Sziasztok barkácslelkű Urak.
Egy kérdésem lenne. Adott egy kawa 400-as. Ugye minden szépen le van méretezve gyárilag elektromos oldalon. Viszont a jelek szerint a gyári fényszórónál erősebb van benne és egy plusz kapcsoló került be valamelyik régebbi tulaj által a ventillátornak mert ugye ezek nem szereti a városi dugózás. Nos minden szép és jó ha csak a lámpa vagy csak a ventillátor van bekapcsolva. Viszont ha mindkettőt fellövöm, akkor 2-3 perc után elkezd esni az alapjárat, fulladozik és ha nem figyelek oda akkor bizony leáll. Ilyenkor 2 cigi mire újra indítható (addigra tér magához az akksi).
Szerintetek mennyire fogja tolerálni ha az ülés alá beteszek egy plusz 12AH-s akkut párhuzamosan kötve az eredeti akkura? Így ugye az eredeti 12AH helyett 24AH lesz a teljesítménye. Van itthon két príma 12/12-es zselés akksim és sajnálnám kidobni :)
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk! http://motorosruhajav.blogger....
koszi, azota mar voltam a fektimuveknel
a slick a sok autopalyahasznalat miatt szerintem hamar elfogyna. nem nagyon tudnam kihasznalni. meg nem tudom mennyit szamit, de 190es hatsom van.
Az szép baleset,nekem még nem volt defektem, remélem nem is lesz.De jó hogy nem dobott le magáról .Egyedül nem sok kedvem van menni.Lehet a láncot rendbe teszem.
ma az egyetlen nap a heten, amikor raernek motorozni... de ember tervez :D
tegnap hazafele menet furanak ereztem a motor hatuljat. maszott kanyarban ossze-vissza. benyakuton megalltam, telefonon zseblampa bekapcs, tologattam a motort, neztem a kereket. egy csavar, vagy szog a kellos kozepeben
guminyomas 0,8 bar... persze hogy nyulosnak ereztem a hatuljat
nyomkodom, nem sziszeg... felfujtam 2,6-7 barra, hogy hazaig kibirja, ma meg johettem tomegkozlekedve
holnap megyek a fektimuvekbe gyalra es lovok naluk valami olcso hasznalt hatsot
Szia,persze hogy voltunk,adtunk neki rendesen.Hát én egyet nem láttam.Dobogókőre felfelé jött velünk szembe egy rendőr autó,ennyi volt az egész.Mentünk vagy 16-170 km-et
Helló,
Jelentem a mai napon rászántam magam és nekiálltam a féknek... Azzal kezdtem, hogy megvártam az alkalmat, amikor faterom erre jár és gyors megkértem, hogy segítsen!
Mivel nem siettünk és közben mást is megcsináltunk, így kb. 2 óra volt a munkaidő. De cserébe: hátulra is fölkerült a fém fékcső; elől "világít" a szép piros fékbetét (hátul meg a kék...) , valamint a fékfolyadék is lecserélve és a rendszer légtelenítve. Mentem egy pár laza kört a faluba, utána meg a falun kívül. Egy biztos: határozottan fog...
Holnap délelőtt föl is avatom egy szezonnyitó Börzsönyi gurulással (olyan közepes tempóban, had érjen össze a rendszer..) és valszeg most a "nagy kör" lesz: http://goo.gl/maps/5nghW legyen...
Egy kérdésem lenne. Adott egy kawa 400-as. Ugye minden szépen le van méretezve gyárilag elektromos oldalon. Viszont a jelek szerint a gyári fényszórónál erősebb van benne és egy plusz kapcsoló került be valamelyik régebbi tulaj által a ventillátornak mert ugye ezek nem szereti a városi dugózás. Nos minden szép és jó ha csak a lámpa vagy csak a ventillátor van bekapcsolva. Viszont ha mindkettőt fellövöm, akkor 2-3 perc után elkezd esni az alapjárat, fulladozik és ha nem figyelek oda akkor bizony leáll. Ilyenkor 2 cigi mire újra indítható (addigra tér magához az akksi).
Szerintetek mennyire fogja tolerálni ha az ülés alá beteszek egy plusz 12AH-s akkut párhuzamosan kötve az eredeti akkura? Így ugye az eredeti 12AH helyett 24AH lesz a teljesítménye. Van itthon két príma 12/12-es zselés akksim és sajnálnám kidobni :)