Szia!
Már érdeklődtem a Natixnál emilben.
A szalont pedig nem szidnám, gyakorlatilag befuccsolt a motorértékesítésük, egy autóértékesítő fiútól vettem a gépet Ő semmit sem tudott a motorokról ezt nem is titkolta. Igen jó áron vettem a gépet, CD-re lemásolta a gépkönyvet is, valamint minden papírt átadott,a motort a nevemre írva adta át, szóval ritka korrekt vétel volt.
Én már régi motoros vagyok, nem is igényeltem a tanácsot, a neten elolvastam a bejáratás körülményeit.
kicsit kellemetlen volt amikor az M9-en a haverok 220-250-nel elpörköltek mellettem, mert én nem akarom rosszul bejáratni. Még a komputert sem volt időm tanulmányozni, kétfeléről égetem agyertyát , semmire sem jut időm.
Köszi az infókat.
L
nagyon szivesen! segitünk ha tudunk majd megérdeklődöm a natixól hogy szombaton van-e szerviz ugyis megyek arra a héten!a kereskedésnél nem mondták neked hogy kell bejáratni a gépet?látjátok azért elég szemétség hogy ott hagysz egy valag dohányt és nem foglalkoznak veled,holott kutya kötelességük volna elmondani a motor tulajdonságait(tisztelet a kivétel)! énis igy jártam mindenféle hülyeséget összehordtak de a motor tulajdonságairól nem tudtak semmit!énis innen a srácoktól meg a LENÁTÓL tudok meg amit tudok hogy legyen egyáltalán fogalmam a motoromrol!és ez eléggé elszomorít!
Köszi a segítséget, a hétvégén mindent kipróbálok, a netről letöltöttem a magyar nyelvű gépkönyvet, mert én csak Francia-olasz-németet kaptam. Majd jelzem a tapasztalataimat, és megosztom veletek.Kecskemét az szimpi nekem, lehet oda hordom, bár ha szombaton nincsenek szabit kell kivennem.
Üdv:
L
Szia!
Pont azért adtam el az egynégyet, mert a fordulattól függetlenül iszonyat erős volt, nagyon kellett figyelni a legkisebb hibát is megtorolta. Az egynégy után volt egy kis v-strom-om az nagyon jó kis paripa volt de hiányzott az erő, ezért adtam el. Lehet ez jó választás lesz, ha nem ugrok másra.
szia:
l
Szia gabriellusz!Igaz,hogy nekem 07 tuonom van,de szerintem a te motorodon is be tudod állítani a váltó villantót bárhova.Nekem volt,hogy900km körül 6000 fölé is pörgettem és nem tiltott.
szia gabriellusz!nekem egy 2007-es RSV van a lena haveromnak szintén egy 2007-es tounoja van ami adatot szereztünk a bejáratásukról az hogy az első 1000km:6000 ford/min,1000km-től 1500km-ig 7500ford/min lehet max elpörgetni !1500km után finoman lehet főlfele pörgetni a fordulatszámmérőt!2000km után padlozhatod is a gépet !szegedi szervizzel vigyázz mert nekem ott felejtették el lecserélni az olajat meg nemtöltötték ki a szervizfüzetet amit tudok ajánlani az a natix kft ott tuti szerelők vannak precizek vagy amille motor kft budapest,millemotorkft dunakeszi!hát ennyit tudtam segiteni!ja majdnem elfelejtettem hogy időnként légtelenitsd a hátso féket mert a fékolajtartály tul közel van a blokkhoz és ezálta felmelegszik az olaj és könnyen lelevegősödhet!jo használatot!ÜDV MINDENKINEK
Hi! Azt elhiszem, hogy egy 1.4-es gép nagyot tol akármelyik fokozatban akár alapjárattól. Ha ezt a fílinget keresed, akkor az Apriliával csúnyán mellényúltál
Volt egy ismerősöm Caponordja volt, Ő is szegedre hordta. Érdekes , hogy az endúrónak nem volt olyan veszélyes a fogyasztása, ahogy olvasom itt mindenki kicsit sokallja.
Annyi a bibi hogy 260 km-re van az a szervíz tőlem,majd bemegyek a Pécsibe, de erről nem sok jót hallottam, meg most számolták föl a szalonjukat is, átköltöznek a másik márkájukkal (suzuki) egy helyre
Még annyit akartam írni ,hogy amennyiben visszaolvasol láthatod, hogy egy pár helyen fojtják az apriliát a bejáratás időtartamára /Ezt tőllem sokal jobban tapasztalt aprilás írja!/! Úgyhogy a ménest csak ezután engedik szabadjára!
Igen szalonmotor volt, egy hónap után (350 km) ki lett vonva a forgalomból, valami jogvitája volt a kereskedőnek az apriliával, legalább is ezt mondta.
Hát az elég bajság lenne ! Mármint ha nem akarna 600után gyorsulni!Az enyém akkor gyújtja be a rakétákat aztán 9500ig úgy húz mint állat !Jól olvastam 2005-ös tuono és még bejáratós ?
nekem 79-re áll be a víz, én is keveslem kicsit, de álló helyzetben is max 81.
A hétvégén meleg lesz, meglépem kicsit, mit csinál 6e felett, bár úgy éreztem mintha nem karna tovább gyorsulni,
Azaz ! A szervizes oda állitotta be a villantót ,h ne verd neki! Menne az, csak igy szétbaszod ebben a hidegben! Csorogj vele 1600-ig majd 2000 után kerekezhetsz is vele nyugodtan! Nem olyan kinszenvedés vele a bejáratás mint a sornéggyel ,az enyém 6.ban 4500-nél vagy 130-cal megy ! A vizhőfok meg olyan 72-77 fok körül. Az lehetne több is!
Már érdeklődtem a Natixnál emilben.
A szalont pedig nem szidnám, gyakorlatilag befuccsolt a motorértékesítésük, egy autóértékesítő fiútól vettem a gépet Ő semmit sem tudott a motorokról ezt nem is titkolta. Igen jó áron vettem a gépet, CD-re lemásolta a gépkönyvet is, valamint minden papírt átadott,a motort a nevemre írva adta át, szóval ritka korrekt vétel volt.
Én már régi motoros vagyok, nem is igényeltem a tanácsot, a neten elolvastam a bejáratás körülményeit.
kicsit kellemetlen volt amikor az M9-en a haverok 220-250-nel elpörköltek mellettem, mert én nem akarom rosszul bejáratni. Még a komputert sem volt időm tanulmányozni, kétfeléről égetem agyertyát , semmire sem jut időm.
Köszi az infókat.
L
Üdv:
L
Pont azért adtam el az egynégyet, mert a fordulattól függetlenül iszonyat erős volt, nagyon kellett figyelni a legkisebb hibát is megtorolta. Az egynégy után volt egy kis v-strom-om az nagyon jó kis paripa volt de hiányzott az erő, ezért adtam el. Lehet ez jó választás lesz, ha nem ugrok másra.
szia:
l
L
Vagy a programot írják át?
L
A következő vas lehet az új speed-jük lesz az is Rotax
A hétvégén meleg lesz, meglépem kicsit, mit csinál 6e felett, bár úgy éreztem mintha nem karna tovább gyorsulni,