Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen a két miton a farokidom egyforma?
Nem úgy néz ki.
Itt egy összehasonlító kép.
Én nem látok olyan hatalmas különbséget
Azt mondta az előző tlaj, hogy most volt cserélve a gumi...
Meg olyat is mondott hogy szélesebb a gumi... nem gondoltam ott kapásból arra, hogy beleér...
De ez a gyári méret.
A szerelőnk azt mondta, hogy jól van beállítva... és hogy ne foglalkozak vele. Ha már kilátszika szövet cseréljek gumit és kész
Haver Mitoján anno volt 160-as hátsógumi - !és tényleg akkora volt! - és éppen hogy de nem érte bele semmibe.
Gondolom a kerékcsapágynál vannak hézagolóalátétek, amit egy esetleges gumicserét követően rosszul rakhattak vissza, mondjuk a másik oldalra...
(ami megint nem lehet, mert akkor a fék sem stimmelne, szóval a fene tudja... )
pedig nagyobbnak néz ki
néz meg másik mitóról képeket sok van
Rendesen 150/60 17-es ahogy a gyári is.
Ez nem is rá való gumi
mekkora ez?
Meg a hátsó keréken se látszik, hogy szélesebb lenne az átlagnál.
Meg a hátsó keréken se látszik, hogy szélesebb lenne az átlagnál.
Az én motorom is kétszer indult meg. Egyszer 4000 felett egy picivel, egyszer 6000-nél. És abba nem volt se power se semmi. Na ezt add össze!
(kétütemű motor =- rezós kipu stb...stb...)
Upsz. Akkor mit kell tenni?
Mellékelek egy képet amin látszik hogy még a láncvédő műanyagot is átszabták, hogy beférjen a kerék.
éphogy sem szabadna
nekem 2-3 cm re van tőle
lehet hogy hiányzik valamilyen távtartó
De épp csak hoyg súrolja.
Állítólag (felhívtam az előző tulajt) már a gumis levágta a gumi szélét, mert annyira széles volt.
semmilyen motoron nem szabad hozzáérnie
ez nagy baj
Ja 80 fok körül lenne a normális üzemi hő. Ja annak a kerék dolognak meg járj utána nehogy baj legyen. Na lépek fürdeni. csákány
Én is furcsálom, bár nekem 65 fok a határ. Az apriliám 86.5 fokon üzemelt álltalában.
Mindent összegezve, azért elégedett vagyok a mitóval, csak aggaszt ez a "kerék ügy".
Nekem is full gyári rajta minden. 94 augusztusi. De nekem a lánc nem ér hozzá a kerékhez. Szerintem az nem biztos hogy úgy jó. Amúgy én is meg vagyok vele elégedve. Jó kis gép. Talán annyi hibája van hogy a vízhőfokot nem tudom 50 foknál feljebb csiholni de fogalmam sincs hogy mér!?
Hát ha tied is 94-es akkor szerintem is egy szériás.
Az enyémmel csak annyi a probléma, hogy valamiért a lánc hozzáér a kerékhez.
Pedig az gyári méretű!
Nem tudom, hogy ez mekkora baj... szerelőm szerint nem kéne vele foglalkoznom, jól van az úgy:D
Ja értem. Szerintem a mi gépeink egy szériából valók mert full ugyan olyanok.
Igazál nem tudom. Nekem ezt mondák, és én elhittem.
De mondjuk, ha nem így van akkor is megy mint állat. És érezhető valami ott 7000-nél.
Ja, most is látszik a miton, hogy az előző tulaj origamimester volt. Hajtogatta fell, le, jobbra, balra...
Hello!

Nekem is full olyan mocim van mint neked. Évjáratba is meg kinézetre is. Ez a dupla power ez igaz? Mert én is észrevettem ezt a két lépcsőfokot 7 meg 9 ezernél. Akkor biztos enyém is olyan.

Üdv
Aprilia Rs 50-em (1996-os Chesterfield Rplica)
Az is ment ahoz képest, hogy full gyári volt.
De tavaly má szemet szúrt nekem az Evo (nagyon megtetszett).
kell az a rendszám csak fel kell hajtani
hát ja