Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a sport-túra azėrt van hogy lendületesen hajtsàk őket nem tudom mėg milyen dob legyen rajta, 750es kategóriàból keresek majd olyan motorėt amiből volt dupla dobos
igen! tudnunk kéne a méret hosszát ,és látni is kellene .
kb 3-5 e ft.
üdv
Hát a motorozás nem mindig a ház körül vagy vonzás körzetébe történik:))
Sziasztok!
Ami volt Yamaha bolt a Budai rakparton a benzinkút mellett az most hová lett/költözött?
Nem látom őket ott, hanem vmi autó szerviz vagy gumis van talán ott
jaja. hiaba lenne rajtunk hazafele az 1.2 mm vastag marhaborbol (vagy diszno? ) keszult levehetetlen borruha

mondjuk halasztelek elegge kiesik a "vonzasbol"
Simán:))) kicsit huzatos lenne gondolom
es egyszalfaszba' gurulunk vissza?
Látod látod:))) akkor majd viszük együtt:))) egy gurulás belefér:)
rendben ,ma még visszaírok !
nincs mit.
szia,
küldtem levelet a brigilillára, nézz rá légy szíves! kösz!
szia! igen megoldható. párom meg tudja mondani ,szerintem nem drága.
ha tudnál esetleg képet küldeni az sokat segítene.
üdv
ooootejoeg!
hat ennel aktualisabb hozzaszolast nem is produkalhatott volna az eg most szamomra
pont most gondolkodom rajta, hogy lassan el kene kezdeni utanajarni, hogy hol tudnam megcsinaltatni a borrucimat. a nadragot es a kabatot osszetarto zipzar tonkrement es azt kellene kicserelni...
Üdv,cipzárt is vartok fel?a bőrnadrágomon nincs csak rövid cipzár,és egy hosszú kéne rá körbe:)Megoldható? és mennyi kb?Köszi előre is
A KH biztositó mindent ver:)))
És elfér a térdem, nem úgy mint a Honda Pan-on
sziasztok! jó dolog!

Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
postai utánvétel is !
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja
v.blogger....

Tényleg úgy próbálok motort választani, főleg a 80-90 rongyos átírási költség függvényében, hogy ez most marad egy darabig...
Ebből a szempontból is jobb a 750-es.

Ami meglepő nekem egyébként, az a biztosítást. Egy dupla olyan erős sport motornak a biztosítása csak 3 ezer Ft-vel több (éves szinten), mint az SV-jé... A teljesítmény adó értelem szerűen pont a duplája, így csak az a rohadt átírási költség a bajos...
Azért nem is kicsi.
Akkorát már tényleg nem szeretnék...
Egyértelmû,a nagyobb jobb ez van:) Abból te csinálhatsz kisebbet,ha nem téped,ha meg akarod alkot csodás érzéseket. 750 ideális mindenre. Ne feledd,minden rajtad áll ! De 6ost pörgetni kell.Mi kell Neked? 4ezernél húzás,vagy pörgés 12 fölött ?
a zx9r nem nagy.
Tél van, motorozni úgy se tudunk (én legalábbis), így marad az, hogy beszélünk róla. Legalább jó alaposan körbejárjuk a 600/750 témát.

Mondjuk a SV-t se kell félteni, mert az is kerékre áll nagyobb gázra, meg a fenekét is tolja rendesen (főleg hideg gumival).
Most próbálok ész érveket gyűjteni és utána úgy is a "szívemre hallgatok" majd vásárlásnál. SV-be akkor beleszerettem amikor megláttam porosan, a parkolóház sötét sarkában, szerencsére a szerelő ismerős is rábólintott...

A jó időt már nagyon várom, egyre komolyabbak az "elvonási tünetek", de úgy számolok, hogy két hét múlva már opcionális egy kör legalább BP-n... Mondjuk nem a mai időjárásból indulnék ki!
A jó kis B2-es Bömös! Gyönyörű szép!
Nincs is szebb, mint egy 4-es karbi sor (esetleg egy 6-os), de azért az csak macerásabb, mint a kényelmes kis injektor.
Ennyi:)
Hát uraim én nem tudom hogy miért vaciláltok annyira hogy 600 vagy 750,meg hogy egyből egy kerékre áll a nagy nyomaték:)))
Minden rajtad múlik,nem fog 1 kerékre állbni ha nem téped neki,no meg ha az elejére fekszel és nem emeled akkor elég nehezen ágaskodik.
CatPee irja hogy sok a 750 pályára,de azt is te vezeted csak annyit fog menni amennyire te akarsz,minden a hidegvér és józan ész kérdése.
De igaz az is ha elborul az agy az 1000res veszélyesebb mint egy 600as:)))
DE majd ha jó idő lesz:))))