Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HI,aváltókaron megvan a gumi semmi baja,ha kell a kar 2500ft,berugó részem is van 4500ft,viszont lánckerékhez műanyagom nincs.Ha kell valami írj. nagy11.zsolti@citromail.hu
azért köszi
berugókarom nincs.
holnap reggel megnézek mindent és írok.
Helló demonom!
Vátókaron a gumi megvan, meg az első lánckerék burkolat?
Ezek kellenének ha van. A rotax 127-es blokkhoz. És berugó szerkezet volt a 127-es blokkba?
szeva.jobb oldali berugó karod nincs véletlen?(de valami masszivabb darab!)
elvileg az alján-hátul van egy nagy inbusz csavar..ha minden igaz!
valaki meg tudná mondani hol kell leengedni az olajat rotax 123as tuaregen?
sziasztok van két eladó blokkom szétszedett állapotban egy rotax 127-es lemeztankos tuaregből és egy 50 ccm-is minareli blokk ,ha valakinek kell belőle valami írjon nyugottan olcsón adok mindent.
Szia imi 427. Az ülést leveszed 1 központi csavar tartja nekem szárnyas anyacsavar fogja .könnyebb szerelés.Pont az ülés alatt van rajta ülsz.Kis bordás aluminium szinü szerkezet,ducati felirattal.Abba csatlakozik 3 vagy 4 szál vezeték az hivják feszültségszabályzónak.Köszi elöre is!
Helo Valki tudna nekem egy Aprilia Tuareg Raly 125 ccm 94 évjáratuhz Első teleszkopt mind2 cerére szorlulna havalkinek akad akkor irjon köszkössz .(Forditott telós )
hol van a fesszszabályzó? mit kell levenni? megnézem.
Köszi, bár addig még van pár teendő:)
Hát az olcsó benzinbe meg reménykedjünk!
Üzemanyag ellátás akkor oksa.
Defekt, azt utálom de meg kell szerelni.
Örülj hogy az első azt könnyebb megcsinálni mint a hátsót.
Na, széles utat, olcsó benzint és balesetmentes kilométereket a Tuareghez.
Na sikerült alkatrészt szereznem, már nekem is fém:)
Viszont nézem ma a motort, erre defektes az első gumi
Szóval boldog vagyok
Sziasztok! Tudnátok segiteni,hogy az aprilia tuareg wind rotax 123 motorral szerelt változatának a feszültségszabályzójára 3 vagy 4 vezeték megy gyárilag .Az enyémen 4 szál van 2 db sárga,1 piros és 1 db zöld vezeték.Amit most kaptam csak 3 szál vezeték van rajta a zöld hiányzik.Igy töltésem nincs müszerrel mérve.Ha megnéznétek nekem a saját gépeteken megköszönném.
Nem hidegben csináltam, a motor fűtött garázsban áll, itt az volt a gáz, hogy műanyagból van megcsinálva ami több éven át hőnek, benzinnek volt kitéve és elridegülhetett az anyag... Az pedig sziloplaszt amit látsz rajta, de alá nyomtam egykis pillanatragasztót is:D
Csöpögni még nem kezdett el, de jólenne mihamarabb lecserélni!
Ki csinált már első telókat ilyen fajta tuaregen?
Olajat meg szimeringet kellene cserélnem.
Helló, hát ez gázos, így telerakni pillanatragasztóval.
Nekem ez fémből van.
De azt a qurva csövet miért nem úgy vágtad le, ilyen hidegben a müanyagok törnek mint a ropi.
Csináltam képet, nemtudom mennyi látszik belőle!
De ennyiből már csak kitaláljátok miről beszélek
1. ez nem lehet 94 es évjáratú max 89
2. előnyösebb lenne ha nem a motorodról hanem arról tennél fel képet amire szükséged van
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! Van egy Aprilia Tuareg Wind 125-ösöm, 94-es évjárat, és a karbin a csonk amire ráhúzzuk a benzincsövet műanyagból van csinálva, ez az évek során elfáradhatott, és mikor leakartam húzni a csövet hogy leeresszem a benzint, letörött!
Van esetleg valakinek ilyen alkatrésze, mert azt megvenném!
Sürgős lenne, előre is köszönöm!
Eladó a blokkom, anyagiak miatt!

Simson Aprilia hengerrel gyújtás nélkül, de karbival polini szívócsonk és membrán.
jelenleg még kipróbálható állapotban hűtővel együtt