Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsasággal csak óvatosan! Ez a baj a mai fiatalok többségével, hogy lerakják a jogsit, és már egyből azt hiszik, hogy ők a Schumi/Rossi, nyélgáz, aztán meg halál. Ezt most nem feltétlenül rád értettem. Az, hogy van érzéked a motorozáshoz, még nem minden. Nagyon sokat számít a tapasztalat, a rutin, amit levezetsz a jogsihoz, az semmi. Csak abba gondolj bele, hogy pl 200-nál fékezel egy nagyot, és még mindig 100-al mész... Ilyen nagy sebességnél meg csak egyszer lehet hibázni, többször biztos nem fogsz... Lehet akármilyen bukód, meg protektroros ruhád, a darabjaidat talán egyben tartja.
Ezt nem bántásból írtam, de így is ritkulunk, ha nem muszály, ne a motoron halj meg te is. Vagy ha annyira nem bírod megállni, menj ki pályázni. Persze azt is szigorúan csak védőfelszerelésben.
Amúgy meg sok siker az új motorhoz!
Jó kérdés Az én volt ETX-emen Marzocchi volt. Nem tudom, hogy ez gyári volt-e, vagy már lecserélték!?
Igen Igen Köszi szépen!
De ezeket a felszereléseket mindenféleképp megveszem vagy megszerzem van egy ismerősöm aki tudd nekem hozni komplett nadrágot kabáttal, bakancsot,kesztyű elég szép áron)zsír újjat.
De tényleg köszönöm!

Jogositványhoz visszatérve(meg van már minden csak forgalmi vizsga hiányzik)
Gyerekek nem akartam nagyképü lenni ezért elnézést is kérek! de tényleg nemtudom hogymondjam de észrevettem nem csak én hogy nagyon nagy érzékem van jó biztos nem akkora mint akinek több éve van nagyobb motorja vagy több éve vezet de a koromhoz képest elég jól megy a motorozás.("ahhoz képest hogy kezdő vagyok)
De tényleg mindenkitől bocs!
KisLiszi
A számból vetted ki a szót... "Isteni érzékem van a motorozáshoz, ami a csövön kifér, fasza csávó vok" nem szó szerint idéztem... Hát ne is haragudj kedves Lissz, de ezzel a hozzáállással nem leszel túl közkedvelt itt a fórumon.

Bye
PS:
A jogosítvány persze nem kell, ahhoz, hogy motorra ülj, ennek ellenére azért majd súgd meg, hogy merre mész és mikor, mert akkor elkerülöm azt a környéket
Lehet, hogy én vagyok nagyon öreg, de Isten óvjon ettől a hozzáállástól...
Téged is és minket is,
nekem is csak 125-ös a mocim, de a felszerelés hozzá több volt eddig, mint a moci
persze a moci szinte ingyen volt egy baráttól

de bukó, gerincvédő, kesztű, kabát, gatya...
sok pénzt elvisz sajnos, és sztem kötelező felszerelés, ha nem akarsz komolyan lesérülni egy kisebb esésnél
Kinézetre szerintem nincs vele baj! Ha majd mész megnézni kipróbálni meg ilyesmi akkor nagyon figyelj mindenre ne csak a szomszéd házig menj el vele vidd el egy nagyobb körre meg minden! De gondolom ezeket úgyis tudod! Nekem az Apriliám vétele után került megfogadásra hogy következő moccnál viszek sátrat mg mindent aztán 1 hétig ott leszek és vizsgálgatom a motort nehogy rossz vétel legyen....
Köszönöm a segitségeteket és az infót!
Képem persze hogy van! csatolom is
Ha még valaki tudd részletes infót azt várom, bármit!:)
Nagyon örült motoros vagyok nagyon csipem a gyorsaságot ami kifér!
igaz most van egy robogom, meg egy simsonom és már nagyon meguntam kicsi, lassú, stb..
Nagymotorral már mendtem szoval nagyon nagy érzékem van a motorokhoz(18 éves vagyok, jogsim nincs ) de szerintem nem az számit nem azzal megy!.
Na mé1* köszi mindent!
Az enyém 127 kg, 32 LE, 18 lityes tank. Utazoja 100/ezt 2 személyel is vici /...vége az 120körül....fogyasztás 3.5-4 lityo...non kezes kis jószág a wind...nem egy crossgép...de azért terepen is szeressem küldeni ...turázni non frankós...erdőt- kavicsokat- homokot bírja...non nézd meg mit vecel...nehogy bele legyen mokolva a motorjába tuning henger stb...v egyéb kokánykodás ...a fullsyntetikus olajat szeresse Motorex, Castrol...személy szerint ezzel itatom...ha kérdésed van még bátran tedd fel...majd a többi mocc társ is bittos hozzászol Széles utat! És sok sikert a vételhez ...ha esetleg van rola képed v linked...megsasolja a banda
25LE, 145kg (forgalmi szerint), 130km/h, elég nagytestű, nagyon f@sza motor.
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni!
Most veszek egy Aprilia Tuareg Wind 125 típusú motort és megszeretnélek benneteket kérni hogy minden egyes infót leírnátok a motorról bármi jöhet (első motorom lesz) pl.: hány LE, hány Kg, mi a vég sebessége, mekkora, mire vigyázzak, stb.. szoval bármit!
Előre is köszi az infot!
Köszi a gyors választ.

