A tied nagyon nagyon le lehet fojtva mert a gyári fojtott mito is forog kb 8000-ez és megy 120-at......
valahol olvastam már nem tom hol hogy a kipuffban van valami szűkítő cucc meg hogy elektronikusan van "lefojtva"
Eddig nagyon úgy néz ki, hogy én is eladom az autót a motorvásárlás miatt.
Sajnos nem kapom meg kocsikázni a családi autót, mint ahogy sokan mások, ezért kellet saját. De baromi nagy veszteség az egész, mert nem sokat megyek vele.
De a következő sulim kb. 35 km-re lesz itthonról. Úgy terveztem, hogy a gyakorlati napokon külön mennék be autóval, ne kelljen buszra várni. Ezt motorral sajnos nem tudom megcsinálni... Motort nem hagynék ott a parkolóban,és nincs kedvem motoros ruhában rohadni a műhelyben...
végigolvasva az előző 3 oldalt már azthittem hogy átmentünk autóba ..szüleim baxakodnak velem mindig hogy mondjak le a motorozásról és ne akarjak ár nagyobbat..de jövőre elkerülhetetlen hogy vegyek egy 400-ast ..szal ennyit a kocsikról..más kategória és más élmény..
A matekom úgy néz ki 4-es lesz, a többi meg nem érdekel.
A megoldókulcsot nézted már? Itt van: megoldások
A töri nem volt gáz, de néhány dologra visszagondolva azért elbasztam... Például volt az az idézet a karók kihúzásáról, ami után mondatot kellett kiegészíteni. Én ott nem a magántulajdon megjelenését írtam, hanem a bekerítések megjelenését. Na mind1, az esszék jók.
A német meg az angol tényleg nagyon nehéz volt állítólag. Nekem nyelvből nem kellett érettségiznem nyelvvizsga miatt. A magyarnál is könnyű volt a szövegértés, utána Márai Sanyit írtam.
csá..nagyon jó kis gép.. igazából nemtom milyen tuning van benne..valami felvan reszelve így több kaját kap..de most el ven vééve tőle szal keveset eszik de így is 80 a vége ..amúgymeg elől kiva cserélve a telló nagyobbra (kicsit chopperes) ..sportkormány, robogó tükrök, új gumik +1-2 kiegészítő még...
65 ezerre van hírdetve de sokat már nem nagyon engednék belőle..
Ha ez drága akkor meg haveromnak van egy endurója új hengerrel új kipufogóval..stb. Ő olcsóbban adja
Na mi van szopó,megfogadtad a tanácsom?
Tegnap voltam szerelönél és megcsinálta a hütötartályt 2500Ft-ért
De olaja nem volt ugyhogy még nem mék vele,de lehet hogy este felnézek vele,még le is kéne mosni
majd miutan egy hondaval balesetet szenvedtel is ezt mondd (persze semmikepp ne legyenen ilyen tapasztalatod) lehet h motorikusan jobbak alairom de hogy tragya torekeny szarok az is biztos.
He-he-he
Írtam egy fikázós kisregényt, és már fel is lendült a topik.
Dadis:
Mint mondottam vala, ezt taglalhatjuk reggeilg, de nem lenne értelme. Mert tényleg nincs. És tudom nagyon jól, hogy a VW-csoport is egy kaki újabban. De ha egy kicsit is visszaolvasol, melátod, hogy én a régebbi autókat istenítettem. Akkor az autók még életre készültek, sokkal minőségibbek voltak. És ez tényleg alátámasztható pl. a 123-as futásteljesítményével. Az új autók pedig szarból vannak, ez általánosságban elmondható. Ide tartozik például az 5-ös Passat futóműve, amibe már majdnem olajcserénként kellene szilenteket meg lengőkarokat cserélni... De én a régieket szeretem. Öregapám Passatja 82-es, apámé 89-es, a Golfom 90-es.
Továbbá: Amennyiből megveszel a Hondádhoz két kerékcsapágyat, én abból komplett féket cserélek a Golfomon. És mellette nem kell állandóan pörgetni, rugalmasan és kényelmesen lehet vele autózni. De kinek mit tetszik...
