non keveset fogyaszt akkor ...mien sebességel jársz? nem huzod neki?...hát azt kétlem Jaja ez a velejárója...de mi megszállottak vagyunk szal...panaszra nincs ok...csak élvezzük a hobbynkat
MEgyeget... Van benn 14 e... maximum kellemetlenségek vannak vele... De ugye garanaciális... Volt rosszul érintkező csatlakozó, eleinte nem volt ezért benzinszintjelzőm :D ez volt talán a legbosszantóbb...
A futómű remek, a fékek kicsit sok erőt követelnek, kvázi nem egy ujjas... A fogyasztása jobb, mint az aprilianak! hosszú távon 4,5 amúgy 5, nagyon hajszolva 6...
A költségek.. Hát igen... Magasabb biztosítás, teljesíményadó.... Erősen kopó gumi (12e-et ment) ésaz ára se annyi.. Dupla tárcsa- két szett betét, ráadásul leradírztam a gyáriakat 7 e km alatt... És hogy megéri-e? Racionálisan NEM! Egyébként pedig mindent! És kell!
Hát igen nagyobb ccm...nagyobb teljesítmény ...nagyobb költségek de amit kell azt kell...és a hyo hogy szuperál? sokat hajtod? fogyasztás? futómű? fékek? Nekem is mondták haverok, hogy megveszem a nagyobb gépet és megugranak majd a kiadásaim dehát ez ien...vmit vmiért...így is állandoan tankolni kell, meg oil a kis drágaszágot
A bontott blokkal csak az a baj, hogy nem látsz bele.. Aztán 1-2 e km, és lehet, megint itt tartasz.. A másik, szomorú, hogy a kupec bontósok.. Nézd mega vaterán a Varga Szabolcsot... Blokk, gyújtás, karbi nélkül 50-60 e, lendkerék, alaplap 20-25 e /db... Komplett kuplung 18 e....
És mennyiért veszi a motort? Olaszországba talán 40-50 e -ért, lepukkant, esetleg csúszott, maximum balesetes állapotban....
hát jah lehet pedig jó lenne már motorozni vele... hát talán jövő hónap eleje ha minden jólmegy
azon gondolkoztam egyébként sztem veszek bele egy komplett blokkot.. sztem jobban járok és akk ez jó lesz még alaktrésznek ha netalán kéne valami.. meg olcsóbban is kijövök..
NEkem is gyűrű nélküli volt rajta.. De én azt nem csípem... Vagyis ez már akkora teljesítmény, aminél szerintem már érdemes... PErsze a legfontosabb, hogy ne ilyen agyonkopott szar legyen rajta...
Egyébként akkor nekem is kijött ilyen 23 körül a komplett csere... Bizony a Hyonak olyan 30 lesz... És hááát talán ezta szezont kibírja... 20-25 e körül már asszem kuka... Pedig RK 525 XSO van rajta...
Én CZ-t javaslok mindenkinek, nagyvason 14 e Ft alatt kapható 520-as O gyűrűs, és az rengeteget elmegy majd egy 125-ösön! Én azt vettem az apriliara... (egyébként erősebb, mint a DID :P)
hi mindenkinek!
az én etxembe is marzocchi teló volt hátul..
mennek a masinák? az enyémmel nagyobb baj van mint gondoltam.. szétment az alós tűgörgő felszedte henger dugó minden kakukk... most az előbb ahogy lehúztam a lendkereket a mágnesből ki volt törve egy darab meg meg van egy csomó helyen repedve a tekercselésnek a szigetelése egy helyen meg volt sérülve (valszeg ezért szaggatott magas fordulaton azt hittem nem jó bele a gyertya amit vettem)... úgyhogy szerintem blokkcserés lesz a csacsi... a blokkba még bele se mertem nézni mondjuk a kuplungba is belevágott valami vagyis úgy néz ki mintha sérült lenne... beljebb meg nem tudom bár a kuplung az jó volt volt nem vettem rajta semmit észre lehet h gyárilag olyan berágottas...
Nálad mi újság a moccal? Hirdeted még? Volt rá jelentkező?
Én arra gondoltam amúgy, hogy, ha a fényezést most kihagynám, a többit meg megcsinálnám, úgy még lehet lenne is rá pénzem. Idomokat később is le tudnám venni fényezésre, addig meg legalább tudok motorozni Nemsoká csinálom a nagy A-t is (remélhetőleg), úgyhogy mindenképpen meg akarom oldani a rendszámozást is.
