a karburálásró sztem.. bőven jó akkor ha ugyan olyan kipuffot veszel.. most ha annyira precizkedni akarsz akkor 5celsius fokonként kéne álligatnod meg tengerszint feletti magassághoz stb.. sztem te úgyse versenyzel vele h annyira számitson... legyen egy elfogadható beállitás és kész... ragadásról meg annyit h nekem arrow rendszer van és fireball csinált rá táblacsőből dobot perforált cső körülötte gyapot.. gyakorlatilag semmi folytás.. ő vagy 1évig használta igy én meg már lassan féléve...
a sok olaj se jó neki... lekokszosodik a gyűrűhorony beragad a gyűrű átszöknek a gázok felmelegszik szoknya és már szorul is meg... abban az esetbe egészséges a többlet olaj ha nyélgázon hajtod állandóan.. de sztem az se ajánlatos (több olaj) a gyárban a mérnökök nem sakkoztak mikor az olajpumpát tervezték a gyári mennyiség bőven elég bele...
Köszönöm a válaszodat.
Már kipufogót néztem pár helyen,szerintem az lesz nem soká.
Újra kell karburálni feltétlenül?
Amikor én megvettem beszéltem azzal a szerelővel aki cserélte benne a hengert és azt mondta,hogy bevan karburálva meg az olajkeverés is jól be van állitva,ne nyúljak hozzá.ha ugyan olyan dobot veszek akkor nem kell karburálni nem?
Szerintem nem ragadna meg mert úgy füstöl,mivel a benzinbe is olajat kell tenni a szerelő szerint.10L-hez 1 dl-t.Nem tudom ez igy egész séges?Nem szivesen állitgatnám.
Amugy nem rendszámos.
A váltó olajat már le is engedtem amint tudom feltöltöm és akkor az is rendben lesz.
Az üres visszajelzőt meg megnézem majd.
Köszönöm a segitségeteket.
domi, az utánvéttel nincs semmi gond. még ma választ adok, csak a szerelőt most nem tudtam elérni, legközelebb pedig valószínűleg csak este leszek internetközelben. egyenlőre maradjunk ennyiben. szép napot!
beszélek a szerelővel akinél a motor van. ha neki nincs jobb ötlete, akkor megveszem tőled. én budapesti vagyok. hogy tudunk lebonyolítani egy tranzakciót?
énis így tudom. Én úgy tudom hogy 122es lendkereke küldönbözik egy kicsit, mégpedig abban hogy abban az ékpálya pont az ellentétes irányban áll, de a 127esnek ha jol gondolom, ugyanaz az alaplap és a lendkerékis de azért kérdezz meg másokat is.
szia. korábban közösen kiderítettük a fórumon hogy a blokk valószínűleg rotax 127-es. viszont mintha többen is írták volna hogy a 123asban és a 127esben a gyújtás ugyanaz.
nem így lenne?
ha jó a kerék a gépbe, akkor valószínűleg kell.
asszem olajat a blokk tetején tudsz beleönteni a karbi alatt valahol.. bár nem tudom olyan blokk van-e benne mint az enyémbe... a fékkarnál a bovden a powerhoz azt a célt szolgálja hogyha nem hajtod a motort nem nyit a nyelv lekokszosodik kokszosodhat.. és ugye fékezni mindig fékez az ember akkor nyitja a nyelvet és igy nem tud lekokszosodni vagy nem olyan mértékben... egy igen ügyes megoldás... meg fékezéskor nincs jelentősége a powernak... csak a fesszabályzó a ducatié asszem vagyis csak azon láttam ráirva... hát gyári..
Kipufogot sokfélét lehet rátenni itt a fórumon is szoktak árulni, de elég húzós áraik szoktak lenni. Az a lényeg hogy vegyél egy kipufogot 2 ütemű 125 re. Mikor pedig felrakod akkor vidd el egy szakihoz és karburáltasd be nehogy megragadjon, és hogy optimális legyen a teljesítményed. Vagy megpróbálhatod magadtól megcsinálni, de vigyazz mert könnyen megragadhat. Olajat a kis ellenőrző nyílás felett balra lévő furaton tudsz betölteni. Mégpedig 10w40es olajjal. De legjobb lenne ha leeresztenéd és az egészet friss olajjal tölsd fel. Az olajleeresztő a blokk hátulján van. egy emlékeim szerint 17 es vagy 19 es csavar van ott. Az ürest valószínüleg azért nem mutatja, mert vagy kiégett a kis visszajelző, vagy pedig a jeladóval van valami gepasz, ami a blokk jobb oldalán a lánckerék alatt található. De ezeknél gyakra előfordul kontakt hiba szóval a vezetékek ellenőrzésével kezd. Remélem minden kérdésedre választoltam. EGy képet vágjál már a gépről! Rendszámos amugy?
ha nem tévedek nagyot akkor a 2t válójához hajtómű olaj kell, amit több neves cég is gyárt.... ilyen 10w30 MOTOROLAJ az a 4t- be kell mert az "finomabb" olaj hogy a dugattyún levő ún. olajlehúzó gyűrű könnyebben lehúzza, ha nem így van javítsatok....
kb 1 hét és eladó lesz egy rendbe szedett tuareg wind 125 olcsón de nem szarul ....
