Nem erő kell nekem feltétlenül, ezért csak 600-ast nézek. 1000-eshez még "kicsi" vagyok. Talán majd ez után.
Az SV-nél leginkább a futómű rész zavar, ezért akarok valami frissebb fordított villás gépet.
Nem vagyok feltétlenül fiatal gép fetisiszta. Úgy volt, hogy nekem KELL! egy Honda VFR 400 NC30 a maga nagyjából 20 évével. De jól lebeszélt róla mindenki így lett egy SV (aminek azóta nagyon örülök). Most is nézegetem a GSXR 750-eseket és pl. 5 kilóért már van ilyen SRAD:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_srad-64
91148
De még ezt is nagy ugrásnak érzem az SV 75 lova után...
Legyél is kitartó!
Még jó, hogy itt egyértelmű volt, hogy ki a hibás, máskülönben akár évekig is el tudják húzni...
Bukóból semmiképp nem szabad kínait! Nem akkora az árkülönbség és azért ez egy elég fontos testrészünk.
Ha meg ócóé vetted, akkor még szép, hogy a jobbat vetted. Ráadásul színben passzol majd a motorhoz: Carbon.
Akkor most már tudjuk az "öreglány" nevét is.
Na igen a gyári dob. Akkor még nem hallottad az SV-t a gyárival, az meg olyan mint egy turmixgép. Nem véletlen, hogy csak a műszakin volt rajta a gyári.
hejj ráérünk van az axásoknál csúnyán,én is ráérek,meg is várom amíg csengetnek,kitartó egy gengszter bírok lenni ha úgy hozza a sors,de ne legyen így !A bukó az komoly téma nálam,abból nem engedek teszkós gagyit.az AGV-t is néztem,de ez jobb biznisznek igérkezett, jóval ár alatt sikerült hozzájutni így újabb 5-6 évre le van tudva a tökfödő a dupladobra megem is kiváncsi leszek,még nem hallottam ilyen motort,csak gyárival de az fos,semmi hang csak töfögés,az meg nem nyerő.amikor megvettem zsuzskát ( ez a neve) többször le is fulladtam pirosnál mert nem hallottam hogy jár-e v. sem
Akkor tőled szeretnék venni valami 2003-2005 közötti, sor 4-es, injektoros, fordított villás, 600-as sport gépet és lehetőleg geci olcsón.
Még a márka is mind1 a 4 japó közül.
Komoly ez a sisak! Ez már nem a 30 rongyos kategória. Én beérem az AGV-vel. Naked-en úgy is alap a szélzaj, koppnál meg ez is megvédett.
Kinek pap, kinek a neje. Én 30 rongyot akkor se adnék egy új gumiért (a mostani hátsóm meg egy 50-es újonnan) és ennyiért vagy bejön, vagy nem. Inkább veszem 5-10-ért a használtakat.
Jó gyorsan pörögnek a biztosítónál. Bezeg, ha te vacakolnál ennyit a biztosítási díj befizetésével...
köszönöm a jókívánságot,csakis előre haladunk ! ez a carbon dolog még nagyon plátói,én is csak mutatóba akarom.Egy biztos,lakkfekete lesz telibe mind a két kerék
a gyári méret 120\80\18" de az motorozhatatlan.tapasztaltak alapján a a 140es a legjobb,a perességre kell odafigyelni nagyon,ha ballonosabb akkor jobban dönthető és a komfort is jobb szerintem,és el is fér még
és ha nem is festés, nem is "carbon" fólia, hanem átlagos fólia, uv álló, eléggé karcálló, bármi dizájn mehet rá tankot még azzal a merítős VTN-es témával is meg lehet csinálni mert elég kicsi hozzá, plusz ott sima lesz a felület, ha "carbon" is a minta. Így belegondolva az uccsót ajánlom neked.
Akkor már az volt egy életveszély ha kilátszok a szövet....lényeg hogy te rendbe szedd magad:)))Hajrá!
A Carbonról meg annyi a vélemény hogy nagyon jól mutat,csak nem örök életre van,a 3D tele megy retekkel,én is fogok kicsit karbonozni a motoron,de azt olvastam hogy ha lakkozol rá kicsit könnyebben tisztitható....szó mi szó van ellene és mellette is jó pár érv:)))
Jobbulást,motor összerakást neked!