Amúgy a fordulatot, meg a húzást tekintve nekem jobban tetszik az AF1-em. 7500-nál nyit a power, majd kiugrik alólam, majd 10000-nél még egy iszonyatos löket Brutál nagyon
Na, akkor ez is kiderül (számomra), hogy gyárilag Marzocchi a teló Amúgy biztos, hogy fel lehet újítani. Féken meg ne spórolj, megállni meg kell tudni A motorról meg annyit, hogy, ha rendesen meg van csinálva rajta minden, és karban van tartva rendszeresen, akkor nem sok gond lesz vele. Legalábbis ez az én tapasztalatom. Jó kis motor, fájt a szívem, mikor eladtam, főleg, hogy rengeteg munkám volt benne (a nulláról csináltam meg majdnem fullosra ).
ha már a hátsot cseréled...akkor már komplette szokták cserélni az egészet...elsőt is +lánc...persze nem beleszolni akarok...mert mindenki maga tudja...de nálam fő a biztonság ...nekem most volt láncszett csere...25e ből meg is úsztam
hy minden motorosnak! Ha valakinek lenne eladó TUAREGRE VALÓ hátsó fogaskerekes olyan 43-45 fogas az írja meg nekem legyen szíves! azt megbeszéljük mit hogyan! köszönöm
Nincs mit, azért írtam, mert gondolom nem akarsz fiatalon elmenni. Annyit nem ér semmi, még a sebesség szeretete sem. És sajnos ezt nem értik meg sokan. De, ha már elgondolkoztál rajta, akkor örülök neki.
Jaja, én a nagy öreg...
Amúgy azért írtam, mert nekem 2 "nagy" motoros rokonom volt, mindkettő motoron halt meg, harminc valahány évesen, pont azért, mert nem féltek a sebességtől. Nekem ez elég tanulságos volt.
A futómű remek, a fékek kicsit sok erőt követelnek, kvázi nem egy ujjas... A fogyasztása jobb, mint az aprilianak! hosszú távon 4,5 amúgy 5, nagyon hajszolva 6...
A költségek.. Hát igen... Magasabb biztosítás, teljesíményadó.... Erősen kopó gumi (12e-et ment) ésaz ára se annyi.. Dupla tárcsa- két szett betét, ráadásul leradírztam a gyáriakat 7 e km alatt... És hogy megéri-e? Racionálisan NEM! Egyébként pedig mindent! És kell!
És mennyiért veszi a motort? Olaszországba talán 40-50 e -ért, lepukkant, esetleg csúszott, maximum balesetes állapotban....
azon gondolkoztam egyébként sztem veszek bele egy komplett blokkot.. sztem jobban járok és akk ez jó lesz még alaktrésznek ha netalán kéne valami.. meg olcsóbban is kijövök..
Egyébként akkor nekem is kijött ilyen 23 körül a komplett csere... Bizony a Hyonak olyan 30 lesz... És hááát talán ezta szezont kibírja... 20-25 e körül már asszem kuka... Pedig RK 525 XSO van rajta...
Én CZ-t javaslok mindenkinek, nagyvason 14 e Ft alatt kapható 520-as O gyűrűs, és az rengeteget elmegy majd egy 125-ösön! Én azt vettem az apriliara... (egyébként erősebb, mint a DID :P)
Rotax 123-as. előre is kösz!
http://motorcucc.extra.hu
az én etxembe is marzocchi teló volt hátul..
mennek a masinák? az enyémmel nagyobb baj van mint gondoltam.. szétment az alós tűgörgő felszedte henger dugó minden kakukk... most az előbb ahogy lehúztam a lendkereket a mágnesből ki volt törve egy darab meg meg van egy csomó helyen repedve a tekercselésnek a szigetelése egy helyen meg volt sérülve (valszeg ezért szaggatott magas fordulaton azt hittem nem jó bele a gyertya amit vettem)... úgyhogy szerintem blokkcserés lesz a csacsi... a blokkba még bele se mertem nézni mondjuk a kuplungba is belevágott valami vagyis úgy néz ki mintha sérült lenne... beljebb meg nem tudom bár a kuplung az jó volt volt nem vettem rajta semmit észre lehet h gyárilag olyan berágottas...
Én arra gondoltam amúgy, hogy, ha a fényezést most kihagynám, a többit meg megcsinálnám, úgy még lehet lenne is rá pénzem. Idomokat később is le tudnám venni fényezésre, addig meg legalább tudok motorozni Nemsoká csinálom a nagy A-t is (remélhetőleg), úgyhogy mindenképpen meg akarom oldani a rendszámozást is.
alvázszám alapján ETX valóban
és ezen is a gyári marzocchi van
cserélni kell sztem, de ha lehet javítani nem bánnám
hátsó fék szinte használhatatlan, ingadozik és nem is fog túlságosan erősen
a szerelő szerint tárcsa és betét csere
Amúgy azért írtam, mert nekem 2 "nagy" motoros rokonom volt, mindkettő motoron halt meg, harminc valahány évesen, pont azért, mert nem féltek a sebességtől. Nekem ez elég tanulságos volt.
mi a helyzet errefele ? honap végén megy müszakira a sárkány
a mai fiatalok?
az előző tulaj csak használta és ha vmi ne mstimmelt ment a szerelőhöz, de maga azt sem tudja, hogy mihez nyúltak hozzá
Tényleg igy ahogy leírtad van benne igazság! és ezt tényleg köszönöm! hidd el most tanultam!