Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de pont te aki a 4T-ket fikázza???
nem félsz egyébként azzal a hátsó rugostaggal?
Szidhatod, de van mellette egy mitom is :PPPPP
én nem montam,h leakarom nyomni a robeszkádat
el leszek én az egyenesekbe
ÉS??? Gyere inkább euroringre csapni töki, ne egyenesben legyél király :)
de ha úgy is megy 100ig,mint a mito,ak kis 1 robogó...ez nagyon sokat ront a dolgokon,és 100fölött meg már baj van 140nál nem tud többet sztem,vagy max 150..
Jóhát, mostcsak a bal és a jobb lábtartó ér le, és a térdeim kanyarokban :) levehetnék már a gipszet :)))

Amúgy ez a szaros robogó úgyanúgy megy 100-ig, mint a 125-ös mito, mértük...
csá köszi a segitséget,mikor a szervizben mondták hogy men lehet hozzá alkatrászt kapni kicsit beszakattam
húú ,én most olvastam vhol a törtnénelméről,egész komoly leírás volt,levolt írva minden....gondolkodok maj rajta,h hol néztem,mer nem emléexm már h hol volt
mííít akarsz a gipszeddel?meg a dna ROBOGÓDDAL?
O.K.
Azért kérdeztem, mert én csak a régi 750-essel mentem. Nekem az is rohadtul bejött, de kipróbálnám a 800-ast is. De én a váltóval kapcsolatban semmi rosszat nem tapasztaltam, tök jó volt.
Egyébként igen, ezek a súly-dolgok elég becsapósak. Bátyám 1.4-es GSX-én volt a legmeglepőbb. Az is egy 250 kilós motor, a tengelytávja bőven 150cm felett van, és egy nagyon nagy böszme dögnek tűnik. Pedig rohadtul kezes. Nagyon könnyűnek tűnik az egész, kanyarban is. De ami a legjobban tetszett: gáz nélkül lehet váltogatni ahogy csak jólesik, nagyon húz, 6000/min-nél pedig már 200 km/h felett van.

De VFR bizony nem egy olcsó mulatság...
Én tökre egyetértek DennyM-mel. Én is RENGETEGET keresetm és nem hiszem el, hogy a hivatalos honlapon és a 125.vilaga.hu -n (ami egyedüli magyar) kívül nem találok más cagiva mitóról csak apróhirdetést vagy képet (beíroma googlelbe és lejön vagy 1000). Mi másért találták volna ki ezt a forumot, ha nem azért, hogy a motorosok (ezen belül s gyártókra bontva) segítsenek egymásnak és megvitassák a számukra életbevűgóan fontos problémákat. Én is jöttem itt a kerékhülyeségemmel, és sikerült r választ találni (legalábbis remélem).
Nem kell csípöből fikázni a másikat
Hali DennyM!
Múltkor dumáltunk a karasnában. Ez a VFR800, amiről az előbb írtál? Ezek szerint bejött Neked (is)! Ha sok-sok pénzem lenne , annyira sok, hogy még túragépet is vennék (amiket egyébként nem komázok), sztem én is ilyet vennék. Múltkor Mátraházán dumáltam egy gyerekkel, akinek ugyanilyen VFR-je volt, és az elmondottak alapján tényleg nagyon jó moci!
Akkor nincs történelme :))))
Dadis könyörgöm.. te is ennyire baromnak nézel?? Szerinted miért kérdeztem hehh?? Megnéztem keresőben, kutattam utána amit keresek, de nem találtam ezét kérdezrem meg itt hátha van van vki aki... mindenesetre köszi
Mielött összevissza írkálsz Google :)
Így jobban jöttem ki. Mert miton elöjött néhány nem várt sérülés :)
Mitröhögsz? Körbemotorozlak DNA-val buziiiiii :)))
Mikor ráültem a Hondára azt már az elején tudtam, hogy tetszik. A régebbiek jobban az újnál, de az is mindenképp pozitív érzéseket váltott ki belőlem, még az indítózás előtt. Ha megnézi az ember az adatait -mint ahogy ezt mondták is nekem a potenciális vásárlók-, akkor látja, hogy a száraz tömege cirka 210 kiló ami azért nem kevés, és emelett csak 80kW így egy "lomha" és nem igazán sportosan fordulékony motor képe jelenik meg előttünk. Hát ez nem így van. Baromi kényelmes, baromi kezes, elképesztően jól megy és ahogy a jól kinéző öreg nők letagadhatnak egy 10-est, úgy a VFR is letagadhat vagy 20-30kilót. Hosszútávú túrázásra hirtelen nemtudok jobbat elképzelni (ami persze nem azt jelenti hogy városban rohangálni nem ugyanúgy szuper), de ez az én szegénységi bizonyítványom inkább. Ha jól tudom 7000 alatt két szelep működik hengerenként, majd utána belép a többi is. Na olyankor megváltozik a hangja és vadállattá válik. Kicsait olyan érzése van az embernek mintha még 2 percig tudna folyamatosan pörögni mire eléri a piros tartományt, mert a hangélmény és a hirtelen erőtartalék ezt sugallja. Többnek tűnik ezen a motoron ugyanaz a sebesség mint mondjuk a Gixeren. Kényelem, komfort és szélvédelem szempontjából tipikus Hondás, kezelhetőséget tekintve szintúgy. Amilyen nagy böszme elsőre, olyan kis kezesbárány másodszorra, nagyon tetszett. Én az ABS-es verzióval mentem, amitól ódzkodtam eleinte, de rákellett jönnöm hogy nem hülyeség. Egyetlen dolog ami zavart és ami nem illet a Honda összképbe az az volt, hogy a váltó recsegett, ropogott.. lehet pont szervíz előtt állt, ezt nem tudom. De amúgy nem volt vele semmi bibi.
Mondd csak DennyM!

Minket nagyon érdekelne a SuperDuke és a VFR.
Mi a véleméyed ezekről?

(engem a VFR tényleg érdekelne...)
Az XT nem az én világom, nálam eleve mínuszból indult. Az a baj hogy kategóriájában egyedül vele mentem és így nem tudom neked mással összehasonlítani. Annyit tudok mondani, hogy engem nem igazán ragadott meg, és maradjunk ennyiben, mert nem akarom jogtalanul lehúzni. És ebben a kategóriában kérlek ne adj a véleményemre mert én nem is szeretem az ilyen motorokat és nem ismerem a konkurenciáját. Kérdezz inkább a SuperDuke-ról, vagy a VFR-ről
láttam hogy mentél akkor xt125-sel is, az milyen volt mert én gondolkodtam még annó rtajta mocivásárlás előtt
én idegesítelek téged??? pont hogy én mászok tőled falra
Minddel mentem igen, és nem csak 1-2 métert.. van amelyikkel 1500km-ert :P de cvan amelyikkel csak 10-et
hat nem tudom,szerintem tobb mind elegendo info can a Cagivarol,de ha neked nem eleg menjel konyvtarba vagy utazzal ki Olaszba es keszitsel interjukat emberekkel.csak minket ne idegesitsel!
DennyM az a sok motor,télleg azt jelenti hogy azokra ültél fel, vagy mentél velük??