Nem írtál, hogy mi lett a csonkkal? - a pénzről nem is beszélve, hogy nem küldted el!
Ennyit a bizalomról, eljátszod 1400ft miatt? Légyszíves jelentkezz!
henger és a block közé ehngertalp tömités kell,az klingeritből an kivágva 1 olyan alaku tömités,mint amien ott a kialakitása a dolgoknak.. gumigyűrű az a henger és hengerfej közt van, égéstér-viztér, viztér-külvilág közt
Helló
Segitsetek.
Aprilia futurámban csinálom a rotax 123 as motrot és nem tudom a henger és a blokk közé milyen tömités kell,azt mondták ne legyen kevesebb mint 1 mm,de eddig csak 0,5mm volt és ment az előző gazdánál.Oda csak egy darab tömitőgyürü kell vagy több?
Előre is köszi
Hali!Srácok és lányok ELADÓ A GÉPEM, ha vkit érdekel, vagy esetleg erre téved valami újdonsült motorvevő,akkor itt a link!viccet félretéve ez tényleg kitűnő állapotú KERESSETEK MERT SÜRGŐS LENNE A NAGY GÉP MEGVÉTELE MIATT
Ezidáig Castrol 2T-t tettem bele, most már Silkolene 2 SX-et.
De mivel nem vagyok műszaki beállítottságú, lövésem sincs róla, hogy kell beállítani a motort, és az olajszivattyút, sajna.
Normális olajat kéne használni, rendesen be állítani az olajszivattyút meg a motort és akkor nem löki az olajat! Nekem 50l benzinhez 1l olajat használ el és sehol nem "löki" az olajat, üzem melegen szinte nem is füstöl! Az meg már régen rossz ha a kipufogónak kéne el égetnie az olajat!
Értem.
Lehet, hogy úgy én is tudnék takarékoskodni, de akkor meg nem égeti el a kipufogó az olajat, és löki kifelé hátul.
Mondjuk, ha húzom neki, s nyit a power, akkor meg elöl tolja ki a power szelepnél, valszeg a tömítés rossz. De ilyenkor elég takarítani a mocit, a kipufogó kiégetésért meg perkálni kell.
Ennyit a bizalomról, eljátszod 1400ft miatt? Légyszíves jelentkezz!
Segitsetek.
Aprilia futurámban csinálom a rotax 123 as motrot és nem tudom a henger és a blokk közé milyen tömités kell,azt mondták ne legyen kevesebb mint 1 mm,de eddig csak 0,5mm volt és ment az előző gazdánál.Oda csak egy darab tömitőgyürü kell vagy több?
Előre is köszi
De mivel nem vagyok műszaki beállítottságú, lövésem sincs róla, hogy kell beállítani a motort, és az olajszivattyút, sajna.
Lehet, hogy úgy én is tudnék takarékoskodni, de akkor meg nem égeti el a kipufogó az olajat, és löki kifelé hátul.
Mondjuk, ha húzom neki, s nyit a power, akkor meg elöl tolja ki a power szelepnél, valszeg a tömítés rossz. De ilyenkor elég takarítani a mocit, a kipufogó kiégetésért meg perkálni kell.