Nem, 4000 -enként kell olajat cserélni. Ugyanis nincs olajhűtője, és állítólag ezért hamarabb elhasználódik az olaja. Csak ezt úgy oldották meg, hogy 1000, 4000, 8000 tehát az elsőt 1000 km után, a másodikat 3000 km után, aztán állna be a 4000-es intervallum. Ez is jó sűrű amúgy... De legalább mindíg friss olaj van benn. Mondjuk ha belegondolok, hogy jó szezonba 3 olajcsere váááááá Mindegy, remélem jövő nyáron már kereső ember leszek, és ez nem okoz nagy gondot.
áááá bakker kicsúsztam az időből... bocsi Elissa... de így utólag is boldog szülinapot!
Nemrég értem haza , havernál összepattintottuk az ágyat meg 2 asztalt meg ezt-azt... Kicsit lefáradtam de azért a GP-t megnézem... sztem élőben ... ha sikerül....
Na addig is széles utat!
russzul lennék ha anyit kéne fizetni 1 üléshuzatér megkérdeztem havert ,muterja szűcs,és ő is oan 5ezret mondott ,h piros bőrrel újrahuzni az ülést....
Egyébként nekem is van ilyen flancos telefonom :p Nokia 6200 asszem van rajta 2 Megapixeles kamera, de őszintén szólva azért nem oylan tuti..
Én a Nikonnal szeretek fotografálni Mégiscsak 8 Megapixel
Egyébként ez nem így megy..,. Tudod, a motorba van 8800 km, és igazából a szervíz úgy van, hogy 1000, 4000, 8000, csakmert mondták, hogy túl lehet futni, meg nem értem akkor rá, meg különbenis luxusnak véltem, hogy 3 e km után olajcsere, szóval én vittem 1000 nél, 5000 nél, és péntekre terveztem a következőt, 9000 nél. Namost a gyrtyát 8 e nél cserélni kell, így tuti nem adnak másikat, de őszintén szólva nem is érdekell,c sak tényleg ne legyen más baja. MEgjegyzem ezt a gyertyát már szedtem ki, megnézegetés célcából, de épp azon golndolkodtam, hogy már 2 e km-t biztos ment azóta, néha nem gyengén, szóval nem igaz, hogy akkor húztam túl, mert rég megadta volna magát, ráadsául nem az első gyertya amit becsavartam.
Egyébként kinnvan már az egész, zyeblámpával a dugó kormos (fene, jobban kéne hajszolni ) ha lenne ilyen pici gyertyám, tennék be másikat, kipróbálni. Így holnap majd elkérem havertól a CBR egyik gyertyáját, kipróbálni, és ha minden jó, akkor vezsek a héten hozzá, és pénteken bejelentem, hogy a gyertyák újak, mert.
Egyébként Kanizsán nem ilyen bigottak, hogy hozzá se nyúlhatsz, különben ágyő gari. Meg amíg nekem kell beszállítani a szervízbe ha nem egészen ok, addig csak átnézem már, mert szervezni autót elvinni, felpakolni, elvinni, persze nyitvatartás alatt, majd mikor megvannak vele visszavitetni magam érte, szóval kicsit macerás.... PLáne, ha csak gyertya miatt... Egyébként ha nincs ilyen késő, lehet aztmondom apának, vigyük Kanizsára egyből, felhívom a manuszt, hogy intézkedjen, hogy be tudjuk oda vinni. De betegen, este 6 kor nem volt kedvem menni még olyan 70 km oda, meg utána haza...
Jó fényképész vagyok -ohhh az egom megszolalt ...be lehet állítani különböző effekteket a szuper kis telcsimen, meg a fényképezőgép sem uccso kis ketyere ...nya mega tehetség ...ehhez érzék kell...ugyh semmivel nem szürkítettem...ien beállítást csináltam és no ps
nya ne viccelj már bazze...hogy lenne már annyiért drága...no igen aki ingyééé kap dolgokat...az megszokta h nem kell fizetnie ...én volt h hallottam már 12-15e-ret is egy ien ülésre,nya sztem az a drága...és vékony bőrböl
A garancia? Hát nehogymár azért elvesszen, mert kicsavarok egy gyertyát... Röhej lenne...
Egyébként nem a porcelán adta meg magát. Hanem ilyen mini gyertya van bann, olyan 10 -es a gyertyamenet, na a menet tövénél szépen letört minden. Azaz kijött az egész gyertya lényagében, csak az a menetes cső maradt benn. Kinn van a középső rész, a teteje, minden.
Amúgymeg csak megpróbálom finoman kiszedni, nem feszegetem. CSak tudjátok, megszervezni, hogy elvigyem stb stb nem egyszerű. Kanizsa 70 km. Aztán ha könnyen kijön, és nincs más vele, akkor csak elmesélem nekik, hogy a gyertya ennyit bírt. Úgyis pénteken olajcserére jelentettem be, meglátjuk, odaérek-e vele...
Váá srácok gáz van! A motor platón jött haza!
