Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még csak kényszerléghűtésről, meg kényszerolajozásról hallottam. A 4T az utóbbi. Am nem mondanám hogy sokkal többet elmegy. A DRZ-is 10000-nél szabályoz. Meg ugye ott sokkal nagyobb erők hatnak. Nem csak a nagy fordulattól használódik... Pl. egy láncfűrész ami 14000-et forog, milyen sokáig elmegy, 4T-be hamar széthullana. Mindegyiknek meg van a maga előnye és hátránya, egyik itt jobb a másik ott...
de egy 4-t duplaannyiba kerül felújítani..
Egy 2T hamarabb használódik el,mert kényszerkenésű,mint egy 4T,vagy is tartósabb.Nem?A 4T meg alacsonyabb fordulaton üzemel (jó esetben )
Normál használat mellett, túrázgatva (no terep, no pálya) 50000km-ert is elmegy ez a blokk...
4T-t meg kb. dupla olyan húzós...
Hát elég húzós felújítani egy kétüteműt.Mennyi ideig nem kell hozzájuk nyúlni,ha normálisan van használva?Vagyis 2 felújítás között az kb mennyi idő?Vagy km-ben mennyi?
Ne nézz már hülyének légyszi. Köszi.
Miért te megkora fordulatra gondoltál a járatás elején? Mert ebből csak azt tudom levonni hogy a simsont majdnem üveghangon járattad! Ha felujitod a tuareget és így álsz hozzá a járatáshoz, rövid időn belül ismét zsebbe kell nyúlnod a türelmetlenséged miatt.
http://www.youtube.com/watch?v...

tudom ez nem tuareg de azért vicces
Nagy ökör használhatta eddig akkor... Ezeknek olyan fasza váltója van, hogy vagy 10 hengert elnőne...
Na azt akartam hogy valaki tud erre megoldást?
Ja meg nekem olyan problémám volt hogy nem rántotta vissza a váltókart hanem nekem kellett vissza nyomni vagy húzni... szóval ha le akartam 6 osból váltani 1 esbe akkor az volt hogy... lenyom, felhúz, lenyom, felhúz, lenyom, felhúz......
Jaa hát gondolom azért nem melegszik mert 5000rpm alatt van. El is felejtettem.
Holnap jól meghajtjuk a Mitot Otthon leszel?
Csak azért mondtam, mert ahhoz valamivel drágább a dugó és a henger...
Nekem nem melegedett eddig, eleinte csak úgy járattam hogy kitoltam a garázsbó és minden nap járt magában 10-15percet, és úgy sem mozgott jelentősen a mutató.
Uh. De am épp az hogy kurv4ra be kellene neki melegedni mert még nincsenek összekopva az alkatrészek és nagyobb a surlódás meg nagyobb a hő... legalábbis a simónál ez volt.
Nekem nincs benne termosztát. Próbálkoztam letakarni a hűtő egy részét hátha jobb lenne a 70-80 fok neki de majdnem megszorult.
De miért olyan alacsony?
Max 5000 fordulat, nem erőltetni, normális olaj, mindenre figyelni menet közben. Én eddig 250km mentem vele. Egy tanács, tapasztalatból mondom hogy ha lehet járatás idejére nem árt kivenni a termosztátot, ugyan is nekem 100km nél az 50-60fokos ü.hőmérséklet okozott meglepetést.
Erről jut eszembe hogy hogy kell bejáratni? Mert a simsonnál tudom de ez más.
Teljesen mindegy hogy mi, meg kell csinálni egyszer normálisan és többé nincs vele baj.
Kb 110 ha mindent beleszámolok, de ebben benne van a kopott 160as henger amit javítattam meg egy 34es karbi. De eddig úgy fest hogy megérte a dolog. Napról napra jobb a motorja. Ha nem rövid távon gondolkozol érdemes áldozni rá mert meghálálja, és a kategóriában az elsők közt van. Nekem pegasom van.
Jaaaa hát az más.
Azt tegyük hozzá, hogy ez 160-as és Rotax 123...