényleg inkább bulimotornak lehet jó.
pénteken volt a suliban egy srác vele.
pont a 180as 4T vel, hát mit ne mondjak kurvajó kis szerkezet. főleg a hangjka volt zsir.
Nem tudok róla hogy mentél volna már 180as dna-val.
most erre biztos benyomod a ratyi szöveged,hogy te rá se ülnél,de ehhez előre is gratulálni tudok.
Nem kell le kávédarálózni a dna-t,kurvára semmi alapod hozzá,ennyi erővel a szaros mitod is csak egy seggdugasz tüsszencs egy nagy géphez képest!
A Dna egy külön kategória,hasonlítgatni nemkell semmihez,minden motort(és annak látszó izét) a saját kategóriájában kell nézni,én sem nézem a mitodat a 600rr-hez képest,mert tudom,hogy a mito a maga nemében jó.
eddig kéne eljutni.-
a haverodnak meg ha ilyen csodálatos építő jellegű véleménye van,akkor jöjjön ide és ossza meg velünk,nem vagy te szócső,neked is vannak magasröptű saját gondolataid.
Remélem nem az a gép az, amelyikre gondolok...
Mindenesetre én azt mondom, hogy csak a motor súlyát nézni igen nagy becsapás. Nem mind1, hogy egy 130kilós szpíden egy 55 kilós ember ül, vagy én a 85 kilómmal...
tipikus falusi ratyimotoros vagy baszki,nemis csodálkozom hogy olyanjól elvagy az egyenesekben,az való neked,ott csak lóerő kell,hogy Menőgyerek lehessél.
Nemtudom ki vagy te ahhoz hogy a Dna-t le kávédarálózd,tipikus ovis vagy,bebújsz a szaros lóerőid mögé,aztán onnan nyomod a szemellenzős szöveged.
Mito után Dna- erre csak annyit,hogy a Dna az enyém volt,és nem kell a 2 gépet egy lapon említeni,mert az egyik egy pályára tervezett 125cc supersport,a másik pedig egy allrounder .
Ilyen szűk látókörű embereket,beszarok rajtatok komolyan.........
amúgy pest közeli vok
(Aki ért az olasz speed gépekhez(cagiva mito evo))
Mindent lehet donteni...meg egy kamiont is...csak
1.:nem mindegy mekkora erot hasznalsz fel hozza
2.:azonos dontes mellett egy 250 kilos geppel pl tudsz menni 50-el,egy 130 kilos 2T-vel meg 80-al.
Most megint ezzel jössz, hogy a nehéz motorokat nem lehet dönteni...
Érdekes módon a Mecsekben a Banditosok - és egy-egy XJR-es - simán tartják a tempót a szpíd gépekkel is. És csont nélkül lehet döntögetni, lábtartót karcolni, térdet koptatni. Persze ezek hosszabb nyújottabb kanyarok, nem gokartpályáról van szó. De az nem is az én világom...
Persze ez részletkérdés. Ha valakinak tetszik a szpíd akkor tetszik és kész, ezen nem lehet változtatni, és nem is kell. Ez így van jól. Én nem bírok meglenni egy ilyen hereszorongatós gépen. Annyira fapados az egész... pfujj... Olyan, mintha egy sámlin ülnék.