Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen álltalában így van. nekem special az olajzóm állt be, de rendes volt a vasam hazavitt és a ház előtt fingta el magát. de azóta élvezem új vasam:tuaregem na megpróbálom a tűmet állítani hátha. ha nem az lesz utána mi következzen?
Szevasztok Ha valakit érdekel nekem is van néhány felesleges cuccom rotax blokkra pl: víztérfedél, szívómembrán, főtengely, 34-es karburátor, és ehhez a mérethez való szívócsonk illetve összekötő. Ha valakinek nagyon kell van egy jó állapotú hengerem is saját dugójával és hengerfejjel!
sziasztok!
ha van valakinek a képen látható lendkerékből egy jó állapotú darabja és el is adná akkor kérném hogy egy képet és egy telcsiszámot dobjon nekem, a lendkerék egy ismerősömnek kell.
üdv
Mitoo
Igen, vannak ilyen esetek, de általában nem a motor hibája. Hanem a nemtörődömség...
én lekötöttem. az előző moccomnál ez volt a gond oszt be is állt a dugó benne rendesen.
ja az? áháááá akkor állítgtok rajta kicsit met azt már tekergettem. köszönöm mester
Rotax 123-hoz vannak alkatrészeim, többek közt komplett kuplung, lamella szettek is...
Nem!
Köszi a választ.A fekete blokkos 127 tuareg kupplungja ugyanaz a 123 rotaxal?
Ha jól működik kár lekötni. Néha át kell fújatni a furatokat (karbi, szivattyú, cső). Meg figyelgetni kell, hogy fogy az olaj a tartályból (kb. 1000km/L).
köszi a választ. Mi lenne ha lekötném a különolajzást nemnagyon bizom benne, sokan ezért faragnak rá.Mi a véleményed .
Ami a főfúvóka fölött van tű! (nem tudod hogy néz ki egy tű? )
Esetleg magas a benzinszinted...
Csavarj kijjebb a keverékminőség állító csavaron. Vagy lehet hogy nem zár el a szívatód, vagy túl feszes a bowden és nem áll vissza alaphelyzetbe...
Szia Pityu9!A motorom Tuareg wind aprilia(Rotax123)alacsony fordulaton egy picit dadog,de utána nagyon beindul ezt a hibát ki lehet-e javítani vagy ez ilyen?
Köszönöm

Józsi!
Na,úgy látszik ez a rakás sz*ar nem tölti fel a képet.Ha valakinek kell a karburátorról iromány van egy komplett leírásom a dellorto karburátorokról.Ábrák,beállítsok,méretek stb..csak egy baj van vele,hogy angolul van.
Ha valakinek mégis kellene írjon e-mailt az olomlabu@citromail.hu -ra és elküldöm e-mailben.
Egy robbantott kép.
utánanézek mert főleg pegaso alkatrészekből van összerakva a gépem de szerintem ugyan az mindegyik. egy képet tudsz feldobni róla?Köszi:Gege
fankó megpróbálom először a sibertűt. És most fogsz röhögni: hol vaan ez a tű a karbin? A fúvókát megnéztem jónak tűnik.
Üdv!
A Rotax 123-as blokkon hol talákható a termosztát?
sajnos ez dobfékes hátul.
Szia. Hátsó főfékhengered van még esetleg ? (Tuareg 125-be)
Lehet alacsony a benzinszinted, súbertű helyzete, esetleg főfúvóka (nem tudom mi hol áll neked, vagy milyen van benne). De szokott érdekes dolgokat produkálni gyertya miatt is (NGK B10 EG). A benzincsap nincs elkoszolódva? Karbit sűrített levegővel faszán átfújatni mindenhol (természetesen darabokra szedett állapotban)...
akarom mondani nem sr hanem leonardo
Szia!nem tudom hogy van-e többfajta ebből,ennek az első kerekéről jön a kihajtás.amugy van spirál,2e ft.