így van ! Sose építettem erre a vonalra,így jó forrásaim sincsenek.Nekem elég űrlény méret kell 140\70 18" tavalyi árak szerint
30000 körül volt bridgestone,de majd ha aktuális lesz úgy is szétnézek még itt ott
képesmotoron én is legeltettem a szemem,és szörnyű ami megy,olyan romhalmazok vannak 3-400k-ért hogy visítás.gumi,láncszett csere alap némelyik be se indul úgy hirdetik
van keletje a használt guminak nem mondom de én félek tőlük,aki tökös az bevállalja.én egy térdtörés perec után nem kívánok gumi hiba miatt,újra beleágyazódni a betonba.kocsival persze nem gond,felrobban,kilyukad no para van még 3 + pótkerék,de motorral nem szivesen
dupla dobos rendszert akarok kialakítani,találtam tecsőn egy nem épp bejáratós gsx-r t olyan blokkal mint az enyimé,dupla triovál kiherélve teljesen,olyat szól hogy mai napig feláll rá nem csúnya röfögős kell,inkább az a mellbeb@szós tompa duruzsolás kell. ma nagyon megeröltettem magam,elkúsztam az új bukóért, végül a caberg v2x carbon lett,egyenlőre nagyon passzent de majdnem 1kg-val könnyebb a nitrónál,és jól is néz ki
A gumi kérdés nálam azért para mert már láttam csodákat,ránézésre jó gumi túl volt melegítve,aztán az első komolyabb csapatás után le kellett gumizzam,még volt melóhelyemen történt ez,csóri srác kivolt idegileg. csak egyszer padkázzák meg előttem,az onnantól kezdve nem 100as,de mindenki azt tesz amit jónak lát
egyenlőre a karbonozásnak néztem utána,egy m2 fólia 11000ft nettó,abból megvan kb minden amit szeretnék de nem telibe,az már túlzás lenne amúgy is fekete a bringa.
perecről jut eszembe,kaptam egy papírt a tag biztosítójától miszerint be kéne fáradjak a pótszemle és a szakvéleménnyel,vagy faxoljam el...hungaryba jól pörögnek az események,november óta szarnak a fejemre,azóta hirtelen fontos lett minden :) vágjanak az arcomhoz valami pénzmagot,és le van szarva minden, komolyan. úgy gondoltam februárban már elkezdek dolgozgatni,nem bírom már az otthon seggelést
Sziasztok!
Van 3 db eladó jegyem a Symában megrendezésre kerülő SuperMoto versenyre. egymás mellé szólnak a jegyek (ez a 8000 forintos jegyek az 5. sorba)
Szerintem sincsen semmi baj a hasznalt gumival, ahogy catPee kollega is mondja, csak fiatalat kell belole venni (max. 2-3 eveset) es figyelni ra, hogy rendesen volt-e tarolva.
Egy kérdés mindenkihez:
Mi az isten van a használt piacon? Olyan durván túlárazott minden motor, hogy csak nézek. Az enyémmel 1 évjáratú motorokat 1-2-3 száz ezerrel többért kínálnak, mint amennyiért én anno vettem.
Amiket én meg kinéztem következő motornak, azoknál ugyanez a helyzet. Minden legalább 1-2 száz ezerrel többe kerül, mint amennyibe nyáron került.
Most kéne eladni a vasat, de csak augusztus környékén akarnám..
Az SV-nél leginkább a futómű rész zavar, ezért akarok valami frissebb fordított villás gépet.
Nem vagyok feltétlenül fiatal gép fetisiszta. Úgy volt, hogy nekem KELL! egy Honda VFR 400 NC30 a maga nagyjából 20 évével. De jól lebeszélt róla mindenki így lett egy SV (aminek azóta nagyon örülök). Most is nézegetem a GSXR 750-eseket és pl. 5 kilóért már van ilyen SRAD:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_srad-64
91148
De még ezt is nagy ugrásnak érzem az SV 75 lova után...