Ez a kép volt a hírdetésben mikor keresgéltem...Szerelem első látásra
Tudom,hogy nem olyan mint ami a gyártó sorról jött le,de nekem így tetszik ahogy van,a gyári színekben.
Ami már nincs rajta:indexek,rendszámtábla tartó féklámpával,tárcsa és első telóvédő,és az izzók is ki lesznek nagyobb teljesítményűre cserélve elöl az éjszakai motorozáshoz
Ha lesz időm ösz végén,vagy majd a télen én is kicsinosítom a "Kövér Szexi Hölgyet"
Igen a szórógitt is olyan rugalmas mint a festék. Ezt ahol veszed a festéket ott kapsz hozzávalót de a "bady" is kítűnő. Csak a vázat porfestik az idomok nem bírnák a hőt amikor ráégetik.Van azok alatt is alapozó csak be van szinezve ugyan olyanra mint a fedő festék.
A szórógitt is van olyan rugalmas hogy ne repedezzen be? Am egyes motorok gyári műanyag idomjai is fújva vannak minden alapozó nélkül és kibaszott tartós. Vagy azt porfestik?
nagyobb csúszás ellen nem sok esélye van a festéknek. viszint kézvédőt azt lehet duplán fújni akkor nehezebben kopik.műanyag alapozó-szórógitt-szín-lakk megint szín és dupla lakk.Falkoz csapkodtam és le lehetett polírozni
Aha a Dupont azt dicsérik, meg lehet is kapni. Csak volt hogy nagyobb csúszásnál, az is lepattogott a kézvédőről (nem nekem) Vagy marad a sárvédő csere Az talán még olcsóbb is...
nem sajna nem fogja bírni le fogja dobni. kell rá müanyag alapozó és szórógitt is. Viszont ha tudsz fújni akkor ne bázis festék és lakkot használj hanem 2 komponensű festéket. Egyszerűbb, olcsóbb gyorsabb és szép is. De csak mobihelt vagy dupont-ot. Ez bírja az endúrót.
Szia! Én szoktam, sokmindent fújtam már... Meg szeretem is csinálni, meg persze látni a végeredményt. Nah a sárvédő kék műanyagból van, no festés. A karc kijött, aát van csiszolva 2500-assal, de nem tudod úgy kipolírozni (az anyaga miatt gondolom) hogy fényes legyen. Ezért akarok rá csak lakkot, csak azt nem tudtam, hogy bírni fogja e a hajlítgatást, mert ugye ez egy enduro sárvédő Köszi a felvilágosítást...
Szeva tesó. Szóval ha olyan mély a karc, hogy csiszolással és polírral sem tűnik el akkor a lakkozás már nem elég neki, hiába nincs belehúzva a színbe. Sajna egészen 400 aztán vizes 600-800 és akkor fog kijönni belőle a csík, de ekkorra már a színbe is bele kell csiszolj,úgyhogy ködöléses módszerrel kell rá szín és egybe le kell lakkozni. Le lehet csak lakkozni is de akkor fénynél meg fog törni ott a szín. Ma az autóiparban már olyan lakkokat kapni, hogy oltári nagyot tud nyúlni és már nem pattognak le. Ha vizes bázisú lesz a szín akkor HS lakkal kell utána fújni viszont ezt jobban meg kell higítani mert narancsos lesz. Ha oldószeres lesz a szín akkor sima Mobihel autólakk.Színből elégnek kell lennie fél decinek, lakk meg nem olyan vészes. Te fújod?Gege
Mester Úr! Lenne egy kérdésem! Adott egy anyagában kék sárvédő, ami karcos. Na most ha kicsiszolod belőle a mélyebb karcokat, utána 2500-as vizespapír és nem lehet polírozni (semmit nem ér neki). Akkor megoldás lehet rá esetleg egy lakkozás? Létezik kifejezetten műanyagra való lakk ill. ami olyan rugalmas, ha esetleg ha hajlik a sárvédő nem pattogna le? Milyen lakkot ajánlanál rá? Előre is köszi! Vagy esetleg más ötletet is szívesen fogadok...
Tudom,hogy nem olyan mint ami a gyártó sorról jött le,de nekem így tetszik ahogy van,a gyári színekben.
Ami már nincs rajta:indexek,rendszámtábla tartó féklámpával,tárcsa és első telóvédő,és az izzók is ki lesznek nagyobb teljesítményűre cserélve elöl az éjszakai motorozáshoz
Ha lesz időm ösz végén,vagy majd a télen én is kicsinosítom a "Kövér Szexi Hölgyet"