Hello! Hogy tudom kideríteni hogy a mostani dugónál 0,01 századal nagyobb kell-e? Elvileg azért kéne így mert kophat a henger és most B-s dugó van benne ami szarrá van kopva és lehet hogy C-s kéne bele mert már kopott annyit!? Hogy tudom kideríteni? Ha ezt kiderítem akkor küldik is a cuccost
Köszi, meglesz! A wind nekem pofásabb, túrázni szeretnék amúgyis inkább. Csak még a honda nsr a vetélytárs, mert nagyon bejött, van is csak 125/50 és forgalomba kéne dobni, és 120 utazó meg sem kottyan
De ezeket a teszteket is megnézem! és köszi a kimerítő válaszod!
Bazz még nem adták fel a dugót mert nem sikerül beazonosítani, a henger alján kéne legyen egy betű de nincs, írtam hogy a dugón van hogy B de akkor lehet hogy C-s kell mert kopott wááááá Remélem holnapra sikerül valahogy megoldani és feladják!
ezt neked kell eldöntened hogy mennyit akarsz rá költeni de lehet hogy 65-70 ért kapsz komplett blokkot ugyanitt amit megbontasz és leszeded belölle azt ami kell pl hENGER DUGÓ HENGERFEJ.........A TÖBBI RÉSZEKET PL GYUJTÁSALAPLAP PEDIG EL LEHET ADNI 20 EZER FT ÉRT.........A TÖBBI APRÓSÁGOT MÁR nem is említtem!
az hogy meddig bírja az megint egy olyan kérdés hogy hogyan és miként van használva.............kitudod nyírni egy óra alatt is ha akarod ,de lehet hogy kibírja 15 ezer kilóméterig normál menet mellett! igaz ez a bejáratós dolog ez olyan hogy tényleg mindenki másképp csinálja..szó szerint mint a szex!
a cimet amit tegnap adtál felhivtam és 45 a használt henger dugoval.
a fötengely és a csapágyak tökéletesek.80-bol tudok uj 125-ös szettet nemtudom jobban megéri-e mint a használt..
a 125 ös hengerszett bontva kb 25 -35 e ft lenne ennél olcsóbban semmi estere sem uszod meg a cserélyét ha a főtengelyt még nem kell javítta.........ha kell akkor meg kb 50 rugó ha nincsenek oda csapágyak is és a szimmeringek!
szia! a tuareg wind ugyanolyan jó kis gép mint aralli csak az gyengébben néz ki a túraendúrós külselye miatt de nekem csak rallyjaim voltak mert igen tetszettek........amugy a fogyasztása két személlye szerintem 6 körül lehet nemsokkal több......ezek a dolgok a fogyasztás és az élettartam mindig a használójától és a gondoskodástól függ hogy mennyire hajtották meg még az előző tulajai és volt e benne rendesen légszűrő cserélve és hogy rendes gyertyával és olajjal tolták neki............sajnos csak akkor jössz rá igazán a hibáira amikor már pár hete használod mert ezek nem 1 óra nézegetés közben jönnek elő hanem a motorozásaid során.........pl lehet hogy húzni fog a telója valamelyik irányba vagy szivárog vagy hidegben nemindul ........stb ezek csak akkor derülnek ki ha már tiéd a moci...........amugy minden motor fasza motor addig a pillanatig ameddig megkímélik és nem hajtják agyon!pl vannak 40 éves bmw motorok amiknek csak a festése van oda de a motorja pipec mert egy hozzáértő nem vadállat hajtotta........egyébként itt a sportmotor oldal kezdőlapján is találsz olyat hogy tesztek! beírod hogy aprilia tuareg wind és már olvashatod is a megannyi tesztek sorozatát a gépről!
lehet h ogy perselyeztetni kell de nemtudom hogyan jössz ki jobban hogy perselyezteted alapméret 160 ccm re vagy lehet hogy kapsz bele tulméretes 160 as dugót és felfuratod hozzá a perselyt méretre és eltünnek belölle a karcolások.......anyagilag lehet hogy egyformán jösz ki nemtudom de ennek nagyon utána kell nézni......
na az enyÉmet meg kell perselyezni , mÁr eleve perselyezett tuning-160-as henger volt rajta..furassam meg?vagy van valakinek eredeti 125-Ös hengere dugoval hengerfejjel elado?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Szemezek a rendszámos tuareg 125ösökkel, leginkább a Wind jön be,
csak félek a fogyasztástól.
Kérdezni szeretném hogy körülbelül melyik az a legmagasabb utazó
amit bír a motor powerszelep és szétpörgés nélkül, illetve
hogy mennyit eszik túrafogyasztáson egy ilyen gép. (főként aszfalt)
Azt hiszem ha valaki akkor Ti tudjátok
Köszönöm szépen előre is! Széles Utat!
A járatást én következőmód szoktam kezdeni. Álló helyben fél óra járás, egy óra pihi és ezt még 1szer. Aztán elkezdheted járatni, nem túlforgatva, 1000kmen keresztül. A tankba + pici olaj, had füstöljön
De ebből lehet rohadt nagy vita lesz, mert ez is olyan mint a sz*x.... Mindenki másképp csinálja
"Ha nagyobb a sérülés a nicasilos hengerben, akkor azt is fúrják." Nicasilos hengert nem lehet furatni. Az egész Nicasil réteg nagyon vékony. Alatta edzetlen alu van, szóval ha lefúrják a nicasilt akkor ott vagy ahol a part szakad. Perselyeztetni és újranicasiloztatni lehet, más lehetőség nincs bevonatos henger esetében...
Bármelyik nap megjöhet a dugó moccba úgyhogy egy-két járatással kapcsolatos jótanács jöhetne!
50es motorról van szó és nem akarom elrontani a járatást szóval okítsatok ki ebben a témában!
De, ha megragadt, akkor muszály a hengerrel is kezdeni valamit Amúgy a nicasilost hónoltatni szokták, a perselyest meg fúratni. Ha nagyobb a sérülés a nicasilos hengerben, akkor azt is fúrják. Utána lehet hónoltatni, de nem érdemes, semmi sem változik tőle.
De ezeket a teszteket is megnézem! és köszi a kimerítő válaszod!
a fötengely és a csapágyak tökéletesek.80-bol tudok uj 125-ös szettet nemtudom jobban megéri-e mint a használt..
magamnak akarom megcsinálni jora.. és pörgetni is akarom...jo lesz ez igy? vagy vegyek rá hengerszettet?
Szemezek a rendszámos tuareg 125ösökkel, leginkább a Wind jön be,
csak félek a fogyasztástól.
Kérdezni szeretném hogy körülbelül melyik az a legmagasabb utazó
amit bír a motor powerszelep és szétpörgés nélkül, illetve
hogy mennyit eszik túrafogyasztáson egy ilyen gép. (főként aszfalt)
Azt hiszem ha valaki akkor Ti tudjátok
Köszönöm szépen előre is! Széles Utat!
De ebből lehet rohadt nagy vita lesz, mert ez is olyan mint a sz*x.... Mindenki másképp csinálja
50es motorról van szó és nem akarom elrontani a járatást szóval okítsatok ki ebben a témában!
A tömítés készletet mennyiért adnád? Postán el tudnád küldeni?