Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi a bajod az sv-vel?
amúgy a 12-es kifejezetten tetszene. de elébb el kéne adni a motort. ha nem megy, akkor futóműtuning. Mert 135 ló, az 135, ott nincs baj.
és hányszor pályáztál ilyennel, hogy nem adja?
Ha a fokozatosságot nézzük akkor neked 750 gixxi jobb lenne,de szerintem vagy annyira bevállalós hogy a vtr se okoz gondot,csak tisztelni kell a gépet és részletesen kiismerni
bp-vöri etup most ideiglenes benzinhiány miatt lerövidült és nagypapás tempóra lassult,de a hétvégén volt alkalmam egy kicsit megőrülni,délelőtt szinte üres volt,azon az s kanyaros részen 120 130km\h volt a max amit a gumi bírt döntve,egyszer kicsit át is csúsztam a felezőn egy jobbos kanyarba dombról lefelé vörösvár felé de tetszett,vagány volt nagyon dobott egy kis adrenalin bombát,de előtte azért bejártam az utat biztos ami tuti hogy milyen a forgalom
180 cm
Ez komoly, hogy 500LE-ig bírja a gyári Busa-belső? Az azért nem gyenge! Akkor optimálisan "túlméretezték"! Mondjuk fölhúzni egyet 300-400 lóra és már mehet is a Swift elejébe! Végül is 1,3-as Suzuki blokk!

Ilyen nagyobb, 1 Lityi fölöttiben nem gondolkodsz? Pl. ZX12, XX, vagy egy Busa. Ezeken már el lehet férni és mennek is, ha kell!
Ezek alatt a futómű is elégé rendben van, viszont pályázásra nem az igazi....
mekkora vagy?
Teljesen igazad van, mert bőven van TD, szóval bőven van alternatíva turbóra!

Viszont január 2.-án még az eladó is másnapos, hátha többet enged! Per pill ott tartok, hogy továbbra sem tudok dönteni a két típus között! Majd meglátjuk, hogy mik lesznek eladók!
Na igen, a jó kis VTR a fogaskerekes vezérléssel, azért jó cucc lehet! De a Gixxi is nagyon ott vant!

Budapest-Vörösvár szakaszba kötelező beiktatni egy Csobánka-i kitérőt!
olyan motort kell venni, aminek a termikus egyensúlya, és a mechanikája alapból elbír többet. pl busa hajtókarok, főtengely 500le-ig szokott jó lenni, de a K1gsxr is bírta a turbót utcán is anno.

BTW én is árulom az fzr,t és gondolkozom valamin, csak a rendes sportmotorok annyira kicsik, hogy teljesen reménytelen nekem mentem most kakucson egy pálya k1 600-zal, és ezreshez képest reménytelenül gyengének tűnt középig csak az a baj, hogy a kicsit is kényelemsebb motorok alatt meg futómű nem szokott lenni. Talán fzs1000.. Vagy építünk megint valamit mint az fzr volt, ami gyors is, és kényelmes is.
Még azt se tudom milyen gumi legyen rajta
Csigából én is valami kisebb dizelt néztem de pl egy 1,7td opel turbó bőven kiszolgálna,a kipuffot meg összehegesztem én is akár,a mostanit is én csináltam.Másnaposan motorvétel? Tudsz élni ha vtr lesz akkor fokozottan kiváncsi lennék rá,gixxerek nem tudnak meglepit okozni nagyon,persze azért csapkodnám a seggem a földhöz örömömbe ha karira kinőne a kertbe mondjuk egy k6os,persze zsuzsi maradna,családtag lett ma mentem egy bp vörösvár kanyart este,spórolósan eljárok kb 4,5_5l-el ha jól számoltam,hazafele kicsit sportosabbra sikerült de jól esett
Ugyanmár! Nem tettünk semmit (szerencsére) ! Jobbulást Nektek!
Igazából a lényeg az, hogy te jól vagy, minden másra ott a M@stercard... Felesleges is most vizsgáztatni, így télen bőven lesz időd a vizsgára felkészíteni, meg jön a Jézuska, szóval lehet tőle egy szett gumi kérni! Csak írd meg a Jézuskának, hogy ne vágott Slick legyen, mert azt nem szeretik a műszakin!
Csigás motor nekem is régi álmom, így őszintén kíváncsi lennék a megvalósításra! Igazából a legnagyobb hátránya szerintem, hogy baromi drága! Kell valami olcsó használt kisnyomású turbó (mondjuk Smart?), de még akkor is kell valaki, aki csinál egy turbós leömlőt, ahogy mondod a kovácsolt dugók, esetleg erősebb főtengely, stb. Na igen, az 1,1-es blokk már lehet, hogy kényelmetlenül érezné magát az 550-es helyén!

