Én nem akarok senkit rábeszélni, tényleg semmi közöm a motorhoz. Csak aki valamennyire ért hozzá, az esetleg tud egy viszonylag jó üzletet csinálni. Én kérdeztem a tulajt a motor indítható, végig lehet próbálni az összes fokozatot. Elég híres lett ez a motor az elmúl pár nap alatt, csak nehogy benne legyen a híradóban is Azért csak nem...
karesz68 arról a motorról beszéltünk de én azért egy motort úgy nem vennék meg amit se kipróbálni se semmi...
és semmi papírai sincsenek és annak a csávónak nagyon eladó az mocc csak azt nem tudom hogy miért
azért a fejleményekről számolj be!
elmondanám h engem félúton hívott fel a tulaj hogy nem jó a motor mert elvileg a szerelő azt mondta hogy megcsinálja amikorra mentem volna de mégse csináltam meg
Azt tudom, hogy az előttem levő tulajnál volt henger meg dugó cserélve. Mondjuk kívülről a hengeren látni is hogy újszerű, szóval nincs eloxidálódva, ha érted mit akarok mondani.
De ha logikusan gondolkozol. Egy átlag ember, aki szeret túrázni, évente simán lezavar egy ilyen motorral 5000km-ert, az 10 év alatt 50000. Nekem volt egy Gilera RX200-asom, amiben 18 évesen, 78000km-er volt, na annak nem-igen volt tekergetve, kikötve, stb, az órája.
Hello! Személyesen nem láttam a motort, de szerintem egyáltalán nem sok amit kérnek érte! Ha venni kell is bele hátsó kereket max. 10000Ft-ból megúszod, ha egyébként minden más rendben van. Az előbb írta valaki, hogy karcos. 10-15 éves motornál ezen nem kell csodálkozni, pláne egy endurónál. A kilométer az tuti nem valós, ilyenekre kár alapozni. Aki karcmentes motort akar az menjen és vegyen szalonból. A tulajt öcsém is felhívta, 110000-ből házhoz is hozza.
Attól függ mi tekinthető komolynak? A legtöbben akik felhívtak, túl messzi volt a motor. Nem tudom, de az Apriliáknak eléggé leesett az ára. Volt egy srác aki 140000-ért kínálta a Pegaso-ját (rendszámos moci, tényleg jó állapotban), nem kellett senkinek és végül eladta alkatrésznek. Én egy éve vettem, mentem vele 5000km-ert és motorikusan hozzá sem kellett nyúlni (fékbetét, gumi stb.), szóval csak kopó alkatrészek. -10 fokba is pöccre indul.
Ne gondolkodj, cselekedj! Magával a motorral semmi bajom. Lassan egy éve, hogy megvan a A-jogsi és jó lenne már kihasználni. Magyarul DRZ-re cserélném, csak valahogy mostanában (lehet a tél ill. a válság miatt), a használtmotorok utáni kereslet eléggé visszaesett (mondjuk az újakat sem nagyon viszik).
A mai napon 19L-ert tankoltam bele és még csak tartalákon sem volt. De van itthon mégegy ugyanilyen tankom, ha eljössz hozzánk szívesen telemérem neked vízzel!
Fogyasztásban a kettő között annyi eltérés van, hogy a Rally-t általában 34-es karbival szerelik, a Wind-et meg 28-assal. Maga a blokk teljesen, megegyezik teljesítményben, csak a Wind az önindítós. Nekem Wind-em van, aminek a tankja 24L-es, ha túrázol 500km-re is elég. Terepen 1-2L-el többet fogyaszt. Gyári áttételekkel 135-öt megy 10000 fordulaton, utána meg ugye jön a piros mező.
Hy nép!
Nincs tuaregem de tavasszal vagy nyáron lesz! Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem hozzátok gurukhoz.
1.: Mennyit esznek ezek esetleg a rally és a wind között lenne eltérés?(bár ez szerintem költői kérdés)
2: Mekkora a tankjuk? A nyagtankosra gondolok mer olvastam már 20-35L-esig mindent.
3: Végsebesség? Itt is volt már 110-160-ig minen
4: No és persze mik a Típus hibái?
és semmi papírai sincsenek és annak a csávónak nagyon eladó az mocc csak azt nem tudom hogy miért
azért a fejleményekről számolj be!
elmondanám h engem félúton hívott fel a tulaj hogy nem jó a motor mert elvileg a szerelő azt mondta hogy megcsinálja amikorra mentem volna de mégse csináltam meg
A motor amiről szó volt nem véletlenül Nagymaroson van és 105000 Ft-ért árverezik? Mert holnap mennék megnézni.
Am voltak már komoly érdeklődők?
és őszintén megvallva
Pityu9 a te motorod az egyik amin gondolkodom elég komolyan
Fogyasztásban a kettő között annyi eltérés van, hogy a Rally-t általában 34-es karbival szerelik, a Wind-et meg 28-assal. Maga a blokk teljesen, megegyezik teljesítményben, csak a Wind az önindítós. Nekem Wind-em van, aminek a tankja 24L-es, ha túrázol 500km-re is elég. Terepen 1-2L-el többet fogyaszt. Gyári áttételekkel 135-öt megy 10000 fordulaton, utána meg ugye jön a piros mező.
Nincs tuaregem de tavasszal vagy nyáron lesz! Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem hozzátok gurukhoz.
1.: Mennyit esznek ezek esetleg a rally és a wind között lenne eltérés?(bár ez szerintem költői kérdés)
2: Mekkora a tankjuk? A nyagtankosra gondolok mer olvastam már 20-35L-esig mindent.
3: Végsebesség? Itt is volt már 110-160-ig minen
4: No és persze mik a Típus hibái?
Előre is köszi minenkinek!