Kecsótól nincs messze Szentes, az ottani kawa-aprilia szalon nem rossz. Most nyitottak Szegeden is boltot, én náluk voltam 1000-es szervízen pár hónapja. A szentesi szerelő sem lehet rosszabb, hisz egy cég. Ár is korrekt volt, és a tulaj is korrekt. Ráadásul klassz az út ha félegyházán keresztül mész (egyik kedvelt útvonalam ha csak 1-2 órám van tekeregni.. )
Szevasz burney!
Nekem a natix-nál volt az ezres szervíz.Végig néztem a szervízelést.Utánhúztak pár csavart,láncot majd befújta hátsó féket állított,és persze olaj és szűrő csere. A benzintank alatt is állított a gázbovdeneken így már nem volt akkora holtjátéka és jobban vette a gázt.(27000ft-be került)
sziasztok! nekem is nemsokára eljön az ezres szervíz ideje, nagy dilemma h márkaszervízbe vigyem e... anno egy aprilia robogót használtam a mindennapokra, és ott kifejezetten jól jött a garancia, gyakorlatilag mindent ki kellett cserélni benne! velem csak egyszer szívóztak amikor az olajtartály repedt el, állítólag belementem egy kátyúba és azért. akkor ki sem cserélték csak megragasztották, bírta pár hónapig majd amikor új olajat tettem bele másnapra kifolyt a fele... kicsit morcosan visszamentem és szónélkül kicserélték, kiderült nem én voltam az első, mivel tipushiba volt... Ezenkívül persze volt benzinpumpa, computer csere meg minden, több száz rugó lett volna de gariba cserélték, szal azért jól jöhet a garancia is.
A hozzáértésről meg annyit h rákérdeztem a kereskedőnél h télleg van e gyárilag folytás a tuonoba, amire nemmel válaszolt... nemértem h egy márkaszervízben ennyire nem vágják a dolgokat? na mind1 ha tudtok vmi überkirály és olcsó helyet szóljatok nekem is!
szia gabriellusz!énis elhagytam egy-két csavart csak utána szoltak a srácok hogy nézzem át mindegyiket! igy is elhagytam mindkét lábtartó koptato csavarját! lassan már magamat is elhagyom nézd át te is rendesen mert nemnagyon birod potolni az ilyen csavarokat!üdv
Az "ezres" szervízről annyit, hogy bár kicserélték az olajat, új akkut kapott, mert az eredeti lepukkant az állásban,valamint bepecsételték a szervízkönyvben- de az első utamon kiesett a kormányteló csavarja.
L
Hali!
Én is Szombathelyen vettem a gépet, a régi kereskedő felhagyott az Apriliával, talán Hyosunggal, meg valami kínai redvával foglalkozik, az új kereskedő a Yamaha , szerintem semmi tapasztalatuk nincs Apriliával. Sajnos nagyon kevés új motort adnak el, a szerelők -aki nagyon ért hozzá-, többnyire külföldön keresik a boldogulást a fizetések miatt, szóval nem könnyű a helyzet.
L
Akkor lehet, hogy a Tuono mégis jó választás volt! Nekem nagyon bejött! Ki kell dobni a fojtást, aztán had szóljon! Ja, ha már a szervízeknél meg a fojtásnál tartunk, az egyik szombathelyi tuonos haveromnak b@sztak szólni a gyári szervízben, hogy gyárilag fojtva van a gép. Én küldtem vissza, hogy szedesse ki. Kiderült, hogy azért nem szóltak, mert nekik fogalmuk sem volt róla, hogy ilyen van, arról meg pláne nem, hogy mit kell csinálni. Beszarás komolyan!
Szerencsére nekem még nem volt olyan gondom, hogy garancia miatt gyári aranyáras szervízbe kelljen vinni a mocit. Mire hozzám kerültek mindnek lejárt a garanciája!
Az tuti, hogy az enyémbe nem nyúlkál bele egy szaki sem! Ja,de! Mert a gumit nem tudom magamnak lecserélni.
Szia!
Egyet értek szerintem sem nagy ördöngősség az egész, az alapdolgokat megcsinálhatja egy ügyeskezű "garázsszaki" ha meg az elektronikához kell nyúlni,még mindíg lehet menni a gyári képviselethez.
Az 5 éves gariról meg van a véleményem fogalmam sincs, hogy azon kívül, hogy náluk kell aranyáron szervízeltetni mit takar. Mert mindenre ráfogják, hogy nem rendeltetésszerű használattól van, ill. kopó alkatrész.
