Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jó, színezni... Én is kipróbálnék egyet, mondjuk egy 1,2es V2öbe egy csúszókuplung nem ártott volna.
Az óranullázódást már én is hallottam, lehet ezzel is az történt, de szép, ha tetszik a spanodnak, ugorjon rá. Baja ugy sem lesz. Szerintem mindegy, hogy 8 vagy 28 ezer van benne. Vétel után egy általános szerviz, olaj, gyertya szelepek, aztán lehet húzni.
Az Rc8 akkorat huzott h nem mertem neki szinezni rendesen,mert feltem h eldobom a red -bull ringen.
Van könyve,bar nekem is gazos a 8500km,de jol nezz ki,meg hiteles,lehet h arra sincs neki,nem h menjen vele.Emiatt sajnalom ha igy van
No kommmmm.
irni mindnet lehet tudod,nekem van olyan mesterszakacs ismerösöm aki könyveket ir,iskolakban tanit,zsuritag,kritizalni tud,de a faszfej csoka egy pörköltet nemtud megfözni vazzeggg.
Húúú, ez csicsu ricsu...kép alapján szép, csak az az ocsmány plexi rajta....de biztos megvan az eredeti is. 6év, 85OOkm...gondolom szervízkönyv nincs.

Amúgy szép, de nem ismerem.
mert az még a régi iskola, hosszú löket.
gondolom, hogy fasza lehet, de hogy még a CBR is lenyomta a dukit, meg a Kawa...nem is tudom 4.ik, vagy 5.ik helyre sorolták, az MV lett az utolsó.
Egyebkent RC8-al is sikerult mar mennem es meg kell mondjam Ö huzott rendesen alacsony fordulaton is.Nagyon tetszett
Arra az oldalra hajlanak ahol fizetnek szerintem,nyomatekban biztos h nemtudja lenyomni a Panit mert en mentem bmw-el es elajulva nem voltam a nyomatektol,meg hat Ö is elegge fent kezdett el huzni(olyan 600erzesem volt rajta)olyan 10ezernel kezd el nagyon menni ,egybekent ar ertek aranyban az egyik legjobb most a piacon.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000-6002956
Ez
t valaki ismeri?
Én mondjuk a motorrevűt nem szeretem, mert ott csak a BMW van, meg a többiek. A legjobb, most a júliusi számban mikor lehúzzák a
panigale-t.... ilyet ír, hogy nyomatékszegény, és a cikkben fél oldalt beterít a 6 motor nyomaték görbélye, egyik sincs a Duki közelében sem, de azért nyomatékszegény. Természetesen a BMW nyert megint.
Hat igen.sokszor nem is ertem h egy tesztben kinek higgyek,bar szerintem a futomu alapbol nagyon jo sok Ducatin,a regi 916-omon mar akkor volt komoly futomu,fek,kormanygatlo,gyarilag.es baja sem volt
De miért adtad el a Tuncidat?
háááát, ha visszalapozgatsz a fórumban, egy 2 éve kb, 2O1O nyár eleje fele raktam fel képet, hogy én hogy oldottam meg!
Viszont akkor azt is olvastad, hogy az alapmodell futőművét mennyire dícsérték, jó, hogy ki nem mondták, hogy jobb választás az alap, az elektrónikushoz képest, ami ezért annyira drága.
Sziasztok!
Mist egy hete hogy én is tuonos lettem és nagyon élvezem ám! :)
Esetleg tanktáska ügyben tudnátok segíteni (ki milyet használ, tudtok-e eladót)Nagyon fontos lenne!
Előre is köszi!
Üdv,
Tomi
ha elkezdesz képeket keresgélni akkor megtalálod, rajta van még a matricázás a felnicsík stb stb....
Pedig a 3linkes motor ,jol nezz ki nagyon.Honann tudjatok h az a Drag?
En nemtudom,de szerintem a Bmw nem draga Salzburgba akcioba 17.990-ert arultak,az osztrak haverom akivel motorozom(mellesleg szomszedom is).6,4mill amit te irtal ha jol tudom de utana olvasok,mert a motorrevu majusi,juniusi szamaban is teszteltek,de ugy emlekszem h ez az ar csak valami alap modell volt,es volt az S majdnem 8milla,a Tricolor S meg 9,4,ezen gondolkodtunk egy csomot mert aztsem irtak h a 8 es a 9,4millas motor kozott csak a szin lenne a kulunbseg .
Igen az az
Szerintem a 3. linken szereplő Tuono a drag gép amiről korábban is szó volt. Nekem legalábbis gyanús
a motor jöhet elektronika nem kell
a kettő kombinációja neked is tettszene.
na azokat az elektromos faszságokat hagyjuk....