A múlt héten sikerült beszereznem egy ilyen mocit.
Pontosabban tuareg wind 125-öt 160-as pollini szettel,sajnos az évjáratban nem vagyok biztos,de kb 95-ös,nincs öninditó benne.V
an egy két kérdésem ezzel a motorral kapcsolatban.
-A kipufogó amivel adták eléggé leharcolt,magyarul használhatatlan,vennék egy másikat de nem tudom hogy milyet és merre keressem.Szerintetek a gyári jó hozzá?
-A váltónál van az olaj szint jelző kis csavar,kicsavartam de az olaj nem jelent meg ebből gondolom,hogy önteni kellene bele,de hol?Azon a kis nyiláson kéne felönteni?
-Illetve van egy valmai amit nem teljesen értek.A hátsó féktől megy egy bovden a powerhez de ez mi célt szólgál?
Az üresvissza jelző sajna nem müködik,mi baja lehet?Tudom hogy sokféle,de valami a blokban nem jó szerintem,mit kellene szétszedni?
Az olajvissza jelző sem müködöt de az már sikerült orvosolni.
A gyújtás a motoromban ducati márkájú,nem tudom ez gyári vagy bóvli?
hi!
hát a telószimeringet nem tudom.. de ha szétszeditek ottvan a méret.. beviszitek és mondjátok ilyen kell vagy leméritek.. olajat meg annyit h ne cuppogjon... sztem kb 4deci körül... váltóolaj meg motul vagy repsol sztem 10W30as
Igen az enyém. Velencén lakom. Tényleg nagyon rendben van a motor, terepen soha nem ment. A forgalombahelyezés meg nem bonyolult, attól ne félj. Ha érdekes lehet segítek. A hirdetésben van telefonszám hívj fel nyugodtan.
Köszönöm a válaszodat.
Már kipufogót néztem pár helyen,szerintem az lesz nem soká.
Újra kell karburálni feltétlenül?
Amikor én megvettem beszéltem azzal a szerelővel aki cserélte benne a hengert és azt mondta,hogy bevan karburálva meg az olajkeverés is jól be van állitva,ne nyúljak hozzá.ha ugyan olyan dobot veszek akkor nem kell karburálni nem?
Szerintem nem ragadna meg mert úgy füstöl,mivel a benzinbe is olajat kell tenni a szerelő szerint.10L-hez 1 dl-t.Nem tudom ez igy egész séges?Nem szivesen állitgatnám.
Amugy nem rendszámos.
A váltó olajat már le is engedtem amint tudom feltöltöm és akkor az is rendben lesz.
Az üres visszajelzőt meg megnézem majd.
Köszönöm a segitségeteket.
Roland
nem így lenne?
ha jó a kerék a gépbe, akkor valószínűleg kell.
igazából lehet kéne nekem egy lendkerék forgórész 125ös tuareghez.
azért lehet, igazából eladnám a gépet így is, alkatrésznek.
Légyszi segítsetek!
kb 1 hét és eladó lesz egy rendbe szedett tuareg wind 125 olcsón de nem szarul ....
A múlt héten sikerült beszereznem egy ilyen mocit.
Pontosabban tuareg wind 125-öt 160-as pollini szettel,sajnos az évjáratban nem vagyok biztos,de kb 95-ös,nincs öninditó benne.V
an egy két kérdésem ezzel a motorral kapcsolatban.
-A kipufogó amivel adták eléggé leharcolt,magyarul használhatatlan,vennék egy másikat de nem tudom hogy milyet és merre keressem.Szerintetek a gyári jó hozzá?
-A váltónál van az olaj szint jelző kis csavar,kicsavartam de az olaj nem jelent meg ebből gondolom,hogy önteni kellene bele,de hol?Azon a kis nyiláson kéne felönteni?
-Illetve van egy valmai amit nem teljesen értek.A hátsó féktől megy egy bovden a powerhez de ez mi célt szólgál?
Az üresvissza jelző sajna nem müködik,mi baja lehet?Tudom hogy sokféle,de valami a blokban nem jó szerintem,mit kellene szétszedni?
Az olajvissza jelző sem müködöt de az már sikerült orvosolni.
A gyújtás a motoromban ducati márkájú,nem tudom ez gyári vagy bóvli?
Remélem tudtok segiteni.
Előre is köszönöm!
Roland
hát a telószimeringet nem tudom.. de ha szétszeditek ottvan a méret.. beviszitek és mondjátok ilyen kell vagy leméritek.. olajat meg annyit h ne cuppogjon... sztem kb 4deci körül... váltóolaj meg motul vagy repsol sztem 10W30as