Anno amint eldöntöttem, hogy nem NC30-as lesz, egyértelmű volt, hogy SV-t akarok. Sok más motort is megnéztem, kipróbáltam, de mind messze elmaradt az SV-től. Így elég egyértelmű választás volt.
Most nem tudom ennyire egyértelműen, hogy mi lenne a jó választás. Szeretek túrázni rövid távon (100-200 km), szeretek túrázni közép távon (400-500 km), jó lehet a hosszabb távú túra is (több nap, stb.), de nagyon jó a pályázás is... Szerencsére terepre nem akarok menni. Na erre találj motort!
A 10 lityó az nem hangzik jól. Főleg, hogy SV-vel tötyi-lötyi tempóban (90-100, kevés város) 3,8; pályán 6,5.
Igazából el kéne mennem egyszer egy teszt vezetésre, hogy egyáltalán milyen egy 600 sport gép.
Az álom gép egyébként a VTR1000 Sp1/Sp2 lenne, de ilyen vadállatot majd valamikor később.
Elszaladunk a napos hétvégén Visegrádig vagy a velencei tóig meg 3-4 hungaroringet betervezünk.A többi időben meg találkozunk a haverokkal valami parkolóban és le fel ökörködünk egész déllelőtt 2-3 kanyaron a parkoló környékén.
5,1-es DOT-al bármi jó.Repsol,ferodo,motul,shell amit találsz én repsot és OMV-t szórtam be.
Lekapod a fékcsövet és elmész vele a Héfal kft-hez. és ha van egy kis időd megvárhatod.
A hatkilós sportok inkább rövidtávú és pályahasználatot preferálják.
Bár sok sportos elég messzire túrázik velük.
Kérdés hogy te inkább pest körüli max 300-at birsz egy hasalós deréktörőn vagy kemény vagy mint a vídia.
Tavaly volt az olaj csere. Ráadásul a gyárinál sűrűbb ment bele. De valahogy még mindig nem az igazi.
Zoli32: ha már itt tartunk, fékbetét cserével nyitom az évet. Akkor már a fékfolyadékot is le akarom cserélni (szerintem még a gyári van benne). Motulból melyik típust ajánlod? Valamint elől fém fékcső van, hátul meg gumi (ez is valszeg a gyári, 9 éves). Azon agyalok, hogy akkor már le kéne cserélni a hátsót is fémre.
Tudtok nem túl drága fém fékcsövest, ahol nem csak szettet lehet venni, hanem mondjuk csak hátsót?
Egyébként nagyon szeretem az SV-t. Mind közúton, mind pályán. De nem akarom pályázással leharcolni, ezért gondoltam, hogy itt az ideje a váltásnak.
Na mind1, megszületett a döntés, hogy hasalós motor kell, így már csak az a kérdés, hogy mikor és milyet.
ez nagyon kemény gép volt. Szívó-kipufogóoldali tuning, elektronika, rövid áttétel, 10 literes fogyi óvatosban, de de bő 200-ig igen meglepően ment. unokatesómnak TL-R-je van, és 240-ig kb tudta mint amaz gyárilag DE! borszaztó kénylmetlen, sokkal drágább a gumi, fékbetét, lánc mint egy akár SV-re
milyen bukója lett? (bytheway: vágod, h a legtöbb bukó kínában készül? persze van japánban, kézzel összerakott szánszálasos kompozit sisak, de az inkább a 2-300-as magasság ;) ) A hétköznapi AGV-k meg azért nem az a kategória. a grex a legjobb ár-érték arány, mert a kifutott NOLAN héjakat árulják kevésbé drága belsővel, magyarán a biztonság pont ugyanaz marad. A másik jó vétel az LS2, európai minőségbiztosítás, dizájn, de azért kínában készül, így olcsó.
Gyári olajjal féktávon úgy behasalt a súlyom alatt hogy majd átestem a kormányon.
Első körben inkább egy szervízzel gyári állapotba kéne hoznia.
Gyanítom elég libegős mert a teleszkóp olaj csere mindíg elfelejtődik.
miért kevés neked az sv futóműve? kakucson a srácok olyanokat mentek ilyen sv-kkel, hogy el sem hittem, full szériában. komolyan kíváncsi vagyok, mi az ami alapján egy utcai motoros gyengének tart egy futóművet, 240-nél nyújtott kanyarban behintázik? (az persze biztos, hogy ha ráülsz egy igazi sportmotorra az jóval feszesebb, de hogy hétköznapi felhasználásra jobb lenne... )
Eladó 4 db jegy a szombati SUPER-MOTO-CROSS versenyre. Egybe vagy külön is.
102-es szektor 2. sor 22-25.
Ár: 4000 Ft/db
(Budapesten belül bárhol megoldhatjuk a jegyek átadását.)
tel.: 06-30-469-0854
Kakucson csak 2-es, 3-as, de végig 8-9 ezer fölött és így 6,5...