Sajnos már nincs meg.Bátyámnak adtam el,mert ő tud motorozni én meg sajna nem is fogok tudni motorozni.Elcsúsztam egy pocsolyánál és beszorultam a motor alá úgy hogy a képem a tócsában volt,nem sokon múlt,hogy belefulladok.Nem kívánom senkinek,hogy így járjon.
Kocsival már egy párszor elszálltam és nincs semmi,de motoron félek és ezt nem szégyellem beismerni.
Barátnőmnek megígértem,hogy nem lesz bajom a motorozásból,és mindíg tartom a szavam,meg se mondtam neki mi történt,hogy hirtelen miért váltam meg a motortól.
A pénzt amit a motorért kapok beteszem majd kamatoztatni,amúgy meg a civicemet akarom kicsit felspanolni.
Hát kb ennyi a történet.
Minden esetre figyelni fogok a motorosokra,eddig is lehúzódtam mindíg ha észrevettem magam mögött.A legtöbb meg is köszöni,mikor elmegy mellettem.
de basszus más amperos kell egy robogoba+egy tuaregbe, nm mind1 ha nem az akksid... sztem valszínű h a fesz.szabályzod lex a ludas...bár 100bol 1nél...
Csá!
Indítsd be a motort aksi nélkül és mérd meg a generátortól jövő feszültséget a vezetékeken egymáshoz képest.Utána állítsd le és ugyanezt ismételd meg úgy,hogy ellenállást mérsz.Elvileg közel azonos értékeket kell kapnod.Ha valamelyik nagyon eltér akkor valószínű a tekercsed ment galyra s az veri ki,ha nem akkor a fesz.szabályzód gyanús.
Ezek csak ötletek.
Ha nem sikerül kiderítened semmit akkor még mindíg elviheted valahova aki autóvillamossággal foglalkozik.
Amikor nekem 350 es tuaregem volt akkor ezen a tortúrán végigmentem és a fesz szab volt szar,vagy is nekem a seggem alatt gyulladt ki,égett rensdesen..
Ha neked is az halt meg és nem tudsz eredetit szerezni,legrosszabb esetben megtudom adni annak a villamos mérnök vállalkozónak az elérhetőségét aki nekem is csinált egy vadi újjat,6 hónap garanciával azt hiszem 10 000 volt.
Azóta is probléma mentes a motor elektronikája...
Nemtudom... Az aksi az új, most vettem, a robogóba tökéletesen működött én arra nem gyanakszom. Az aksi mondjuk azt h jó. Akkor most mitcsináljak? Vigyem el autóvillamoságishoz és majd ő megmondja h mi a gáz vele vagy én tudok még nézni rajta valamit?
Eladó vagy cserélhető egy Aprilia Tuareg Rally 125. 1994-es évjárat 125 ccm, 38 Le, dupla tankos, Rotax 123-as blokk, vadonat új kupplung lamella szett, 2T, váltómű olaj, teleszkóp olaj, üzemanyag és olaj ellátó csövek, égők, karburátor kipucolva. A tank jobb oldalán és az első sárvédőn karcolások, motorikusan jó állapotban van. Csere érdekelne 125-150 ccm-es robogóra.
Ára:160000Ft
Érd: Telek Gábor
Pécs
Tel:0630/5770973
email: jitsu.pecs@gmail.com
Sziasztok. Tudna valaki segíteni, hogy miért nem tudok aksit rakni a motoromba? Már egy ideje nélküle jártam, most szereztem bele, és amikor belerakom és rákötöm mind2 sarut akkor lecspja a biztosítékot nem azt amelyiken a világítás van, hanem a másikaat. Seggítsetek légyszives
Sziasztok
Gondba vagyok beszart a trafom a mocin.
A kérdés hogy nincs e valakinek Tuareg Rally-hoz trafoja?
