Én fölmentem a Vaterára és vettem 8 pénzért gyári dobot, ami plug-and-play jeleggel 2 perc alatt fölrakható.
Így viszont nem kellett plusz pénz még a Mozaikban sem.
Szerencsére sose voltam az ész nélkül közlekedés híve! Mondjuk azt se mondom, hogy lassan megyek, mert akkor nem sport/sport-túra gépeket nézegetnék.
Még anno olvastam valakitől, hogy 750-esről váltott 600-asra, mert az folyton kerékre állt kigyorsításnál... Ezért érzem azt, hogy per pill pályára sok lenne.
Utca az teljesen más, ha nem húzom neki, akkor nincs gáz. SV-t se nagyon forgatom le az utcán 10-11-ig, mert utcán 8-9 ezerrel teljesen jól elvagyok...
Röviden így érzem: 600 utcára "kevés" (nyomaték), 750 pályára sok (ló).
Ma számoltam egy átírási költséget. 2005-ös, 750-es GSXR 80 rongy, 1 évvel fiatalabb már 90... Ez azért fontos, mert valszeg olyan gépet fogok venni, ami egy darabig jó lesz...
Kötelező nem annyira vészes...
mintha valamelyik cbr600f-nek állítható lenne a futóműve vagy hátha kifogsz egy cbr600fs-t sztem neked ez lenne a legjobb egy időre. Mennyire vagy törpe? 180, vagy az alatt vagy?
régi lég\olajos tesója a 750es gixxernek,az is elég bitang a csekély 100gebével,az újabb vizest szeretni fogod nagyon :) volt szerencsém egy kis próbára,nem téptem mert nem saját volt,viszont amit mutatott abból annyit alá tudok támasztani hogy ha ész nélkül megy az ember akkor simán kerekezni lehet vele az m3ason
szerintem ez a gép már 10éve nem látott gyári dobot okos műszaki kell a számok miatt,nem fogok emiatt megint forgalmit cserélni,ha jön a jandár akkor cserére hivatkozom,adásvételi van hozzá.a karbon dolog úgy néz ki hogy faridom meg tank egyenlőre aztán az első traktus még várat magára
Szerintem próbáldd ki és vedd meg egy GSXR750. Tudsz vezetni.
Most nálam a ZX6R az első motorom és az a jó hogy ez így megy :
6.000ig SEMMI, bárány. 6.000-9.000ig na most jön valami de semmi vészes. (oké egy Kawasaki ER-5 ott után ez a kezdeten volt a határ). 10.000 a bárány lassan farkas lett. 10.000-13.000 most vezetsz egy éhes vérfarkast szárnyakkal
De akkor ez te csináltad a motorral és nem a motor veled... nagyon kezelhető jön az erőt ha nyomod a gáz nem fogsz egy kereken vezetni ha nem terveztél.
Na a GSXR 750 ez kicsit más lesz ott fogsz egy kereken vezetni ha húzod a gáz nagyon .. de ez most se tanulhatok kezelni a 600as gépemmel.
Ha a kezdeten még túl sok a vegző LE akkor csináldd meg ilyen korlátozás (elektrónika vagy biztos van lehetősége). Akkor nem megy 14.000ig hanem csak 10.000ig marád még egy kicsit több mint 100LE ;) vagy csak nem húzod a gáz teljesen ;)
Most ezzel nem akartam mondani hogy egy 600as túl gyenge mert ez még nem tudok kihasználni (és a palyán nagyon jó egy 600as is) csak úgy értettem ha inkább egy nagyobb nyomatékos gép jobban tetszik neked mert túran lehet ezzel sok vissza váltás nélkül vezetni akkor ez így jó megoldás...
Amit viszont nagyon jó a pályán lehet gyakorolni a 600assal hogy fentártnia kell a fordulószámot (gáz plusz fék/kupplung egyszerre visszaváltásnál) mert ha ez lebukod (brake shatter) vagy csak megvárod hogy csőkken és vissza váltasz akkor megvárhatod egy fél kör hogy vissza jön 6.000RPM tól 10.000ig mert igen nincs nyomatéka.