Joe:
Ez is relatív dolog. De csak hogy tudd: a VW-nek van gyárilag 150 lovas PDTDI-je. Mert van. És mint mondtam, az olaszoknak a BOSCH csinálja a CR-t. Az pedig mint tudod, német cég. Egyébként én pont a pár éves Alfáknál láttam ocsmány rohadásokat... A vízpumpa teljesen más dolog. Egyrészt nem biztos, hogy az emberke tett e bele fagyállót. Másrészt a Passatok 90%-a cégautóként üzemel Németországban, évi 70-80 ezer kilómétereket mennek velük. Aztán visszatekerik az órát, és eladják a magyarnak. Természetesen akkor, amikor már rá kéne költeni néhány százast, amit érdemes a futóműnél kezdeni... De volt a szövegedben igazság, elismerem. Amikor a 3 éves autóban intercoolert kell cserélni, akkor ott tényleg nem jó valami... És amikor a 4-es Golfot nem tudom a küszöbnél felemelni, mert behorpad az alja... De 2-es Golfommal miért nincs ilyen gond? Mert az még anyagból volt?
És úgy általánosságban:
Az ember úgyis azt veszi meg, amelyik tetszik. Ha valamit kell csinálni az autóján, elviszi szervízbe, kifizeti, és annyi. Ahhoz neki semmi köze, hogy melyik részénél mennyit kell szó szerint szopni. És nem a szerelő balfaszsága miatt, hanem azért, mert valami már gyárilag egy konstrukciós hiba.
Szóval mindenki vegye meg azt, amelyik tetszik. De utána ne sírjon a szája a szervízeknél, mert nem a szerelő a köcsög.
Most pedig térjünk vissza a motorokhoz, mert ennek így nem lesz jó vége.
Például:
Én nem nagyon emlegetném az Alfa boxereit mert már nem is léteznek régóta!!!!
Külömben az egyik legjobb motorokat csinálják pl 1.9 JTS 160 Le szerintem nincs miről beszélni és a biturbós 2.4 Jtd sem szar ugyhogy le lehetne állni a fikázással....
A VW 1.9PTdi-je 130Le viccosztály az Olaszok már rég kihozták a 150 Let-is belőle megint nincs miről beszélni...
Ja csak annyit h a németek pedig ugy rohadnakl mint a barom Golfok tiszta rozsdahegy meg a BMW-is Opelek mint szarok.....
auto topic lett
amúgy sztem jók a német kocsik,mindig is őkvoltak a legprecízebbek,meg legfejlettebbek a háborrúkban is,csak épp a 10× akkora ellenségel nem bírtak el...
nekem az amerikaihoz olcsobb volt+motorikusan semmi nem kellet mint a sogoromnak a nissanhoz(PL:chevy/buick 16e fékbetét-nissan 22e)1karbit vettem rá kellet mert a magyar szakik kikönnyitették=gyorsitot kiszedték kintröl 44e volt(itthon 120e)
valahol olvastam már nem tom hol hogy a kipuffban van valami szűkítő cucc meg hogy elektronikusan van "lefojtva"
Sajnos nem kapom meg kocsikázni a családi autót, mint ahogy sokan mások, ezért kellet saját. De baromi nagy veszteség az egész, mert nem sokat megyek vele.
De a következő sulim kb. 35 km-re lesz itthonról. Úgy terveztem, hogy a gyakorlati napokon külön mennék be autóval, ne kelljen buszra várni. Ezt motorral sajnos nem tudom megcsinálni... Motort nem hagynék ott a parkolóban,és nincs kedvem motoros ruhában rohadni a műhelyben...
A megoldókulcsot nézted már? Itt van: megoldások
A töri nem volt gáz, de néhány dologra visszagondolva azért elbasztam... Például volt az az idézet a karók kihúzásáról, ami után mondatot kellett kiegészíteni. Én ott nem a magántulajdon megjelenését írtam, hanem a bekerítések megjelenését. Na mind1, az esszék jók.
A német meg az angol tényleg nagyon nehéz volt állítólag. Nekem nyelvből nem kellett érettségiznem nyelvvizsga miatt. A magyarnál is könnyű volt a szövegértés, utána Márai Sanyit írtam.
Nálad mi a helyzet? Minden ok?
65 ezerre van hírdetve de sokat már nem nagyon engednék belőle..