Voltam ma bontóban és ott a forma 15 ezerért akart rám sózni trafót, és az nem fekete színű hanem sötétzöld színű volt állítása szerint azokat Rs-ekbe és Af1-ekbe szokták tenni valamint mondta hogy az nincs lefojta mint a fekete ez nem is lényeg de a a szinükön kívűl nem egyezett a tipus számuk a szerelő akinél van a mocim azt mondta az teljesen rossz ha nem egyezik meg a szám. A forma meg még ott flegmázott hogy ez jó bele.
Vagy a szerelő tévedett és jo az is bele? bár én ebben erősen kételkedem szóval sürgősen szükségem van egy trafora ha valakinek van az szóljon
Ha valakit érdekel 125/50-es aprilia tuareg wind váz és teljes idom garnitura 10eft-ért akkor keressen meg! itt a linken bővebben http://www.kepesmotor.hu/idomo...
A tuaregbe kevés az 5A-s robogó aksi!
9Ah-s kell bele!
Kocsival már egy párszor elszálltam és nincs semmi,de motoron félek és ezt nem szégyellem beismerni.
Barátnőmnek megígértem,hogy nem lesz bajom a motorozásból,és mindíg tartom a szavam,meg se mondtam neki mi történt,hogy hirtelen miért váltam meg a motortól.
A pénzt amit a motorért kapok beteszem majd kamatoztatni,amúgy meg a civicemet akarom kicsit felspanolni.
Hát kb ennyi a történet.
Minden esetre figyelni fogok a motorosokra,eddig is lehúzódtam mindíg ha észrevettem magam mögött.A legtöbb meg is köszöni,mikor elmegy mellettem.
Indítsd be a motort aksi nélkül és mérd meg a generátortól jövő feszültséget a vezetékeken egymáshoz képest.Utána állítsd le és ugyanezt ismételd meg úgy,hogy ellenállást mérsz.Elvileg közel azonos értékeket kell kapnod.Ha valamelyik nagyon eltér akkor valószínű a tekercsed ment galyra s az veri ki,ha nem akkor a fesz.szabályzód gyanús.
Ezek csak ötletek.
Ha nem sikerül kiderítened semmit akkor még mindíg elviheted valahova aki autóvillamossággal foglalkozik.
Amikor nekem 350 es tuaregem volt akkor ezen a tortúrán végigmentem és a fesz szab volt szar,vagy is nekem a seggem alatt gyulladt ki,égett rensdesen..
Ha neked is az halt meg és nem tudsz eredetit szerezni,legrosszabb esetben megtudom adni annak a villamos mérnök vállalkozónak az elérhetőségét aki nekem is csinált egy vadi újjat,6 hónap garanciával azt hiszem 10 000 volt.
Azóta is probléma mentes a motor elektronikája...
Ára:160000Ft
Érd: Telek Gábor
Pécs
Tel:0630/5770973
email: jitsu.pecs@gmail.com
Valaki meg tudná mondani,h 50es tuareg trafója jó -e a 125-re?
köszi
Remélem találtok megfelelöt..
Gondba vagyok beszart a trafom a mocin.
A kérdés hogy nincs e valakinek Tuareg Rally-hoz trafoja?
Voltam ma bontóban és ott a forma 15 ezerért akart rám sózni trafót, és az nem fekete színű hanem sötétzöld színű volt állítása szerint azokat Rs-ekbe és Af1-ekbe szokták tenni valamint mondta hogy az nincs lefojta mint a fekete ez nem is lényeg de a a szinükön kívűl nem egyezett a tipus számuk a szerelő akinél van a mocim azt mondta az teljesen rossz ha nem egyezik meg a szám. A forma meg még ott flegmázott hogy ez jó bele.
Vagy a szerelő tévedett és jo az is bele? bár én ebben erősen kételkedem szóval sürgősen szükségem van egy trafora ha valakinek van az szóljon
Nekem a berúgókar átviteli fogaskereke kellene.
http://www.kepesmotor.hu/idomo...