Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


saját termés...
nesze,, ittvan pár ütlet, ezek nagyon szép mitok :)
és bekell vinni a mocit?mer ha megvizsgálják,akk ott baj lesz
Na KAWA zöld????????
NANANA??? az szerintetek milyen?
hát majd meglátjuk mi lex..... nem akarok írni semmit
nem is rossz, de még nemtom...
hoppá itt a kép is
Ez igaz hogy mito evo, de ez a fényezés szerintem tök állat.
Te en nem tudom de van egy rossz sejtesem hogy te ha 50eskent hajtottad a motort akkor megutheted a bokadat!
hát lehet, csak nehogy valaki azt higgye most akarok moccot venni:-)
Már kicsit jobban vagyok így lelkileg, de ma reggelre már mindnem fájt...
Meg ugye még lex rendőrség stb stb...
Szerintem nincs aki ne tudna
Jaja én is erre gondoltam, de nemtom milyenre!!
Aki nem tudná annak mondom azért kérdeztem hogy milyen legyen, mert megtörtem és most festik újra....
sztem ha már 1× festik,ne piros legyen,mivel minden mito piros,jó nem mind,de nagyrészük,inkább más szín legyen..úgy egyénibb lesz..
Piros-ezüst.
hát szentem mindenképpen a piros a nyerő
Hát csaba en a pirosat javasolnam
Lattam elöben pirosat es nagggyon jo
rózsaszín
Szerintetek milyen színű legyen a mito???
Ferrari piros??? vagy Fekete, az megy a piros rucimhoz:-))))
Na ötleteket kérek!
Engem érdekelnének az indexek. Igaz, van a mocin, csak azok javítva vannak.
Nekem van 2db szőr új gyári mito evo indexem eladó, kicsi pénzért. 5e a kettő. De ez képlékeny csak, hogy valahonnan elinduljunk.
csá infót szertnék hogy hol lehet freccához elsö féktárcsát kapni
hát igen...ez már csak ien
de akkoris a cagiva a jobb
Cső!

Kössz az infókat!

HI!
huhh regényt írsz?
Hogy ment?
Én 95 km/h-t mentem vele, ha egy könnyebb ember összehúzza magát rajta akkor 100 km/h a vége. 6000/min-ig egy meglehetősen erőteljes agyhalál jellemzi, majd 6500-7000/min környékén kezd észhez térni. A karbi beállítgatása után már el lehett vele indulni. Hogy meddig forog el max, nem próbáltam, meg nem is érdekel... Ha minden fokozatban rendesen meghuzatod, akkor viszonylag jól gyorsul a kategóriájában. De akkor gondolom zabál is rendesen...
Nekem anno volt egy 50-es Gilera Bullitom, az mehetett kb. ennyire, vagy talán egy nagyon picikét jobban. Az a gyári áttétellel még óvatos vezetés mellett is elkérte az 5 liert. Én gyorsítottam az áttételén, akkor kicsivel kevesebbet evett. De a cél nem ez volt, mert 2 decibe nem fogok belehalni, csak a fordulat csökkentése egy kicsit. Hozzáteszem, hogy a 125-ösöm igen ritkán evett 5 liternél többet, nagyrészt csak kétszeméllyel ment fölé. A Bullitban egyébként ugyanaz a blokk van, mint a Gilera 50S-ben és a Gilera RC 50-ben.
Szerelés:
Egy vicc az egész. Ezek a kis 2T-k nem bonyolultak. (nem mintha a 4T rosszabb lenne, ott még kell figyelni a vezérlésre oszt kész...)
Nálam gyűrűzve lett, karbit pucoltam, majd szét kellett szednem a kuplungját is, amire nem számítottam. Ráfért volna még egy teleszkóp olajozás/szimeringezés meg egy-két apróság, nem is lettek volna nagy munkák, csak időigényesek, de nekem nem ez volt a feladatom.
A két db krómgyűrű 6000 Ft-ot jelentett, kapott még egy 120Ft-os szimeringet a váltókarhoz, váltóolaj volt itthon, azt nemtom. Meg persze tömítéseket kellett csinálni, de ez már mellékes...

Lényegében egy jó példányt kell találni, és akkor nincs vele gondod. Én ezt a motort max. 170 cm-ig és 60 kg-ig ajánlanám, mert igen picike. Asszem Mitogeri épített egy ilyet egy 125-ös Gilera blokkal pályzáni, az úgy már nem lehet rossz...

A 125/50-es témára nem tudok mit mondani. Én is akartam csinálni 15 évesen, de a fater letiltott róla. Csak a jogsi letétele után mehettem közúton. (meg amikor nem tudta... )
A kuplung: vagy nem emel ki, vagy csúszik. Vagy mindkettő...
Teljes felújítás: hát itt bizony nagyon változóak a dolgok. Elméletileg ezeknél a minimum a dugó-gyűrű csere. A dugó nem tudom, mennyibe kerülhet, nem jártam utána. Aztán jöhet a többi, mert ha már csörög, akkor főtengelycsapágy stb, és előbb vagy utóbb de főtengelyes is lesz. (ez mondjuk max. 30 ezer) És akkor még mindig lehet kuplungozni, vagy váltót csinálni...

Mindenkitől bocsi a kisregényért.