hát igen én nem is sokalltam az 500at, me tom ,h mentél vele pár km et..jah pont tegnap olvasgattam ,h ragadnak az uj vertex dugok? ez téleg igaz? nekem az etx be volt vertex,moyuk má régen benne lehetett..de nem volt vele baj
Jó hozzáartozik ám, hogy mentem vele 48 e km-t, és teljesen normális, hogy ebbe két motorgenerál, két szett gumi, egy láncszett, első kerékcsapágyak, fékbetétek többször stb belesetek...
Aztán volt egy generátor állórés, az nem OK, volt dugattyúprobléma vertexel, amiről mostmár mindenkit lebeszélnék, nézzétek meg, mi megy az Rs 125 topicba...
bazki micsoda rend van nállad ott figyel a kis aranyos 127es block.. ja de csak a fogaskoszoru van lenyalva? hát aZT Kkilehet cserélni külön is... am nincs berugod? nekem csak berugom van,de nemtom berugni..me metört a berugokarom nincs vkinek 1 felesleges?
okos emberekkel tele a világ,ha nem tudsz segíteni semmiben,csak baxogatsz inkább nem irj semmit a kérdéseimre,lehet te arc vagy a tuaregben,meg a motorokban..Én is arc vagyok a bmw-kben..
Mindenki azt tudja,amit csinál ért,én nem vágom a tuareget,azért jövök ide hogy kérdezzek..
Nem szégyenlem hogy nem értem,de ha lehet nem gúnyolodj semmivel.
lesz az még többe is nekem az Af-1 legalább 500 e be van... És imádom, a mai napig! MAjd egyszer, ha szép lesz az idő, meg lesz rá időm, meg sok kiszórni való pénzem, előveszem, és csavargok vele
csinálgatta ,nem lett jó és most lebonja.. amikor szétszált neki az alsó tűgörgőp az új főtengelybe,ak aszonták,h a gyujtás behalt tőle és vett rá komlett új guyjtást 65ér,nemtom minek..
inkább csináltam volna egy turbós motort a kocsimba,250.000ft ba van már,és még mindig nincs kész,cafatokban van.. jól bele kulok az egészbe,.. de tényleg,,..
Én a helyedben első körben nem foglalkoznék vele, be lehet tolni... Aztánmeg elég ha ránézel, agy képet csinálsz róla, emlékeim szerint az újabb lendkerék meglehetősen más...
sztem egyforma a 2lendkerék,ezt honnan hallottad,h 2mm el nagyobb az 1ik en a fgaskoszoru? az anynira kis eltérés,máha téleg van,h lhet nem is számit.. vay én nemtom iet még ne mis hallottam..am ed nek most van 1 127esre való lendekeke,tőlem
Egyébként pedig nem akarlak elkeseríteni, de óvatosan az Eduard motorjával.... Itt mókányolt vele hónapokig, osztotta az észt, hogy milyen jól meghüelyezték neki nemtudom melyik faluban, meg milyen tuti dugót öntöttek neki ugyanott, aztán egy métert talán ha ment neki... A főtengelyekkel is mókolt, hogy vesz bontottat, látom, van neki két rossz.... És továbbra ia van képe azt állítani, hogy csak a csapágy.... Frászt, azokhot felújítószett kell, ami 21 e FT körül van! ÉS elgondolkodnék, hogy egy motorja volt, honnan van két lendkerék, és két komplett gyújtás, nem biztos, hogy mindekettő jó is... Továbbá a srác elég nagy vakerós volt, nem fog rosszul aludni, ha átver, ez az érzésem....
jó,ezt én megnéztem,láttam hogy passzola lendkerék...
de a fogaskoszoru itt a lényeg..
De felbaxom magam,és lemegyek lehuzom a lendkereket..
Milyen lehúzo kell hozzá,simsoné nem jó?
az van itthon,más nincs
a gyujtása a 127esnek és 123asnak ugyanaz, az mst tökmint1,hogy tuaregbe ,rxbe,af1be ,vagy rs be van,az attól ugyanaz a block.. de mondom a gyujtás még a 127esével is egyezik,szval az nem lehet gond...
addig akkor viztassátok meg,hogy jó e az edus lendkerekem a mocimra,vagy nem ..
Eddig 1 a 2 ö ellen..