te sem vagy szìvbajos az tuti,pont olasz? a tudomànyod bővìtsd ne a hiba lehetősėgeket.nekem igaz hobbim a munkàm is egyben,de egy nem kìvànt lerobbanàsnàl ha az ember ismeri a technikàt.Szėpek az olasz gėpek jól is mennek,de túl sok csodàt nem vàrok tőlük,sőt az àtlaghoz kėpest kicsit többet kel velük foglalkozni,kb mint egy vėresszàjú ràmenős dominàval
Irtam a motoros szeviznek,a szelephézagra meg a karbi pucolás és szinkrona, plusz olajcsere munkadijra irtak 18 ezret,hát ez kicsit sok a tiedhez képest nem?
Majd még alakul, de egyre valószínűbb, hogy a következő Sor 4 lesz. Lesz majd még V2 az életem során, de az majd egy SP2-es lesz, amihez egyenlőre még "kicsi" vagyok!
Március 4.-től már motorral szeretnék melóba járni, így kifejezetten várom a jó időt!
Sose azt számít, hogy a papíron mi van leírva (ez ugye az élet elég sok területén igaz), hanem az, hogy a valóságban milyen.
Ha papíron nem is nagyon a különbség, az a valóságban érzésre még brutál nagy is lehet...
Ámen ! Ja láttam,hogy Sv-kről van szó, adatlap megnéz, és láss csodát ! Nem nagyon mozgok ezen a fórumon inkább ugye a cbr600f-en
Na mi lesz átállsz a sötét oldalra? ( sor4) ?
Az a fura egyébként, hogy láttam már 2-3 mérést (gyári állapotú gépek) és mindenhol 70 ló fölött volt. Ez már akkor is meglepett, mert a gyártók általában főtengely teljesítmény adnak meg, így keréken tutira kevesebb...
Egy kicsit más megközelítésben az eredeti téma. Rákerestem a honlapon az SV-re és a GSXR 750-re. Ezeket az értékeket mérték:
-SV 650 2003. Papíron 74 ló, a valóságban (keréken) 72,5: http://www.sportrider.com/dyno...
Más téma: keresek enduro-túra motor. Kawasaki KLR/KLE , Honda Dominator, Suzuki DR stb?. Ilyen kalashnikov motor. Nem kell gyors nem kell sok elektrónika csak legyen olcsó és múkodjon és kell az ülésmagasság nagyon mert 1.96m vgyok...
Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
postai utánvéttel is!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com http://motorosruhaja
v.blogger....
06303282168v06303874264
ZX7 tényleg tetszik, de akkor is karbis...
Egyébként nagyon komoly, ha ezzel a motorral olyan motorok versenyeztek együtt, amik ma horror áron mennek: Honda RC45, Yamaha R7...
Az injektornál nekem leginkább a "relatív gondozásmentes" kifejezés tetszik. Per pill olajcserénél megáll a tudományom, így nem baj, ha az injektorral nincs macera...
Majd egy idő után úgy is megunom azt, hogy tökéletesen teszi a dolgát és majd veszek mondjuk egy olaszt, aminek már lelke is van.
Ajánlom a zx7r-t.96- 01-ig.Olcsó,erõs,megbízható,stabil futòmûvel és szívdöglesztõ forma,igazi ninja. Megbízhatóbb,mint pár évvel fiatalabb társai. Spórolhatnál vele nem keveset és lenne egy legendád:)
precìzebb az injektor ės relatìv gondozàsmentes de a karburàtor sokkal direktebb,jobban veszi a lapot,ės "lelke" van neki,mìg ezek a pc vezėrelt szerkezetek gondolkodnak picit de alig ėszre vehető a külömbsėg
Március 4.-től már motorral szeretnék melóba járni, így kifejezetten várom a jó időt!
Ha papíron nem is nagyon a különbség, az a valóságban érzésre még brutál nagy is lehet...
Na mi lesz átállsz a sötét oldalra? ( sor4) ?
Az ablakon kinézve elég nehéz elhinni, de az Időkép szerint már csak 2 hét és itt a tavasz! Azt már valahogy kibírjuk!
Ne is mondd Peti ! Tiszta rosszul vagyok !
-SV 650 2003. Papíron 74 ló, a valóságban (keréken) 72,5:
http://www.sportrider.com/dyno...
- GSXR 750 2004. Papíron 150 ló, a valóságban 127.
http://www.sportrider.com/dyno...
Gixxernél már van bőven eltérés... Nekem mondjuk inkább az az érdekes, hogy az SV-nél viszont nem nagyon van...
Valaki itt épp eladni akar ilyet ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sajna nincs sok valaszték itt a használt piacon... ZX7-R : 4 vs ZX6-R : 56 a használtautó.hu-n
Végül ZX6-R könnyebb meg majdned annyira erős csak nem annyira jól néz ki
http://www.sportrider.com/dyno...
http://www.sportrider.com/dyno
...
Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
postai utánvéttel is!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja
v.blogger....
06303282168v06303874264
Egyébként nagyon komoly, ha ezzel a motorral olyan motorok versenyeztek együtt, amik ma horror áron mennek: Honda RC45, Yamaha R7...
Majd egy idő után úgy is megunom azt, hogy tökéletesen teszi a dolgát és majd veszek mondjuk egy olaszt, aminek már lelke is van.