Tudsz esetleg képet feltenni róla? Aztán szerintem az árban csak megegyezünk (nem kell sietni legközelebb vasárnap leszek netközelben mert csobánkára megyünk gyalogtúrázni)
Szevasz! Konkrét beálítása nem tudom hogy létezik e! Én most maxra vettem mert komplett generált kapott. Ha helyesen van beállítva akkor 1000km/1l olaj, de ez függ attól is mire használod. Én csak úton használom nagyon ritkán terepen de ez minimális. Így kijövök kb 50-es keverékre. Én a helyedben 3/4 részig kihajtanám a szivattyú feszítőjét és nézném az üzemanyag fogyasztáshoz viszonyítva az olajfogyasztást (5lit/1dl). Így kapsz némi képet a keverék minőségéről. Ha kevés adj neki ha sok lejjebb veszed. Én is vissza fogom állitani ha benn lesz az ezer km.
Oké azt láttam előtte is, de elég hosszú csavar kell hozzá, meg valami távtartó is, mert az nélkül nem tud elfordulni a lámpa miatt.Kb milyen hosszú csavarral oldottad meg?
Az olajozással kapcsolatban kérdeznék pár dolgot...
Nem tudod hogy az ember honnan tudja,hogy az olajszivatyú milyen keveréket ad?Hogy kell beállitani hogy jó legyen?MErt nkem is akadnak gondok az olajozással.
Amugy nem kap úgy túl sok olajat?
A Gilera Arizona 200-as tetszett a legjobban csak sajna nem volt rendszámos, utána vettem a Tuareget. Most meg úgy hozta a sors hogy lecserélhettem egy újabb mocira...
Hát nekem nincs valami nagy tapasztalatom motorvétel téren mivel eddig csak 2 motorom volt(van)..a simsont kaptam ballagóra a Tuareget már saját bukszából csengettem ki..
De ahogy látom nekem már volt pár motorhoz szerencséd...
A DRZ-t leszámítva melyik volt a legjobb?
Az olajozással kapcsolatban kérdeznék pár dolgot...
Nem tudod hogy az ember honnan tudja,hogy az olajszivatyú milyen keveréket ad?Hogy kell beállitani hogy jó legyen?MErt nkem is akadnak gondok az olajozással.
Amugy nem kap úgy túl sok olajat?
Roli
De ahogy látom nekem már volt pár motorhoz szerencséd...
A DRZ-t leszámítva melyik volt a legjobb?