Pályán azért teljesen más... Úgy tapad a gumi, ahogy kell, nincs szalagkorlát, belátsz a kanyarba, stb. Egy kis kondi kéne még hozzá, mert egyszerre csak kb. 20-25 percet bírok (fél nap alatt 3-szor), jó mondjuk az SV-t egy huzamba nem is akarnám tovább terhelni...
Per pill úgy döntöttem, hogy kb. 9 kiló lesz most a teteje. Ennyit szánok rá, bármennyi pénzt is gyűjtők addig össze! Egyébként a motor, ami nagyon birizgálja a csőrömet, az a GSXR 750. Abból már 2004-2005 körüli van 8-9-ért, vagy 2003-as 6,5-ért. Viszont az dupla akkor teljesítmény, mint az SV... Ezért jött, akkor, hogy 600, Sor4.
Nos pályát nekem is kéne látogatnom.Lassan már mindenhol voltam csak ott nem.
És a triumph nagyon finom gépeket gyárt nem is olyan drágán.
Két street is vann fen jóval kétmilla alatt a hahun.
Ha pályázok is, az csak abszolút hobbi szinten (havi 1-2 szer), így tutira nem a tized másodpercekért megyek. Így jogos, hogy kell-e...?
Biztos, hogy én se azt érezném meg, hogy ez vagy az ennyivel jobb, hanem, hogy az egész jobb...
Nem hiszem, hogy a közeljövőben összejönne egy nagyobb adag zsé, így az F3 max egy szép álom. Persze mellé egy RC30-as Honda (VFR750R) is elférne... De térjünk vissza a talajra!
Közben írtam a Héfal Kft.-nek is valszeg beújítók hátra is egy fém fékcsövet, mivel elég korrekt árat mondtak.
Jobbnak jobb............kérdés hogy valóban "kell" e?
Nekem SV után nagy volt az ugrás igaz 25 köbcenti csak de nem konkrétan 1 dolog mint mondjuk a futómű hanem minden együtt volt jobb.
Elég kevés tapasztalatom van komolyabb típusokkal kapcsolatban, így csak feltételezem, hogy az (sokkal?) jobb. De elég könnyen meggyőzhető vagyok ennek az ellenkezőjéről és pont ezért faggatózok. Kifejezetten örülök a "tippjeidnek", mert ahogy a profilodban látom, járt már nálad pár gép.
600 Sor4-ből, eddig csak XJ600 volt meg, de az egy teljesen más kategória. Meg amit még tudok, hogy CBR600F-et 180-ig gondolkodás nélkül verem, mondjuk nekem 200 nagyjából vége is... Meg az olyan általános közhely, hogy nyomatékszegény a "hatkilós"...
Jogos... Mivel elég körültekintő és legkevésbé sem márkahű vagyok, így elég sok típust végig veszek a végső döntés előtt, amiket szépen lassan kizárok (közte a Z750-et is).
ezen már nem is lesz soha gyári dob,azok már valahol a bontóban lehetnek,gondolom én :)
Ez a karbon meg egyre nagyobb talány,jól néz ki de mekkora mértékben?
http://www.youtube.com/watch?v...
Suzuki GSX-R600 vs Triumph Daytona 675R :
http://www.youtube.com/watch?v...
600 fölött már nagyon erőből mész és ott könnyű betlizni.
Kereken 180. 600 FS elgondolkodtató, de az F valamiért nem tetszik...
Így viszont nem kellett plusz pénz még a Mozaikban sem.
Szerencsére sose voltam az ész nélkül közlekedés híve! Mondjuk azt se mondom, hogy lassan megyek, mert akkor nem sport/sport-túra gépeket nézegetnék.
Utca az teljesen más, ha nem húzom neki, akkor nincs gáz. SV-t se nagyon forgatom le az utcán 10-11-ig, mert utcán 8-9 ezerrel teljesen jól elvagyok...
Röviden így érzem: 600 utcára "kevés" (nyomaték), 750 pályára sok (ló).
Ma számoltam egy átírási költséget. 2005-ös, 750-es GSXR 80 rongy, 1 évvel fiatalabb már 90... Ez azért fontos, mert valszeg olyan gépet fogok venni, ami egy darabig jó lesz...
