Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uh télleg ed nek talán vákumos a powere ha jól emléxem..mintha azt monat vna nekem régebben..na lehet ott lezs az igasság
de nem igérek semmit,me mondom ez rikta cucc főleg igy külön sztem
Eduárd. Láttam hogy bontod a motorod. Milyen powered van? Ha vákumos akkor érdekelne.
Hát megköszönném..
húú,tok 1et de haverom akarja megvenni..de maj rákérdek h nincs e még nekik..de ez elég ritka dolog am,főleg igy külön
Amúgy addig idegesít hogy vákumos powert fogok ratenni. Tényleg azt nem tusz véletlenül szerezni? Mert olyan 8 ezret adnék érte ha műkxik.
ezek a legg gecibb dolgok az ien kis rejtéjes hibák... nemtod mi a fasz baja van a gépnek..ez idegesitő tud ám lenni..ha defeketet kapsz az legalább egyértelmü,h mi van vele
af1 en meg rs en meg tuaregen ezeken minden ugyanolyan gyujtás van... csak aszem annyi a kül,h az elektromos poweresnél vmi más az alaplap.. vagy alnedkeék nem is tom...me mi néztük a elektromos poweres alaplapot meg amin em elektromos a power és semmi kül nem volt.. áh ezt a kurva elektronikát én nem értem,örülök h most az enyém megy,alaplapja volt bekakkanva
Minden működik, de ennek az egy vezetéknek nincs hely sehol, és nem is tudom hogy hova lehetne kötni.
leeht ak nics jól bekötve cska annyi a baj nem?
Most nézek egy kapcsolási rajzot. Ami nekem megvan maradva piros, nincs rádugva semmi, annak elvileg a trafóra kellene mennie. A rajzon a trafóra 4 vezetéknek kell mennie, de nekem csak 3 megy rá. Rohadjak ki nem értem.
Nekem úgy van hogy feljön a gyújtáshoz a cucc. Azzal nincs is gond. De a töltéshez nekem nem kettő vezeték jön fel hanem 3. Szal valami nem oké. Úgy értettem hogy másé, hogy tuaregé vagy af1é vagy barmi másé.
nemhinném,h nem gyári alaplapod van.. mást hogy raknak rá? monyuk a ktm lendkereke ugyanoilyan mint az apriliáé,ak gonodlom az alaplap is ugyanaz,,de nem lehet keverni őket,me pl ktm alaplap nem emgy aprilia lendkerékkel... de pl ha ktm alaplap ktm lendkeérkkel ,az esetleg,de nem hinném,h iesmi lenne.. nézd meg jól vnnak e öszedugva a vezetékek. aprilia alaplapbol jon 3kábel ami ien kerek csatlakozos,az maga a szikráér felel,2másik meg gondolom töltés meg nemtom...
Jah a hibát nem irtam le. Nah az a lényeg hogy azt csinálja hogy 2 ezres fordulaton lezár a power 3 ezernél kienged és onnantól kezdve semmit nem csinál.
Fire. Úgy néz ki hogy nem kell a power elektronika mert nem az a hibája. Mert beletettem egy másikat és zsír ugyan azt csinálta.
Nekem elektromos power van. Úgy látom hogy úgy van megcsinálva, hogy a powertől 4 vezeték jön el. Van egy minusz, van egy plusz, van egy vezérlőjel ami az elektromágneshez megy, valamint van egy szál, ami a kapcsolás szerint a generátorról jön fel, de úgy hogy elágazik a másik fele pedig a feszültségszabáylzóhoz megy. Nah már most úgy látom hogy nekem sajna nem az eredeti az állórészem, és szerintem ez lehet a hiba oka.
Ha nem nagy fáradtság(és persze aki tudja) tegyen már fel mindenki képet az állórészről, vagy írja le hogy milyen vezetékek vannak és hova mennek.
Bármilyen építő jellegű hozzászólást szívesen fogadok. Kössziiiiiiii
Nincs valakinek ilyenje?
erdekel a 123 rotax henger hivj a 702190715 szamon koszi
há de nem 30-al mentem ...pláne hogy egy kocsi üldözött
30al is leeht menni 6.ba az másik dolog h én akk teszem 2.ba
hu hnap végre elhozom a gépet,lesz csapatás
hát nem csak állítólag,hogyha 30at kérnek 1 alaplapér
ööö...izéé... hát csak egy kicsit ugrattam,mert már megcsinálták az átjárot és azota nem olyan jo buckás...de faja volt...
Vasúti átjáróban 6.-ba? Akkor az sem a megengedett 30-on belül volt... Ugrattál is?
Okés, köszi! Amúgy a csereiben vettem, de ott lehúzósak állítólag...
Reggelt moccos társadalom