Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na legalább még egy gond megoldva
ja-ja most már baszhatom...fel se teszek többet...igy nem kell vele szarozni..takargatni+stb
Ezert kell fem tarto
szerinted?nem volt odacsavizva?a müanyag tartó...szétrobbant...maradt a 2db csavar+két mü a darab
Sziasztok.

A szemem fénye még mindig rosszalkodik! Igaz a héten nem tudtam vele foglakozni sok volt a meló. Ma kicseréltem a benzinszűrőt, de sajnos nem ezzel van a gond, ugyanúgy fullad csak most már hirtelen gázadás után le is áll.
Holnap reggel irány Debrecen, Oláh Józsi doktor bácsihoz!
Ráköt egy nyomásmérő órát és megnézi, hogy milyen a nyomás, + az axon és hátha okosabbak leszünk!
Ha benzin szivattyú szívat valaki tud és ha igen mennyiért?
van erre egy csodaszer az a neve csavar
Hali vagányok
Tegnap "elveszett a Tunci rendszáma...Kecso-Bp-útvonalon.....UJF-333..tudom kevés az esély...de hátha valaki belebotlik?:)
A Tuono-ból visszamaradt alkatrészek kiegészítők eladók, mind sérülésmentes állapotban.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Télen szűrőt cseréltem( nem volt a motornak semmi baja, csak legyen cserélve), kicseréltem a szűrő és a tank alja közti 5 centis gumicsövet is, mivel egy kicsit fel volt puhulva. Na azt nem kellett volna. Az autósbolti nagynyomású, állítólag üzemanyagálló benzincső két hétig bírta, utána jöttek olyan tüneteim , mint neked. Ezután pucoltam ki mindent, ahogy írtam, ill.többfajta benzinállónak mondott csődarabot tettem benzinnel teli üvegbe tesztelésre. A külső felét mindig megette a nafta, besokalltam, rendeltem eredeti gumicsövet, azóta minden fasza.
Neked mennyire volt elrakodva a szürö?
azok csak a betöltőnyílás túlfolyói
Sziasztok!

A hétvégén egy elég jól sikerült legénybúcsún vettem részt, ezért tüncikét egy kicsit hanyagolnom kellett.
Ma megnéztem a tankban a benzinszűrőt de, szerintem az nincs elrakódva elég tiszta volt! Viszont figyelmes lettem egy dologra, a tank alján van két pici fém cső, amire gumicsövek vannak húzva. Lehúztam a gumicsöveket és az egyik kis fém csövecske teljesen el volt oxidálódva és tele volt dzsuvával! Nem lehet, hogy ez okozta a fulladást?
nem mind1 amíg nem csinálja?
Ez elég pongyola diagnózis volt!
Milyen vezetéknél?
Az ECU nulláz vagy az óra (kijelző egység)?
Netalán egybe van építve a kettő?

Most már kiváncsi lettem.
Km keves amugy kep alapjan szepbek tunik ecu akkor szokott nullazni ha az vezetekeknel gebasz van es az mindig elojon amig nincs renbe rakva
Én is jártam így, szereld le a tank aljáról a benzin szivattyút tartó alumíniumot egységet (kb. 10db.ötös csavar) a szivattyú alján van egy finom szűrő(kicsit szétszedve lehet odáig eljutni) az lehet eldugulva. Van még egy szürke benzinszűrő is a szivattyú után, lehet az is eltömődött. Én mindent kitakarítottam, még az injektorokfejeket is kiszedtem, ultrahanggal kitisztítottam, az eredmény tökéletes lett.
Sziasztok!

Segítsetek!
Valami gáz van tüncivel! Alacsony fordulaton (kb. 3-4e-ig) fullad, nem pörög, majd lassan megindul de nem az igazi. Az alapjárat jó de gázadásra nem úgy reagál mint ezelőtt. Harmadikba alig tudom felpakolni, ha hirtelen odahúzom, megtorpan még rosszabb. Olyan mintha el lenne dugulva!? A benzint leszívtam tettem bele 100ast de így se jó. Levegőszűrő tiszta, gyertyák újjak. Mi lehet a gáz?
Segítsetek!
Eladnám kinőtt párszor használt, megkímélt, hibátlan állapotú Aprilia Tuono-s pólómat.
Xs/S-es méret.
Pontos méretei:hossz: 61cm, mellbőség:35cm.
Anyaga: 100% pamut.

Ha van rá igény, van egy Xl-es párja.(férfi)
Hy vagányok
Pazi tegnap sehol se voltál...vártunk a "szuokott helyen"
De jobb is elgurultam a lánnyal a vár irányába...átmegyek az alaguton2x durrrogtatva
Utána megunva relitens cselekedeted,körforgo...fel a várba...és bazze pont a kanyarban elszakadt a láncom a pegán.........kishijján nem pereceltünk kurva nagyot,feltekerte a hátsó kerék a szakadt szart...blokkolt a technika
Én meg mind szupermotyos...SZUPERHŐŐŐS
Valahogy megtartottam...nővel együtt,csak 10cm-ről basztam oda...nem birtam már a mocit+a a nőt tartani...de tuléltük
ez egy versenyvaltozat volt,csuszokuplung,bivaly fekek,es irrealis nyomatek,es gyorsulas.olyan fek volt rajta elkezdtem 150m-nel fekezni gyengeden,es a kanyarba majdnem megallt a motor .erre en uhhhh,ezek a fekek,2 nagy gaz.Erre mondom en azt h ez BRUTALIS volt.
Hat igen a nullazodast en is hallottam.szerintem ha jo akkor ugysem a km a lenyeg.
ha jól látom ez egy Ermax plexi, szerintem a Tuonohoz kapható gyári túravitorla sokkal rondább
költözés, felújítás... de már gyűjtögetek, remélem jövőre tudok venni valami csettegőt
Az a plexi viszont tényleg nagyon gáz!
Szerintem egyáltalán nem hihetetlen a 8500km.

Enyém pl. most a héten lett 4 éves és most van benne 6980km.
Gyakorlatilag szalonállapotú még mindig.
Sajnos kevés időm van motorozni.
Más is lehet így.

Gondolom 8500-zal is úgy kell kinéznie, mint egy újnak.
Ha meg sokkal több lenne benne az azért meg gondolom látszik az állapotán.