Kötelező nem annyira vészes...
Most nálam a ZX6R az első motorom és az a jó hogy ez így megy :
6.000ig SEMMI, bárány. 6.000-9.000ig na most jön valami de semmi vészes. (oké egy Kawasaki ER-5 ott után ez a kezdeten volt a határ). 10.000 a bárány lassan farkas lett. 10.000-13.000 most vezetsz egy éhes vérfarkast szárnyakkal
De akkor ez te csináltad a motorral és nem a motor veled... nagyon kezelhető jön az erőt ha nyomod a gáz nem fogsz egy kereken vezetni ha nem terveztél.
Na a GSXR 750 ez kicsit más lesz ott fogsz egy kereken vezetni ha húzod a gáz nagyon .. de ez most se tanulhatok kezelni a 600as gépemmel.
Ha a kezdeten még túl sok a vegző LE akkor csináldd meg ilyen korlátozás (elektrónika vagy biztos van lehetősége). Akkor nem megy 14.000ig hanem csak 10.000ig marád még egy kicsit több mint 100LE ;) vagy csak nem húzod a gáz teljesen ;)
Most ezzel nem akartam mondani hogy egy 600as túl gyenge mert ez még nem tudok kihasználni (és a palyán nagyon jó egy 600as is) csak úgy értettem ha inkább egy nagyobb nyomatékos gép jobban tetszik neked mert túran lehet ezzel sok vissza váltás nélkül vezetni akkor ez így jó megoldás...
Amit viszont nagyon jó a pályán lehet gyakorolni a 600assal hogy fentártnia kell a fordulószámot (gáz plusz fék/kupplung egyszerre visszaváltásnál) mert ha ez lebukod (brake shatter) vagy csak megvárod hogy csőkken és vissza váltasz akkor megvárhatod egy fél kör hogy vissza jön 6.000RPM tól 10.000ig mert igen nincs nyomatéka.
Per pill úgy döntöttem, hogy kb. 9 kiló lesz most a teteje. Ennyit szánok rá, bármennyi pénzt is gyűjtők addig össze! Egyébként a motor, ami nagyon birizgálja a csőrömet, az a GSXR 750. Abból már 2004-2005 körüli van 8-9-ért, vagy 2003-as 6,5-ért. Viszont az dupla akkor teljesítmény, mint az SV... Ezért jött, akkor, hogy 600, Sor4.
És a triumph nagyon finom gépeket gyárt nem is olyan drágán.
Két street is vann fen jóval kétmilla alatt a hahun.
Biztos, hogy én se azt érezném meg, hogy ez vagy az ennyivel jobb, hanem, hogy az egész jobb...
Nem hiszem, hogy a közeljövőben összejönne egy nagyobb adag zsé, így az F3 max egy szép álom. Persze mellé egy RC30-as Honda (VFR750R) is elférne... De térjünk vissza a talajra!
Közben írtam a Héfal Kft.-nek is valszeg beújítók hátra is egy fém fékcsövet, mivel elég korrekt árat mondtak.
Az biztos, hogy a teljes motort nem érdemes carbonba csomagolni, de mondjuk csak a tankot meg a sárhányót megcsinálni... Végülis, a döntés a tiéd!
Az elketyeg brutáll menetteljesítményel kurvasokáig az MV-t meg kérdezd Lukyt.
Nekem SV után nagy volt az ugrás igaz 25 köbcenti csak de nem konkrétan 1 dolog mint mondjuk a futómű hanem minden együtt volt jobb.
De ez már nem fér bele az aktuális keretbe...
Egyébként ebben a kategóriában egy motor van, ami mindent visz: MV Augusta F3
600 Sor4-ből, eddig csak XJ600 volt meg, de az egy teljesen más kategória. Meg amit még tudok, hogy CBR600F-et 180-ig gondolkodás nélkül verem, mondjuk nekem 200 nagyjából vége is... Meg az olyan általános közhely, hogy nyomatékszegény a "hatkilós"...
Az mar mas lapra tartozik, hogy melyik gyartotol es mekkorat.
Ez a karbon meg egyre nagyobb talány,jól néz ki de mekkora mértékben?