Egyébként én is agyaltam azon, hogy vajon milyen lenne, ha beszabadulnék egy bontóba, hogy tessék itt egy SV komplett eleje (felni, fék, villa, vagy csak a villa...), kérnék mondjuk egy K4-K5-ös 600-as GSXR komplett elejét ráfizetéssel... Nekem egyébként K3-as, így gondolom már nem kopatibilis a SRAD-al... Vagy igen?
A 600-as "nyomaték hiányát" viszont biztos nehéz lenne megszokni... SV-vel előztem már 5-ikben, 60-ról és ugyan nem lőtt ki, de simán ment. Hasonló 600, sor4-el tutira nem menne.
Ilyen köztes megoldásként Kawa Z750-en gondolkodtam még. Viszont ez inkább túra, mint pálya gép...
Tényleg az a jó, hogy még van időm kitalálni, mert augusztusra tervezem a cserét, de én szeretem megvizsgálni előre a lehetőségeket.
A ZX6R 636 én is kipróbálnám bár hosszabb túrara biztos K4-K5 GSXR750 jobb... A 600as azért főleg az országutón már nagyon pörgetni kell...
Kipróbálhatsz a 1998 ZX6R.em de ez inkább még egy kicsit kényelmesebb mint az új fajta meg 106LE és nem 120LE meg a 636 szemben hiányzik a midrange power egy kicsit
egy sv1k vagy hagyományostelós srad futómű (elvileg ugyanaz), kívül-belül FULLRA állítható, olyat lőhetne be magának, h beszarik. pályán, utcán egyaránt.
Na ja.Hulye koznyelv.
A lenyeg hogy Adam jol mondja egy vetel-eladasos temaval annyi zsetont tolnal bele amennyibol igen faja kisesvet lehetne faragni.
Mar ha nem a dupla loero ami kell.
Maradjunk annyiban, hogy a köznyelvben a 600-as motor, az 6 kilós (valamelyik Superbike újságban is volt olyan, hogy Hatkilósok tesztje), ha 120-al megyek, az a kiló-húsz, ha adok 200 Ft jattot a pizza futárnak, az 2 kiló, stb. (nagyjából motoros példák...)
Az már más kérdés, hogy a köznyelvben helytelenül van használva, mert ahogy a legesleghitelesebb forrásban (Wikipedia) is olvashattuk a kiló az valaminek az 1000 szerese. De ki a f@szt érdekel, így használjuk és kész!
Lassan térjünk vissza a motorokhoz itt a fizikai és filozófia kérdések után.
Ma kötözködős nap van?
A bölcsészkaron szabadnap van?
636 vagy a rák tudja pontosan.
580-680-ig sorold be az összes gyöszt és akkor kijön hogy KB mit veszek egy kalap alá.
Átlagmagyarként én a hattkilós motornak hívom a 600 köbcentis motorokat átlagosan.
Ide sorolom a 650-es sv-t is meg a 635-ös kavát és az én 675-ös motoromat is.
Ha nem jó akko majd a Grétsy tanárúr rábasz a kezemre egy körmöst.
ha már: a motor elhelyezkedését a főtengely iránya határozza meg, vagyis a sornégyes átlagmotor keresztben van beépítve, míg egy guzzi hosszanti V2. (az sv pedig keresztbe v2 )
Duci 749
MV Augusta F4 750
De ezek rendszeres (ha nem is mindennapi) használtra már nem igazán alkalmasak...
A 600-as "nyomaték hiányát" viszont biztos nehéz lenne megszokni... SV-vel előztem már 5-ikben, 60-ról és ugyan nem lőtt ki, de simán ment. Hasonló 600, sor4-el tutira nem menne.
Ilyen köztes megoldásként Kawa Z750-en gondolkodtam még. Viszont ez inkább túra, mint pálya gép...
Tényleg az a jó, hogy még van időm kitalálni, mert augusztusra tervezem a cserét, de én szeretem megvizsgálni előre a lehetőségeket.
Kipróbálhatsz a 1998 ZX6R.em de ez inkább még egy kicsit kényelmesebb mint az új fajta meg 106LE és nem 120LE meg a 636 szemben hiányzik a midrange power egy kicsit
http://youtu.be/gtEni0R18Qw
A lenyeg hogy Adam jol mondja egy vetel-eladasos temaval annyi zsetont tolnal bele amennyibol igen faja kisesvet lehetne faragni.
Mar ha nem a dupla loero ami kell.
Az már más kérdés, hogy a köznyelvben helytelenül van használva, mert ahogy a legesleghitelesebb forrásban (Wikipedia) is olvashattuk a kiló az valaminek az 1000 szerese. De ki a f@szt érdekel, így használjuk és kész!
Lassan térjünk vissza a motorokhoz itt a fizikai és filozófia kérdések után.
http://en.wikipedia.org/wiki/K...
Depi a köbön.
És csesztetnek hogy a hatkilós az 6000 köbcentis.
Valami anti-poen tablettat reggeliztel?
A bölcsészkaron szabadnap van?
636 vagy a rák tudja pontosan.
580-680-ig sorold be az összes gyöszt és akkor kijön hogy KB mit veszek egy kalap alá.
Ide sorolom a 650-es sv-t is meg a 635-ös kavát és az én 675-ös motoromat is.
Ha nem jó akko majd a Grétsy tanárúr rábasz a kezemre egy körmöst.
De na neked 1000 akko csak 0,1 hatkilós.