HI,aváltókaron megvan a gumi semmi baja,ha kell a kar 2500ft,berugó részem is van 4500ft,viszont lánckerékhez műanyagom nincs.Ha kell valami írj. nagy11.zsolti@citromail.hu
Helló demonom!
Vátókaron a gumi megvan, meg az első lánckerék burkolat?
Ezek kellenének ha van. A rotax 127-es blokkhoz. És berugó szerkezet volt a 127-es blokkba?
sziasztok van két eladó blokkom szétszedett állapotban egy rotax 127-es lemeztankos tuaregből és egy 50 ccm-is minareli blokk ,ha valakinek kell belőle valami írjon nyugottan olcsón adok mindent.
Szia imi 427. Az ülést leveszed 1 központi csavar tartja nekem szárnyas anyacsavar fogja .könnyebb szerelés.Pont az ülés alatt van rajta ülsz.Kis bordás aluminium szinü szerkezet,ducati felirattal.Abba csatlakozik 3 vagy 4 szál vezeték az hivják feszültségszabályzónak.Köszi elöre is!
Üzemanyag ellátás akkor oksa.
Defekt, azt utálom de meg kell szerelni.
Örülj hogy az első azt könnyebb megcsinálni mint a hátsót.
Na, széles utat, olcsó benzint és balesetmentes kilométereket a Tuareghez.
Sziasztok! Tudnátok segiteni,hogy az aprilia tuareg wind rotax 123 motorral szerelt változatának a feszültségszabályzójára 3 vagy 4 vezeték megy gyárilag .Az enyémen 4 szál van 2 db sárga,1 piros és 1 db zöld vezeték.Amit most kaptam csak 3 szál vezeték van rajta a zöld hiányzik.Igy töltésem nincs müszerrel mérve.Ha megnéznétek nekem a saját gépeteken megköszönném.
Nem hidegben csináltam, a motor fűtött garázsban áll, itt az volt a gáz, hogy műanyagból van megcsinálva ami több éven át hőnek, benzinnek volt kitéve és elridegülhetett az anyag... Az pedig sziloplaszt amit látsz rajta, de alá nyomtam egykis pillanatragasztót is:D
Csöpögni még nem kezdett el, de jólenne mihamarabb lecserélni!
Helló, hát ez gázos, így telerakni pillanatragasztóval.
Nekem ez fémből van.
De azt a qurva csövet miért nem úgy vágtad le, ilyen hidegben a müanyagok törnek mint a ropi.
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! Van egy Aprilia Tuareg Wind 125-ösöm, 94-es évjárat, és a karbin a csonk amire ráhúzzuk a benzincsövet műanyagból van csinálva, ez az évek során elfáradhatott, és mikor leakartam húzni a csövet hogy leeresszem a benzint, letörött!
Van esetleg valakinek ilyen alkatrésze, mert azt megvenném!
Sürgős lenne, előre is köszönöm!
Vátókaron a gumi megvan, meg az első lánckerék burkolat?
Ezek kellenének ha van. A rotax 127-es blokkhoz. És berugó szerkezet volt a 127-es blokkba?
Hát az olcsó benzinbe meg reménykedjünk!
Defekt, azt utálom de meg kell szerelni.
Örülj hogy az első azt könnyebb megcsinálni mint a hátsót.
Na, széles utat, olcsó benzint és balesetmentes kilométereket a Tuareghez.
Viszont nézem ma a motort, erre defektes az első gumi
Szóval boldog vagyok
Csöpögni még nem kezdett el, de jólenne mihamarabb lecserélni!
Olajat meg szimeringet kellene cserélnem.
Nekem ez fémből van.
De azt a qurva csövet miért nem úgy vágtad le, ilyen hidegben a müanyagok törnek mint a ropi.
De ennyiből már csak kitaláljátok miről beszélek
2. előnyösebb lenne ha nem a motorodról hanem arról tennél fel képet amire szükséged van
Nagy bajban vagyok! Van egy Aprilia Tuareg Wind 125-ösöm, 94-es évjárat, és a karbin a csonk amire ráhúzzuk a benzincsövet műanyagból van csinálva, ez az évek során elfáradhatott, és mikor leakartam húzni a csövet hogy leeresszem a benzint, letörött!
Van esetleg valakinek ilyen alkatrésze, mert azt megvenném!
Sürgős lenne, előre is köszönöm!
Simson Aprilia hengerrel gyújtás nélkül, de karbival polini szívócsonk és membrán.
jelenleg még kipróbálható állapotban hűtővel együtt