Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostanában jó ha 100 ropiból kijön + rengeteg utánajárás!
dobj képet rola ide ha van...és megprobáljuk bekalibrálni melyik típus...mien évjárat ...amugy ha forgalomba akarnád helyeztetni ezelőtt 4évvel 70 ropi volt cakk-pakk...és sok papírmelo utánnaszaladga...
csak megsugom az enyémet mindíg 600-asnak nézik
Figyu, Ha motort akarsz venni akkor valószínűleg tudsz róluk pár dolgot. Van egy olyan, hogy vázmatrica. Ez valójában fémből van, tartalmazza a vázszámot, a motor típusát a gyártási évet és a teljesítményt. De én is kérdezek. Láttatok valahol eladó 5" körüli szélességű hátsó felnit? Egy nagyon széles felnit szeretnék valahonnan gyorsan
Néztem a képed a gépedről. A rally változat ennek majd másfélszerese. Amikor megvettem, mondták, hogy 30 literes a tankja, Gondoltam szórakoznak. Belenyomtam 10 litert és néztem hol az üzemanyag Mondjuk teli tankkal minimum 500 km.
Egyébként sztem a 125-ös tuaregről a kutya sem fogja elhinni,. hogy 50-es, de ez már másik kérdés
OKOK, csak nem nagyon szeretem az ilyen megoldásokat, mert gyakran van baj belőle, utána meg megy a kibúvó keresése

tudomásom szerint 2009-től kezdik bevizsgálni a motorokat és 2011-től elvileg a teljes állománynak rendelkeznie kell rendszámtáblával

persze regisztrációval, itthoni forgalombahelyezéssel már nem annyira jó vétel a 200 EUR sem, ha még 2x annyit rá kell költeni

Ennyiért itthon is lehet már kapni
Nem akarok én semmit hazavágni!
És nem is közútra szeretném,csak hobbicélra,de azért jó lenne ha lenne hozzá vmiféle papírom,ezért kérdeztem az egészet.
1ébként én úgy tudom h. 2011-től vezetik be ezt a dolgot.De lényegtelen is.
Szóval a kérdéseim még mindig állnak!Főleg a gyártásra vonatkozóan.Esetleg annyit hozzábökhetnétek h. honnan tudom megállapítani 1 tuaregről h. mennyi idős?

Előre is Kösz!
GRRRRRRRR

Ne használd 50-esként!
TILOS! NEM SZABAD!

És nem is éri meg, hiszen 2009. január 01-től minden kismocira is rendszámtábla kell, ehhez pedig bevizsgálják az összes kismocc-t, itt pedig biztosan bebukod
ha szerencsés vagy, lesz belőle rendszámos, ha nem akkor marad a hobbi használat
közútra nem mehetsz vele

Ráadásként, ha sikerül vmiben/vkiben kárt okoznod a motorral egyből bebukod

TILOS! NEM SZABAD!

és miért is akarod a motorosok (jó)hírét hazavágni?


Persze tudom, hogy sokan csinálják, én mégsem tartom helyesnek
Jah és h. gyártanak e még tuareget,ha nem akkor mikori az utolsó évjárat?köszike.Haller
Sziasztok!

1 Kérdéssel fordulnék hozzátok: Szeretnék behozni 1 tuareget olaszo.-ból,de itthon 50-esként használnám.A kérdés az lenne h. ez hogyan is működik?Ha megállít a rendőr pl akkor elég neki 1 adásvételi meg a biztosítás?Légyszi avassatok már be,mert ha nincs sok papírmeló vele akkor azt hiszem 200 eurót megér a dolog. Előre is köszönöm.Sziasztok

Üdv: Lackó
Hali!