A hátsó legéscsillapítóra 5let?
Itt a gépem szegény eléggé le van vetkőztetve, mit is csináljon várja az új dugót...
hella mindenkinek! ha valaki tudja mekkora az ETX-eken gyárillag a hátsó fogaskerék az írja meg! köszi szépen!
Gratulálok a moccodhoz sok sikert hozzá!Én ETX-re tippelek bár nagyon pici a kép de mondom ez csak egy tipp
Tuareg ETX, Rotax 127-es blokk.
PS:
Melyik Tuareg típus a mocim? Ugyanis a forgalmiban nincs benne... :(
Szervusztok motorostársak. De jó is ezt leírni. Boldog tulajdonosa lettem egy 1987-es Aprilia Tuaregnek. A moci éppen szerelőnél van, mivel az előző tulaj 4 éve nem használta és szegénykét csak letámasztotta a másik motorja mellé. (Tanktisztítás stb. megvolt és már megy szerencsére)
Most készül a viszgára a drága.

A kérdésem:
a hátsó lengéscsillapító nagyon ratyi állapotban van. Mit és hogyan kell cserélni, utántölteni stb?

Köszönöettel:
Takibaa
Na már látom a fényt az alagut végén, csak mér ' dudál? Ez az olajtárolos dolog igaz lehet egy négyüteműnél, de a kétütemnél ugye a benzinnel együtt mindenhol ott az olaj és nem kell tárolni ráadásul a benyával együtt el is ég, de legalább is kipufog.
Affelől nincs kétség hogy sima dugó kell bele mert van a motorhoz egy szerelési kiskönyvem és abban is sima van! Egyébként mire számíthatok milyen erős lesz a motor! 50ccm de új dugó lesz benne és 19es karbija van Azért remélem nem lesz gyenge... Nehogy a falubeli parasztok simóval odaverjenek...
soleszka megjött a manual meg a legó.
Köszönöm szépen.
Ha lessz kedved igyál egy sört az egésségünkre!
Hóntoltatni azért kell a hengert, vagy legalábbis nekem azt tanították, mert a henger használtata során, még ha nincs is rajta sérülés, a felületi karc rendszer elkopik. Ez a karcrendszer biztosítja az olaj tárolását, és ezáltal a dugó hosszabb élettartamát. Ha nem hónolják meg a hengert lehet hogy menni fog vele a motor mondjuk 10e km, amugy meg lehet ment volna 15e km-t. Meg én úgy vagyok vele, hogy max 4000 ft a hónolás, nem érdemes spórolni rajta.
Az ablakos dugókat annak idején kifejezetten a rezgő szelepes motorokhoz találták ki, tehát korántsem biztos, hogy nem belevaló a dugó. Az etz-re kifejezeten létezet ilyen tuning , hogy rezgő szelep és ablakos dugó. Ha beleteszed és nem jó azt onnan fogod tudni, hogy nem indul, vagy nagyon gyenge hisz a dugó "ablakosságával" a résvezérlés idejét változtatják. Ennek mindenképpen járj valahol utána, hogy melyik dugó kell bele mert, ha meg ablakos akkor a a normállal megint nem fog indulni.
A honolás meg az ÉN egyéni véleményem, ÉN így csinálom nem kötelező másnak is, csak még SENKI nem tudott arról értelmesen meggyőzni ( a "csak" nem az), hogy valóban minden esetben kell a nicasil-os hengert honoltatni.
Mindegy visszaküldöm, kicserélik! Nem éri meg itt türelmetlenség miatt kockáztatni!