Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hát am nekem az egész motorom nem ér annyit.
VÁÁÁÁÁÁÁ és am mennyibe volt összesen?
Nem rég én is ebben a cipőben jártam. Nem olcsó! Nekem: hajtókar 22600, dugó 23500, főtengelycsapágy 13000/2db, szimm 500/db, a hengert hüvelyeztettem 22000, + egyéb járulékos költségek. A hajtókar csere 3000.
Jaja de azért ha a hangjukat elfogadnám.
Értem. Köszi az infót Pisti. Hát akkor összesen most kb 60e.
Főtengelycsapágyak, Fag, Skf, 6000 körül/db. Szimeringek mindenképp, az nem egy nagy tétel.
Beindult az élet itt a fórumon...
Hajtókar 16-18E, a csere, centírozás 3-4 körül.
Meg mondták hogy a főtengelyt is fel kell újítattni az mennyibe lenne az is vagy 20ezer nem?
Nem nicolasos lehet fúrni azt mondták.
De a tiéd ugye az öntöttvas henger, nem nicasil-os.
127-es hengerhez nem tudom milyen túlméretek vannak. De néhány ccm-el, szóval nem számottevő.
Vagy hülyekérdés?
Értem. Ha most megfúrják akkor hány köbcentis lesz?
20E körül van Vertex, aminek a minősége jónak mondható. Belül bele van öntve a márkajelzés.
Örömmel hallom, és a dugó szett hozzá kb ?
Maga a fúrás (gépmunka) nem sok, 4-5E.
Idomok, blokk, első futómű stb...
Meg am most kell megfuratnom a hengert a gyári 127 est ért és mennyire számíthatok árban... meg hozzá a dugó...
Hogy hogy minden?
Meg nem csak a teló hanem tulajdonképen minden másabb rajta
A tiéd a régebbi, nem fordított telós. A fordított telósat 1988-89-ig gyártották. Úgy hogy a tiéd 1987-es.
Na szép ember lehet az is.