Én még csak kényszerléghűtésről, meg kényszerolajozásról hallottam. A 4T az utóbbi. Am nem mondanám hogy sokkal többet elmegy. A DRZ-is 10000-nél szabályoz. Meg ugye ott sokkal nagyobb erők hatnak. Nem csak a nagy fordulattól használódik... Pl. egy láncfűrész ami 14000-et forog, milyen sokáig elmegy, 4T-be hamar széthullana. Mindegyiknek meg van a maga előnye és hátránya, egyik itt jobb a másik ott...
Hát elég húzós felújítani egy kétüteműt.Mennyi ideig nem kell hozzájuk nyúlni,ha normálisan van használva?Vagyis 2 felújítás között az kb mennyi idő?Vagy km-ben mennyi?
Miért te megkora fordulatra gondoltál a járatás elején? Mert ebből csak azt tudom levonni hogy a simsont majdnem üveghangon járattad! Ha felujitod a tuareget és így álsz hozzá a járatáshoz, rövid időn belül ismét zsebbe kell nyúlnod a türelmetlenséged miatt.
Ja meg nekem olyan problémám volt hogy nem rántotta vissza a váltókart hanem nekem kellett vissza nyomni vagy húzni... szóval ha le akartam 6 osból váltani 1 esbe akkor az volt hogy... lenyom, felhúz, lenyom, felhúz, lenyom, felhúz......
Nekem nem melegedett eddig, eleinte csak úgy járattam hogy kitoltam a garázsbó és minden nap járt magában 10-15percet, és úgy sem mozgott jelentősen a mutató.
Uh. De am épp az hogy kurv4ra be kellene neki melegedni mert még nincsenek összekopva az alkatrészek és nagyobb a surlódás meg nagyobb a hő... legalábbis a simónál ez volt.
Max 5000 fordulat, nem erőltetni, normális olaj, mindenre figyelni menet közben. Én eddig 250km mentem vele. Egy tanács, tapasztalatból mondom hogy ha lehet járatás idejére nem árt kivenni a termosztátot, ugyan is nekem 100km nél az 50-60fokos ü.hőmérséklet okozott meglepetést.
Kb 110 ha mindent beleszámolok, de ebben benne van a kopott 160as henger amit javítattam meg egy 34es karbi. De eddig úgy fest hogy megérte a dolog. Napról napra jobb a motorja. Ha nem rövid távon gondolkozol érdemes áldozni rá mert meghálálja, és a kategóriában az elsők közt van. Nekem pegasom van.
tudom ez nem tuareg de azért vicces