L
Mi ez a nagy gond a szervizekkel !?Cseréltessétek ki az olajat,vetessétek ki a fojtásokat /lehetőleg legyetek a motorotok közelében!/ aztán nagyívbe le kell szarni őket ! Mindeggyik aranyárban dolgozik és úgy elvannak szálva maguktól,hogy csak na ! Szerintem az új motorokkal nincs komoly gond!Ami van azt meg úgy is kidobják a nyakukból!/5 év gari ha-ha-ha!/ Sokkal jobban jár az emberfia,ha a motoros körökben elismert szerelőhöz viszi a gépsárkányt! Szerintem minden motorral fertőzött környéken van legalább egy ilyen szerelő!
szevasztok!mi a pálya!volt valaki ma motorozni? hétvégére jo időt mondtak lehet hogy előveszem a szekeret! amugy nekem is emlitették hogy cegléden is van egy aprilia kereskedés+szerviz lehet hogy oda hordom majd!
hát őszintén szólva a kisebb 4000es szervizeket én magam csinálom mostmár, a nagyobb szereléseket meg egy esztergályos ismerős (szerelő is egyben).
Ha szeretsz szerelgetni, az apróbb dolgokat Te is meg tudok csinálni rajta, közben megismered a géped, meg ilyesmi :)
szia!kössz hogy szoltál mert lehet hogy énis odavittem volna de igy amit mondtál elgondolkozok rajta erősen!most hol szoktad szervizeltetni a géped!üdv neked!
ja igen, még néhány apróság. Szerviz után próbakörre viszik a gépet, az enyémet teljesen hideg hűtővízzel elkezdte az a barom idióta forgatni 10ezer fölé...
Az új motorom mellé nem hogy magyar, de még angol kezelési útmutatót nem kaptam (ezért elég keményen lehetne őket perelni, főleg egy 1,3millás motor esetében).
Minden motorra natix matricát ragasztanak engedély nélkül, jogtalanul hirdeti őket mindenki. Pedig ezért nekik keményen tejelniük kéne. De ez a legkevesebb!
ha van egy kis józan eszetek, a natixot jó messzire elkerülitek!
Aki ért egy picit a szereléshez, és végignézi amit szerencsétlenkednek, tuti nem viszi oda vissza többet!
A szerelők hozzáértése megkérdőjelezhető, az eladók általában tuskó bunkók, a szerelők össze vissza hazudoznak meg vetítenek. Garanciális javítással elküldenek a picsába, és olyan apróságok miatt fenyegetőznek, hogy csak na. Az áraik borzalmasak, mindent megkapsz olcsóbban mint ott ,ebben sokan tudunk szerintem segíteni.
Nem hallomásból beszélek, ott vettük a motorom újan, és oda is hordtam szervízre. A kötelező szerviznél a munkalapra leírt dolgokat NEM végezték el, vagy csak részben. Ilyen apróságok, hogy mondtam hogy állítsák be a fényszórómat magasabbra, erre lejjebb vették.. A motor összerakása után kimaradt 2 (!) csavar, és a szerelő srác nem tudta hol a helye.. Itthon csavartam be őket.
Csak azért vettünk ott arrow rendszert a gépre, mert ha ott vesszük és rakatjuk fel megmarad a (mint később kiderült lófaszt se érő ) garancia. 96ezret elkértek a rendszerért (70ből megúszod), és a felrakás után bizonyíthatóan elbaszták a karburálást. Ennek okán a gép megszorult (9200km után! részleteket mesélek mailbe akit érdekel), mindennemű garanciális javítástól elzárkóztak, a teljes javítási költség a saját számlámat terhelte.
Ja de ők legalább megmondták előre hogy meg fog szorulni ,és nem vállalják garanciába a javítást.
Nekem eddig CSAK rossz tapasztalatom volt, és sok hozzáértő motorostól hallottam ilyen reakciókat.
Én azóta megfogadtam hogy oda többet vissza nem megyek se motort venni, se javíttatni, se semmit, és igyekszem minden motoros társam tájékoztatni arról hogy mik mennek ott..
gondolkozz barátom, és ne vidd oda a féltett géped!
Köszi!
Csodálkozom, hogy olyan sok apró gondról olvasok itt a fórumon, én az ismerőseimtől csak jót hallottam az Apriliáról. Itt Pécsen pedig gyepálják a szerpentinen rendesen, és nem nagyon hallok panaszt, sőt.
Van aki többet megy egykeréken mint kettőn
L
Kecsótól nincs messze Szentes, az ottani kawa-aprilia szalon nem rossz. Most nyitottak Szegeden is boltot, én náluk voltam 1000-es szervízen pár hónapja. A szentesi szerelő sem lehet rosszabb, hisz egy cég. Ár is korrekt volt, és a tulaj is korrekt. Ráadásul klassz az út ha félegyházán keresztül mész (egyik kedvelt útvonalam ha csak 1-2 órám van tekeregni.. )
üdv,
Jürgen