Hát az áttételt mindenképpen növelni kell a 750W-os motorhoz. Mert azért nem árt, ha tud 8 bar-t, ott meg azért már kezdi fogni... 50L fölé ne nagyon menj, mert jövőre se termeli föl.
Az olomlabu@citromail.hu-ra küldheted.Nagyon szépen köszönöm a segítséged,remélem még az idén sikerül összehoznom a festést.
Talán a jövőhéten a lakatosom kijavítja a hátsó sárvédőimet és vissza is szinezi,csak közben az elejét is meg kell csinálnia,mert hétvégén Az árokba löktem egy őzet .
Egyszóval ha minden körülmény adott lesz csak akkor fogok neki.
Mégegyszer köszönöm a segítséged.
Holnap ezért még megpróbálom azt a robbantott képet átküldeni.Idegesít,hogy nem ment át.
380-as 750 wattos,és 1440et forog percenként,ez egy régi sí szivattyút forgatott,akkor is megtekerte mikor már szorultak a bronzkerekek benne ,egyenlőre csak egy 24 literes bolti tartályom van,de lehet hogy lesz hozzá még egy tök ugyanolyan,az már 48 liter.Meg van még egy 100 literes tartálycsak nem tudom milyen állapotban van.Légkulcsom az van,bár nem egy ipari kb 310 Nm-es max.Elvileg holnap kapok ékszíjtárcsát a kompresszorra,mert annak kúpos tengelye van.Az áttétellel variálva kb 1000 fordulat/perc környékében gondolkodtam.
Ha 1440-es motorral hajtod meg bőven elég, a 2880 sok lenne neki... De ha kicsi a tartályod, meg nem légkulcshoz kell, még a 840 is elég. Meg azért nem árt, ha legalább 1kW-os a motorod. Milyen motorod van hozzá?
Nem idevaló téma,de valaki nem tudja véletlenül,hogy egy ikarusz kéthengeres légsűrítő/kompresszor mennyit forog kb.Szereztem egyet és abból akarok csinálni valami kis fasza kompresszort.Amivel majd le lehet fújni a hondámat,csak még nem tudom ,hogy kell.Volt egy zsigulim,na és most mindenki kezdhet nevetni!Mert azt teddi hengerrel hengereltük haverral és az a döbbenetes,hogy ahol nem nitrohígítós festéket használtunk ott tényleg nagyon szép lett.A nitohígítós rész (csomagtérfesél) az matt lett.
A hondámat akarom majd lefújni,de nem tudom pl.a szórópisztolyon a fúvoka átmérője mekkora kell hogy legyen.Vízpapíros csiszolás,meg glettelés az megy,meg hogy fújás elött le kell mosni spéci zsíroldós cucccal,de nem tudom milyen szórógitt vagy hasonló cucc kell hozzá,meg hogy a festéket amit adnak a festékboltba abba kell e még valami?Mitől lesz tarós éserős a festés?
Aki vágja ezt a fényezős dolgot az kiokosíthatna,hogy hogyan tudnám szépre megcsinálni,pontosan,mit mivel,hányszor.Meg mi az amit nagyon nem szabad csinálni.
A kézügyességgel nincs baj,csak a tudás részleges hiányával
hali nemtudom hogy nekem jó-e, fekete blokkos tuaregről van szó évjárat stb. nem tudok, mivel olaszból behozott(nem én) a kuplung reszhez a 6 csavaros alura lenne szükségem
tel.:06/20/24-33-419
Sziasztok!
Megkerestem azt a helyet ahonnan én is leszedtem.
Belinkelem és így mindenki eléri,mert kicsit szarakodik a netem,vagy a gépem.
De nemsokára leformázom
Szia!
Megpróbáltam elküldeni,de nem vagyok biztos,hogy elküldtem,mert félúton kiírt valami hiba szöveget.Ha nem érkezett meg akkor vegyél fel msn-en és átküldöm azon keresztül.
üdv ólomlábú ! ha megkérnélek küld el légyszi a kirudabi@citromail.hu-ra a leírást.
nagy segítség lenne mert már a gyujtogatás gondolatával bírkózom.
nem akar menni az a dög , mert túl sok benzint kap és ledadog.
köszönettel :kirudabi
Szia!
Nekem van egy abszolut jó állapotú lenkerekem!, Az ami a képen is látható, ragasztás mentes, jó mágnesekkel. ára:15eft
06303207630 ezen a számon elérsz vagy az adatlapomon lévő elérhetőségeim közül valamelyiken!
jaja ott voltam amikor szétszedték. a kis henger a szivatyún ami bevezet a mocba rézből van az a kis pöcök a végén van egy lyuk és abbólk jön az oil. a kis pöcökből levált egy kis rézdarab és eldugiszolta a lukat úgy hogy kifujatni sem lehetett. Az ember aki csinálta csak vonogatta a válát, hogy életébe nem látott még ilyet.Én hülye vagyok ehez csak azt írom le amit ott hallottam.
Szedtél már szét olajszivattyút? Azon még is mi tud beállni? Maximum ha elhanyagolják, nem kap olajat és szárazon megy, esetleg akkor... Am is úgy méretezik, hogy a motor élettartamát jóval túl tudja élni.
Ezt tegnap találtam,sötétben világító festék.Nagyon kemény