Ma én is jártam a Bánki tónál, tényleg szép körnék, kár hogy visszafelé nem mentem vissza ugyanazon az úton a 2-este. Mondom elmegyek Alsópetény-Keszeg-Penc-Rád felé, majd onnan vissza a 2-esre, biztos szép erdei utak vannak arra. Aha, kátyú hegyek + a kopóréteg fel volt marva kilométereken keresztül, csak nem volt kedvem visszafordulni...
Aha, így már értem miért nem ismerem. Ti jobbra mentetek, én pedig eddig mindig balra mentem (Nagyoroszi felé).
Részemről ok, nagyon bejön ez a környék.
Olyan jó lenne már összehozni egy gurulást innen a fórumról, ahol összejönne egy legalább 5-10 fős csoport...
hat ha olyan uton kene menni, mint ami a fenykepen is van, akkor tenyleg nem maradnal le
miez amugy? azon kivul, hogy yamaha, mast nem tudtam rola megallapitani. nem ertek az ilyen dagonyazos mocikhoz
Tegnap fölmentem Dobogókőre. Szerencsére csak délután 5-kor indultam el, így akkor már egész nyugis volt fönt (kevés biciklis és gyalogos). Útminőség a lenti gyors részen teljesen jó, fönt a közepesen tempós részen elmegy (van viszont egy új "bukkanó", amitől jól beriszált a gép), föntebb pedig hát nem az igazi...
De a kilátás mindenért kárpótol!
Az igazán mocsok dolog az, az hogy április 20-ig volt meghirdetve az akció, de még 21-én is lelkesen mértek... Na én akkor futottam bele egy trafiba szemből... Majd meglátjuk...
Szia. Én is ugyan ilyen problémával küzdöttem az ezredessel. Dugó sorok között 2000 körüli fordulat lámpa venti féklámpa index fél éves aksi leszív és ledadog megáll. Töltésem fasza semmi gond vele.
Vettem ledes nappali menet fényt jó erős fehér fényű 8W a teljesítménye. Bekötöttem helyzetjelzőhöz és dugóba tompítottat lekapcsolom ledes világít és megszűnt ez a gondom, észrevesznek simán mert sokkal erősebb a fényhatás mint az 55W tompinak. Egy próbát megér 2000ft volt csak.
Tehát nem is igazából fulladozik. Hanem 2-3 perc után ha 2000 alatt van az alapjárat akkor elkezd esni és esni. Ez persze dugós állásban van. Olyan mintha az akksim nem venne fel elég töltést amit valahol meg is tudok érteni azok után hogy februárban egy ötletszerű ellenőzéskor az összes cella szinte üres volt. Értsd alul volt bennük 1-2 centi elektrolit. Mert töltő feszkóm van. Egyébként nem próbáltam hidegen, de melegen mikor rámérek akkor láthatóan hullik a fesz. Mert azt kipróbáltam átmeneti jelleggel hogy egy kapcsolót és egy kisebb 5AH-s akksit betettem az ülés alá és ilyen esetben rákapcsoltam a pluszt. Akkor pöccre indult. Ha csak a lámpa megy, simaliba. Ha csak a ventillátor, simaliba. Ha mindkettő és haladok, tehát 2000 feletti fordulatszámon üzemel a motor, akkor sincs semmi gond.
Szerintem ez nem akksi problèma lesz. Tèny hogy vâltozik az alapjârat,ha felkapcsolsz mindent,de fulladozás az nem helyes,pláne nem indul utana.Csak melegen van ez ?.
Részemről ok, nagyon bejön ez a környék.
Olyan jó lenne már összehozni egy gurulást innen a fórumról, ahol összejönne egy legalább 5-10 fős csoport...
Rètság utân van Bánkon. Nyáron elmehetnènk többen innen.
Jók a képek, merre van ott ez a tó?
miez amugy? azon kivul, hogy yamaha, mast nem tudtam rola megallapitani. nem ertek az ilyen dagonyazos mocikhoz
Ismét itt vagyok le cseréltem a vasat tehát már lehet nem maradok le
Tegnap meg ma 320km
Ma Esztergomban voltunk asszonnyal
De a kilátás mindenért kárpótol!
Hol vetted?
Vettem ledes nappali menet fényt jó erős fehér fényű 8W a teljesítménye. Bekötöttem helyzetjelzőhöz és dugóba tompítottat lekapcsolom ledes világít és megszűnt ez a gondom, észrevesznek simán mert sokkal erősebb a fényhatás mint az 55W tompinak. Egy próbát megér 2000ft volt csak.