Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen pont ezér gondolam, hogy én is lecserélem egy 400-4T-re. fogyasztásban milyen a géped?gyorsulásban gondolom odabasz. mennyi a vége?
Régen én is 2T párti voltam, ezért most ne kövezzetek meg, de többet nem kéne... Azért egy újabb 400-as 4T egy tuareghez képes elég földhözbaszós... Én 9 hónap alatt 12E mentem a tuareggel hobby szinten és semmi gondja nem volt (néhány apróság). Am ezért is cseréltem le egy újabb 4T-re mert elég sokat megyek. A DRZ-be 5000-et tettem bele 2 hónap alatt szintán hobby szinten. Am meg karbantartás kérdése. Mérlegelni kell hogy kinek mi éri meg hosszútávon, meg mire van cash. Egy biztod, hogy a motorozás csak ráfizetés...
eh akkor elnéztem. Képzeld futottam néhány kört cserebere ügyben és nagyon úgy fest, hogy megtartom a vasat. próbáltam 250cc-től 750-ig mindent. egészen 400cc-ig sok változást nem is tapasztaltam és mindegyikre költeni kellett volna. Végül is a cserét 4T-re gondoltam mert az talán jobban bírja a sok km-ert. vagy tévedek?szerinted a tuaregem bírni fogja most, hogy mindent megcsináltam-megcsináltattam rajta. havi 1500km-ert megyek vele.Ezzel járok dolgozni.
2Z-t írtam! Kétoldalon zárt csapágyat jelent, 2RS az még jobb mert az műanyag porvádős, tehát jobban tömít!
Hali!
Multkor kérdeztem tőled a hátsó csapágyat. 6203-27-et írtál. a 6203 Z vagy 2Z vagy más kötőjel utáni kódok nem jók? ahol voltam boltba ott nem találtak -27-est.Köszi:Gege
Ez 28,6-os úgyhogy nem jó Tuaregre... Van egy ugyanilyen eladó csak más színű, jó állapotban 5000Ft...
Nekem is kellene ilyen kormány. Honnan szerezted?
Tudtam én, hogy van izléssed. Akkor engedd meg, hogy gratuláljak hozzá, sok örömöt, balesetmentes km-t, egyenes tiszta jó minőségű utat, feneketlen tankot, és örökké tartó gumikat kívánjak neked hozzá. Vigyázz rá nagyon, habár ez a te esetedben nem is lesz kérdés.
Grat: Domi
Hát ööö de
Hallod, hát kő kemény az a gép.
Elissa.
Az iwiwen csak nem az új géped van kitéve?
A márkája nem annyira lényeges. De megpróbálhatod ATF (automataváltó olajjal is). Az is elég "vékony", elég finom szokott vele lenni a váltó...
Köszi pityu. A 10w30 váltóolaj milyen gyártmány legyen ami jó bele .Gyorsúlásnál semmi gond nincs a motorral,lehet hogy sokat állt.
+ itt az ETZ-m gondoltam erről is tetszek fel igaz nem aprilia
Hmmm köszi az infót Elissa teljes mértékben megkaptam a választ amit szerettem volna, sőt még többet is
Nekem egy hónap múlva meg a sárkány műszakira és utána szeretnék vele én is túrázni a terepezésen kívűl mert azért mind2-ő teljesen jó
Ja gondoltam tolok egy képet mert már elfelejtettetek olyan rég írtam
A Rotax 122-es blokkhoz, már 75W-90 ír. Ne tévesszen meg senkit a számérték, ez egy eléggé híg olaj... http://olajshop.hu/kereses?que...
Ez nem beállítási hiba, ha nagy fordulaton intenzív gyorsításkor nem csúszik, akkor a lamellák is ok. Fölösleges szétszedni...
Ebből azt szűrtem le, ha jól gondolom, hogy amikor aznap kitolod beindítod és először sebességbe rakod lefullad, mert letapadnak a lamellák, de amikor már járt egy kicsit utána ok. Ezt lehet orvosolni olajcserével pl. 10W-30 (DT-k be is az kell, fullsynt). Vagy mielőtt sebességbe teszed kb. 10mp-ig behúzva tartod a kuplungot...
Nekem gyári áttétel volt rajta. 6000-től magasabb fordulaton tartósan sose kínoztam, 80km/h-nál pörgött 6000-et. 100-110-az már a power tartománya, de mindenki úgy használja ahogy akarja Én így használtam...
Hello Pityu9!Tanácsot szeretnék kérni tőled!A Tuareg(Rotax 123) 1-es sebességbe kapcsolva kuplung behuzva állandóan viszi a motort lefullad a kuplung nem kapcsol szét.Utána 2-es sebességbe rakva tökéletes,visszarakom 1-es sebességbe és akkor jó.Utána akkor kuplung 1-es sebesség és akkor tökéletes.Pedig állitottam az alsó kis csavaron de akkor sem tökéletes.Gondolom a kuplung lamellák kopottak,különben 10w40-es castrol motorolaj van a sebesség váltóban.Mondjál valami tanácsot de a kuplungot nem szeretném szétszedni ha lehet.

Köszi előre is:Józsi
jahhh és olyan 250-300 km es turát simán lenyomathatsz vele, ugy h közben szét is látx , ami érdekel megállásokkal beiktatva
Rotax 123
Hello...turázásnál attól függ 2 személlyel vagy e...mert ugy olyan 90km/h körül szoktam, de változó...egyedül 100-110 az utazója, bár ha a hegyekben mész, ott kevesebb, mivel 2T sokat kell váltogatni,emelkedők...nyilván nem a LE-k királya, ne várjunk többet, hisz 125ccm-es gépes az enyém nem eszik sokat hosszú távon sem, 3,5 lity, elég gazdaságos Kényelmes nagyon vele túrázni én pl. kb. 100 km-ként szoktam megállni pihizni...egyenletes teljesítményt nyújt és megbízható.Legalább is a sajátoméra kimerem jelenteni Én át szoktam járni vele Szlovákiába is és el merek vele indulni bárhová...
Az enyém most kapott új akksit, non pöpecül húz most már a gépsárkány Még a láncot lefújom és gooo...úgyh mindenkinek Széles Utat kívánok! Beindult a szezon...
Sziasztok
Elsősorban Elissának szólna a kérdés, de csak mert tudom hogy ö túrázik hosszútávon. Mennyi az utazosebessége a tuaregnek többiektől is szívesen várom az infókat. Csak mert jövő hónap végén viszem müszakira a sárkányt, és kíváncsi vagyok mennyivel lehet vele ugy elmászkálni hogy nem kell agyonpörgetni tehát melyik az a sebességtartomány ami kellemes neki.
Én egy 90-100 at tippelek