Azt mondta az előző tlaj, hogy most volt cserélve a gumi...
Meg olyat is mondott hogy szélesebb a gumi... nem gondoltam ott kapásból arra, hogy beleér...
De ez a gyári méret.
A szerelőnk azt mondta, hogy jól van beállítva... és hogy ne foglalkozak vele. Ha már kilátszika szövet cseréljek gumit és kész
Haver Mitoján anno volt 160-as hátsógumi - !és tényleg akkora volt! - és éppen hogy de nem érte bele semmibe.
Gondolom a kerékcsapágynál vannak hézagolóalátétek, amit egy esetleges gumicserét követően rosszul rakhattak vissza, mondjuk a másik oldalra...
(ami megint nem lehet, mert akkor a fék sem stimmelne, szóval a fene tudja... )
Az én motorom is kétszer indult meg. Egyszer 4000 felett egy picivel, egyszer 6000-nél. És abba nem volt se power se semmi. Na ezt add össze!
(kétütemű motor =- rezós kipu stb...stb...)
Én is furcsálom, bár nekem 65 fok a határ. Az apriliám 86.5 fokon üzemelt álltalában.
Mindent összegezve, azért elégedett vagyok a mitóval, csak aggaszt ez a "kerék ügy".
Nekem is full gyári rajta minden. 94 augusztusi. De nekem a lánc nem ér hozzá a kerékhez. Szerintem az nem biztos hogy úgy jó. Amúgy én is meg vagyok vele elégedve. Jó kis gép. Talán annyi hibája van hogy a vízhőfokot nem tudom 50 foknál feljebb csiholni de fogalmam sincs hogy mér!?
Hát ha tied is 94-es akkor szerintem is egy szériás.
Az enyémmel csak annyi a probléma, hogy valamiért a lánc hozzáér a kerékhez.
Pedig az gyári méretű!
Nem tudom, hogy ez mekkora baj... szerelőm szerint nem kéne vele foglalkoznom, jól van az úgy:D
Nekem is full olyan mocim van mint neked. Évjáratba is meg kinézetre is. Ez a dupla power ez igaz? Mert én is észrevettem ezt a két lépcsőfokot 7 meg 9 ezernél. Akkor biztos enyém is olyan.
Aprilia Rs 50-em (1996-os Chesterfield Rplica)
Az is ment ahoz képest, hogy full gyári volt.
De tavaly má szemet szúrt nekem az Evo (nagyon megtetszett).
Nem úgy néz ki.