Merre vagy pontosan? Dobnék szívesen e-mailt, de nem elérhető az e-mail címed

az enyém:

takibaa@gmail.com

Érdekelne talán a hátsó féktárcsa betéttel, a hátsó lengéscsillapító, a légszűrőház

Ha motort nem akarod gyorsan eladni, talán érdekelne majd alkatrésznek, de ez korántsem biztos, ha akad vevő, add el
Szia. Én tőled 30 km-re vagyok. Aprilia touareg rallym van, 125ös. Ha kompatibilis a tieddel akkor megegyezhetünk. Én motorblokkot cserélek benne. 500 asat kap. ergo a komplett motort, vízhűtést, központi telót, és a kerekeket is eladom. Azokból is szélesebbek lesznek.Légszűrő stb, Még a hátsó lengővillát is. Tavaly nyáron raktam bele új tárcsafékeket, azóta talán 7-800 kilómétert mentem és nem sűrűn hasznlom a féket :D Ha kell valami dobj egy mailt vagy üzit és megállapodunk.Ami kell azt ki is próbálhatod mert egyben van még a gép.
Maga a ház tört le a karbiról, szívja a falsot rendesen és nem szeretném, ha beszedne vmi oda nem való cuccot, azaz ahol csatlakozik a karbi a szűrőházra, ot el van törve teljesen, ezért gondoltam cserélni

de talán megoldás, ha egy darab bringabelsővel és kér darab bilincs segítségével összekötöm
neee..., inkább marad a csere, ha találok hozzá alkatrészt

tulképpen én is úgy gondoltam, hogy a legéscsill az kuka, de kéne hozzá új is, hogy menjen a gép
Tudsz venni légszűrő szivacsot, meg légszűrő olajat, majd magadnak megcsinálod. Én úgy tudom hogyezeket a lengéscsillíptókat nem lehet javítani. Van egy srac itt a muszashi, ő már legalábbhárom helyen csináltatta de max 100 km bírt ki neki. Szóval ennek fényében nem érdemes próbálkozni vele.
kezd bosszantani, hogy rajtam kívül már a legtöbben motoroznak, perszer örülök nektek, vleetek ... ,de ez nem ér

ma is láttam a kicsikét, pöcc-röff, tehát megy, de még mindig kell bele hátsó féktárcsa+betét
meg hátsó legéscsillapító (szerelő szerint nem biztos, hogy szétbontható a szerkezet, de már megy a hajsza egy bontottért)

légszűrőházat honnan szerezhetek?

bp-i vagyok
Pár kép a minapi kiruccanásomrol
nya remélem meg lex a hiba oka
értem akkor így logikus a 6 lityós fogyi
Basszus még mindig nem küldték el a csomagot
Még a végén átver az Italmondo...
Igazad lehet, múltkor, mikor brigéciollal tisztítottam, lehet, hogy ment a gyertyához egy kis víz, és most jött elő hibaként.
100-130 között... Szeritnem ez közúton bőven elég! Persze a motor bírna tartós 170-180 -akat is.. de az nem közútra való....
karbit pucold ki, fuvókát... lehet a benzinnel vmi dzsuva belement...gyertyát is nézd meg benne...
Benzi, olaj van a mociban, mégis néha előfordult a napokban, hogy elfogy a szufla, és mintha kifogyott volna a benzin, le akar állni a motor, vagy le is áll. Mi lehet az oka? Próbáltam magasabb fordulaton járatni, ahol nyit a powerszelep, és akkor már nem csinálta, és mentem vele 80km-t gond nélkül. Dugulás lehet valahol, vagy mire gyanakodjak?

Köszi a tippeket!
hát jah benne van.. majd felcsörgetem szabolcsot.. ismerem am én is szarvasi vagyok voltam... vettem már tőle mitohoz cuccot.. van neki most vaterán néztem 42ért blokk gyújtás karbi nélkül... hát benne van h nem jó de most hajtókar 20 dugó 20 henger megint egy 15 gyújtás 40 körül csapágyak tömités stb stb 100ezer ha megcsinálom annyit meg nem ér a motor ha most ráköltök.. amúgy meg jah jól jár de az is benne van neki h rajtarohad...