Ha ez drága akkor meg haveromnak van egy endurója új hengerrel új kipufogóval..stb. Ő olcsóbban adja
Elöre is Köszi de jöhet MSN -n is
Mert az enyém nem akar 80 fölé menni
Ha esetleg érdekel valakit keressen meg MSN-ben
Tegnap voltam szerelönél és megcsinálta a hütötartályt 2500Ft-ért
De olaja nem volt ugyhogy még nem mék vele,de lehet hogy este felnézek vele,még le is kéne mosni
Szerintem a töri nem volt nehéz de a német az kurva szar volt és osztálytársam azt mondta hogy az angol is
Írtam egy fikázós kisregényt, és már fel is lendült a topik.
Dadis:
Mint mondottam vala, ezt taglalhatjuk reggeilg, de nem lenne értelme. Mert tényleg nincs. És tudom nagyon jól, hogy a VW-csoport is egy kaki újabban. De ha egy kicsit is visszaolvasol, melátod, hogy én a régebbi autókat istenítettem. Akkor az autók még életre készültek, sokkal minőségibbek voltak. És ez tényleg alátámasztható pl. a 123-as futásteljesítményével. Az új autók pedig szarból vannak, ez általánosságban elmondható. Ide tartozik például az 5-ös Passat futóműve, amibe már majdnem olajcserénként kellene szilenteket meg lengőkarokat cserélni... De én a régieket szeretem. Öregapám Passatja 82-es, apámé 89-es, a Golfom 90-es.
Továbbá: Amennyiből megveszel a Hondádhoz két kerékcsapágyat, én abból komplett féket cserélek a Golfomon. És mellette nem kell állandóan pörgetni, rugalmasan és kényelmesen lehet vele autózni. De kinek mit tetszik...
Joe:
Ez is relatív dolog. De csak hogy tudd: a VW-nek van gyárilag 150 lovas PDTDI-je. Mert van. És mint mondtam, az olaszoknak a BOSCH csinálja a CR-t. Az pedig mint tudod, német cég. Egyébként én pont a pár éves Alfáknál láttam ocsmány rohadásokat... A vízpumpa teljesen más dolog. Egyrészt nem biztos, hogy az emberke tett e bele fagyállót. Másrészt a Passatok 90%-a cégautóként üzemel Németországban, évi 70-80 ezer kilómétereket mennek velük. Aztán visszatekerik az órát, és eladják a magyarnak. Természetesen akkor, amikor már rá kéne költeni néhány százast, amit érdemes a futóműnél kezdeni... De volt a szövegedben igazság, elismerem. Amikor a 3 éves autóban intercoolert kell cserélni, akkor ott tényleg nem jó valami... És amikor a 4-es Golfot nem tudom a küszöbnél felemelni, mert behorpad az alja... De 2-es Golfommal miért nincs ilyen gond? Mert az még anyagból volt?
És úgy általánosságban:
Az ember úgyis azt veszi meg, amelyik tetszik. Ha valamit kell csinálni az autóján, elviszi szervízbe, kifizeti, és annyi. Ahhoz neki semmi köze, hogy melyik részénél mennyit kell szó szerint szopni. És nem a szerelő balfaszsága miatt, hanem azért, mert valami már gyárilag egy konstrukciós hiba.
Szóval mindenki vegye meg azt, amelyik tetszik. De utána ne sírjon a szája a szervízeknél, mert nem a szerelő a köcsög.
Most pedig térjünk vissza a motorokhoz, mert ennek így nem lesz jó vége.
Például:
6éve van meg az Opel Zafiránk... most 250ezer km van benne, apám hajtja elég rendesen és eddig kb. semmi baja nem volt... szar a német??
mondjuk a mocim olasz :)
Külömben az egyik legjobb motorokat csinálják pl 1.9 JTS 160 Le szerintem nincs miről beszélni és a biturbós 2.4 Jtd sem szar ugyhogy le lehetne állni a fikázással....
A VW 1.9PTdi-je 130Le viccosztály az Olaszok már rég kihozták a 150 Let-is belőle megint nincs miről beszélni...
Ja csak annyit h a németek pedig ugy rohadnakl mint a barom Golfok tiszta rozsdahegy meg a BMW-is Opelek mint szarok.....
Nem kéne semmi pénzért!!!!!!
Olasz a király ugyanugy mint motorban...........
amúgy sztem jók a német kocsik,mindig is őkvoltak a legprecízebbek,meg legfejlettebbek a háborrúkban is,csak épp a 10× akkora ellenségel nem bírtak el...