Én továbbra is tartom, hogy Gixxi750 vagy VTR SP.
Nézem folyamatosan, hogy mik vannak eladók és milyen áron, de majd csak jövőre akarok motort venni, mondjuk január 2.-án!
Nézegettem még a Suzi TL-R-eket is, de akkor inkább adok valamivel többet és legyen a VTR...
Sos garazst keresek a xi-ben nov1től. Őrmező, kelenföld előnyben! Köszi!
kössz a mentést rendben lesz a mancsom hálám a sírig üldöz
köszönöm kérdésed megvagyunk,idén már nem vizsgáztatom le valószinűleg,acélszálig kopott hátsóval senki nem meri áttolni,a gsx felniket még nem fújattam le a jövőbeli gumigarnitúrához meg hiányzik egy kis pénz.Stikába azért gurulgatok mert nem bírom ki egy kis hajtás nélkül.Ez a csigás dolog egy álom egyenlőre,az üllői úton lévő műhellyel felvettem a kapcsolatot de látatlanba nem akarnak semmit mondani.Azt akarom kideriteni hogy kis nyomással\teljesítmény növeléssel mennyire tartós,illetve hogy a motor kibírja-e.Ha már van valami fogalmam róla akkor belekezdek mert a generál így is érik túl a 100000en már a kis öreg,beteges de azért ágaskodik vagyis érzem hogy emelné de gyenge már.A dugó a legfontosabb,mert a töltős motorokban többnyíre kovácsolt van illetve a szelepek is spec anyagból készülnek.létező egyébként a gsx 1100 turbo,viszont ilyet még nem láttam se alkatrésznek se egyben meg ebbe a pici vázban beleerőszakolni egy mégnagyobb szivet már sok lenne,nekem ez a 750 untig elég,túrára is meg a baromkodásra is veled mi újság,van már valami kiszemelt tipus vagy inkább tavaszra halogatod?
Kis csiga a 750-ös blokkra, az zsír lesz! Ha összejön, akkor mindenképp látni szeretném!
Egyébként mi van veled? Te és a motor most már teljesen menetkészek vagytok?
Sziasztok, találtam egy rendszámot a Maglódi úton UJX 518.
Forgalmi bemutatásával átvehető Budapesten.
70-628-18-78
Én fertőtlenítettelek..
megrepedt a kisujjam és kábé ennyi velem volt az angyal. mit értesz azon hogy kicsi a világ?
Szeva! Rotgenen voltál? Kicsi a Világ. .
Majd meg dumáljuk nem itt és nem most
06307423741 ezen elérsz ha kell
szerintem a jövőhét végén már járóképes lesz. egy buzi terepjárós kifordult egy mellékutcából és csúnyán elcsapott, most ömlik a telóból az olaj de nem hajolt meg hál isten. am mennyibe fájna a mkűtét ha viszek szimeringet (AF1 a beteg)
El hozod és meg csináljuk neked
Tudna nekem valaki egy szervízt ahol telószár szimeringet kuuurvaolcsón cserélnek?
Sziasztok
Valamikor hétvégén csatlakoznék egy Dobogókői guruláshoz