Először elkezdett kihagyni, meg oylan erőtlen volt... Aztán meálltam, hallgatom, fura hang nincs, de úgy nemtom, nem volt az igazi a gázvétel, egyszercsak paff, csúnya hang, egy henger megy.. Azthittem kész szelep, első 2006 -os szelepszakadás! DE NEM, levettem a tankot, nézem, a gyertya a menet tövénél kiszakadt, a menetrész a helyén, a gyertya többi része kinn, így a motor lukashengeres lett. Egy hengerrel megy. Na holnap remélem könnyen szépszóra kijön a gyertya menetrésze, és szerzek egy kölcsöndarabot, ha azzal minden ok, akkor megnyugszom. Ha nem, vagy nem jön ki szépszóra, akor megy a szervízbe, elvégre garanciális! Csakhát nincs olyan közel a zservíz, jobb lenne, lábon menne...
Megjegyzem egy darabig poroszkáltam vele egy hengerrel, de attól nem szabad, hogy baja legyen. aztán szerintem merült az akku, és az önindító oylan lassan forgatott mikor megálltam, nem akart elindulni. Tolásra indult, de ott feladtam, hívtam apát.
Nemrég értem haza , havernál összepattintottuk az ágyat meg 2 asztalt meg ezt-azt... Kicsit lefáradtam de azért a GP-t megnézem... sztem élőben ... ha sikerül....
Na addig is széles utat!
Én a Nikonnal szeretek fotografálni Mégiscsak 8 Megapixel
Egykis ízelítő:
http://bikepics.com/pictures/1... telefonnal
http://bikepics.com/pictures/8... fényképezővel
Katt a képte teljes méretért mindkettőnél, és mneglátjátok a különbséget.
Egyébként a vicces, ha zoomolok a telefonnal, akkor kicsi lesz a kép is
Egyébként ez nem így megy..,. Tudod, a motorba van 8800 km, és igazából a szervíz úgy van, hogy 1000, 4000, 8000, csakmert mondták, hogy túl lehet futni, meg nem értem akkor rá, meg különbenis luxusnak véltem, hogy 3 e km után olajcsere, szóval én vittem 1000 nél, 5000 nél, és péntekre terveztem a következőt, 9000 nél. Namost a gyrtyát 8 e nél cserélni kell, így tuti nem adnak másikat, de őszintén szólva nem is érdekell,c sak tényleg ne legyen más baja. MEgjegyzem ezt a gyertyát már szedtem ki, megnézegetés célcából, de épp azon golndolkodtam, hogy már 2 e km-t biztos ment azóta, néha nem gyengén, szóval nem igaz, hogy akkor húztam túl, mert rég megadta volna magát, ráadsául nem az első gyertya amit becsavartam.
Egyébként kinnvan már az egész, zyeblámpával a dugó kormos (fene, jobban kéne hajszolni ) ha lenne ilyen pici gyertyám, tennék be másikat, kipróbálni. Így holnap majd elkérem havertól a CBR egyik gyertyáját, kipróbálni, és ha minden jó, akkor vezsek a héten hozzá, és pénteken bejelentem, hogy a gyertyák újak, mert.
Egyébként Kanizsán nem ilyen bigottak, hogy hozzá se nyúlhatsz, különben ágyő gari. Meg amíg nekem kell beszállítani a szervízbe ha nem egészen ok, addig csak átnézem már, mert szervezni autót elvinni, felpakolni, elvinni, persze nyitvatartás alatt, majd mikor megvannak vele visszavitetni magam érte, szóval kicsit macerás.... PLáne, ha csak gyertya miatt... Egyébként ha nincs ilyen késő, lehet aztmondom apának, vigyük Kanizsára egyből, felhívom a manuszt, hogy intézkedjen, hogy be tudjuk oda vinni. De betegen, este 6 kor nem volt kedvem menni még olyan 70 km oda, meg utána haza...
Egyébként nem a porcelán adta meg magát. Hanem ilyen mini gyertya van bann, olyan 10 -es a gyertyamenet, na a menet tövénél szépen letört minden. Azaz kijött az egész gyertya lényagében, csak az a menetes cső maradt benn. Kinn van a középső rész, a teteje, minden.
Amúgymeg csak megpróbálom finoman kiszedni, nem feszegetem. CSak tudjátok, megszervezni, hogy elvigyem stb stb nem egyszerű. Kanizsa 70 km. Aztán ha könnyen kijön, és nincs más vele, akkor csak elmesélem nekik, hogy a gyertya ennyit bírt. Úgyis pénteken olajcserére jelentettem be, meglátjuk, odaérek-e vele...
Először elkezdett kihagyni, meg oylan erőtlen volt... Aztán meálltam, hallgatom, fura hang nincs, de úgy nemtom, nem volt az igazi a gázvétel, egyszercsak paff, csúnya hang, egy henger megy.. Azthittem kész szelep, első 2006 -os szelepszakadás! DE NEM, levettem a tankot, nézem, a gyertya a menet tövénél kiszakadt, a menetrész a helyén, a gyertya többi része kinn, így a motor lukashengeres lett. Egy hengerrel megy. Na holnap remélem könnyen szépszóra kijön a gyertya menetrésze, és szerzek egy kölcsöndarabot, ha azzal minden ok, akkor megnyugszom. Ha nem, vagy nem jön ki szépszóra, akor megy a szervízbe, elvégre garanciális! Csakhát nincs olyan közel a zservíz, jobb lenne, lábon menne...
Megjegyzem egy darabig poroszkáltam vele egy hengerrel, de attól nem szabad, hogy baja legyen. aztán szerintem merült az akku, és az önindító oylan lassan forgatott mikor megálltam, nem akart elindulni. Tolásra indult, de ott feladtam, hívtam apát.