Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

màr azt hittem.De ha levegõs akkor puhul inkább,nem?Nem lehet,hogy a dugattyûk ragadtak be ? Lehet hülyesèg
neeeem. az "igy kozlekedni nem tudok vele" felteteles modban akart lenni. azaz nem tudnam igy hasznalni. ennyire azert nem vagyok ongyilkos hajlam
Most is motorral jársz?
kenytelen vagyok megcsinalni, mert igy kozlekedni meg nem tudok vele. frankon olyan, mint a kempingbringa elso fekje
igy pedig egy erd - 17. kerulet pesti ut tavolsag eleg necces lenne... plane ha a kovetkezo napokban meg esni is fog a ho.
Nem lesz baja.Már senki nem tesz 4.1-et. Fékolaj cserejet en nem merem itthon. Az meg is csak fék
mennyiert mered azt az olajleereszto talcat?

megneztem a netrol letoltheto service manualban es ott ezt irja:
Front Specified brake fluid Honda DOT 4 Brake Fluid

namost en MOTUL DOT5.1-est vettem. gondolom nem lesz baj, hogyha jobb minosegut rakok bele - elvegre ugyis lecserelem az egeszet. a motulrol meg azt irjak, hogy magasabb a forraspontja es nagyobb a hoturokepessege is, ergo nehezebben "sutom" meg a fekfolyadekot...

szerelohoz meg ilyen kis dolog miatt nem igazan akarom vinni. amit lehet, megcsinalok inkabb otthon. ellenkezo esetben meg a honda takoberhez hordom, mert Takiba' es Dzsordzs a ket legnagyobb asz, akikkel eddig talalkoztam (es ez a reklam helye volt )
Egy kérek es egy kis gumi füst
Na igen, mindig nagy kérdés műszakinál, hogy ismerőssel, vagy ismerős nélkül... Én múltkor bevállaltam anélkül és simán átment Mozaikban...
Túl sok dolgot motornál nem néznek: kipuff (van polcon gyári ), fék (most lesz betét csere), gumi (ok), világítás (ok..), E-betűk itt-ott (ok!).
Egyetlen hibám a rendszámtábla világítás. A múltkori műszakin egyáltalán nem volt rajta, most van, csak megadta magát. Addigra valahogy megoldom azt is. Csak találjam meg először azt a rohadt biztosíték táblát, hátha csak az a baj... Valahol az első ülés alatt van, csak a sok "kis doboz" közül nem tudom, hogy melyik, pedig egy párat már megnéztem...
Tádé paszuly megadta magát? Még mindig szeretek TD-t vezetni, csak ne nekem kelljen fizetni a karbantartást!
Ez lassan teljesen generál lesz! Úgy rendbe rakod, hogy 5-10 évig simán maradhat!
Jó ez a gyantás cucc belülre? Egyik ismerősöm azon elmélkedett, hogy ha mondjuk egy sötét tank tágul a napon, akkor mit csinál bent a gyanta? De mondjuk többen használják és még nem hallottam/olvastam negatív tapasztalatot...
Szerintem Bornout lesz...
Hát nagyanyám mit kérés a,motoromon?
Ezt neked küldöm
elmaradtam kicsit a fórumozással,beleborultam egy passat pd motorgenerálba...0-24be meló.Tegnap végeztem a szarhalommal.Zsuzsika már megjavult tegnap átkötöttem a fél kábelköteget,még kicsit magas a feszkó,alapjáraton 14,4v fordulaton 14,7v ha rajta van az összes fogyasztó akkor 13,6v.Csütörtökön muszály volt motorral hazamennem mert otthon hagytam a tárcám,kanyi lóvé nem volt hogy átbuszozzak vörösvárra,de nem volt olyan veszélyes,igazából ami gondot okozott az a vak sötétség, kb csak sejtettem hol van az út a kövi projekt ha idő és pénz egy síkon mozog akkor a tank renoválása,ki szeretném gyantázni a belsejét,kap egy jó benzincsapot,és bekötöm végre a nemrég kukázott üa. szintmérős műszer egységet is.
Szólsz,ha eljön a mûszaki ideje ès átmegy!
Mire gondolsz megoldás alatt?
A kromofágnál jobban nem sok minden old. :)
Csak szólj megoldom! Kukac nincs csak nyugalom
Semmibe sport dob és kék izzó is jatszott
Halii
Mibe kukacoskodnak most a műszakin? Mert 2 hónap és az enyém is menne vizsgázni :(
Köszi,hat remélem. Én közben ki hasznaltam a,jó időt szerdán es,gurultam egyet Ja és közben le is muszakizott a gép
Csinos lett!
Idén remélem,hogy többször találkozunk...
Olajleeresztő tálca van,amitől megválnék...
Nekem a fékolajtartály tetején van egy felirat,hogy mit lehet beleönteni.
Ha jó és olcsó szerelő kell,akinek maximális a tudása,szólj.
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!
tavaly nyar vegen vettem a mocit. valamikor szeptember kornyeken rogton fekbetetet csereltettem es akkor a fekfolyadek is cserelve lett... oktober kozepen elraktam pihenni es ennyi ido alatt teljesen felpuhult... pedig mielott elraktam, meg kokemeny nyomaspontja volt es harapott, mint a kurvaelet
motul DOT5.1-est rakok bele.
koszi a valaszt!
5L-es mûanyagflakont szoktam kivágni a nagyobb,lapos oldalán .
Fèkolaj 5.1 kell ès 2évente illik cserélni. Nekem bosch dot5.1 van és kb 2dl kell összesen max 3dl.
na olaj es szuro is lecserelve. ha egyszer motorszerelo lenne belolem, nem en leszek a leggyorsabb es plane nem az, aki a legtisztabban dolgozik... kene egy normalis olajleereszto tekno, mert szanaszet pacsaltam az olajat
hja es kiderult kozben, hogy legteleniteni kene a fekemet, mert kb olyan a fekhatas, mint egy kempingbringa elsofekenel
vajon honnan tudom, hogy DOT4, vagy DOT5 fekfolyadek van most benne? merthogy fekfolyadek persze nincs itthon es fogalmam nincs, hogy milyet vegyek es hogy mennyi kell egyatalan bele, hogyha mondjuk az egeszet le akarom cserelni?