háát volt hozzá szerencsém... Sokszor csak kíváncsiságból, és hogy minden pöpec legyen, azért szereltem, meg sajnos volt, hogy muszáj volt... Nem véletlenül megy fejből, hogy mit hogyan kell kiszedni belőle! Gyakorlatilag minden porcikáját szedtem szét... Motort, teleszkópot, vázat, még a kormánykapcsolókat is És nem véletlenül féltegetem folyton
Nem, a Zeal nem az enyém, hanem egy haveré volt, csak én szereltem. Emlékeim szerint 3KY vagy 3XY valami ilyesmi volt a motorkód, de az tuti, hogy valamelyik 250-es FZR blokkja volt benn. méghozzá ha jól néztem, a kettőt pl úgy lehet megkülönböztetni, hogy az egyiknek elöl, a kipufogók mögött egy fedél alatt van a szűrő, a másiknak pedig a blokk alatt, oldalról becsavarva, olyan, mint az autóké. No ez utóbbi van a Zealbe. Mondjuk ennek a blokja nagyon jó állapotban volt, mikor a haver megvette az unokatesójától, viszont az eleje rommá volt zúzva... Cseréltem rajta telószárakat, felnit, a lámpafejet kikalapáltam, lámpabetétcsere, műszerek nem kerültek rá... (a teló alkatrészi azonosak az FZR 600 al is, a kerék FZR 400 ról ment rá, ez szélesebb, mint a gyárija, és ugye kéttárcsás de gyakorlatilag majdnem minden csereszabadtos, ha kell, FZR 600 alsó alu becsúszószár, meg belső alkatrészeim vannak hozzá, ezek a bontottból maradtak) Szóval a blokknak szép hangja volt.. Miután erősen hajkurászta haver, egy kcisit hangosodott, mintha egy picit zakatolt voltna, akkor állítatott szelephézagot benn. Olajat sosem fogyasztott, pedig szegény kapott rendesen. Azóta eladta.
Húú te kettőt, de könnyebbet! De mindjárt utánanézek, hátha van valami...
Mikuni BDSR 39 persze kettő.. Gondolom akkor 39 mm-es... De ugye ez már membrános... Vicces, beindítottam így, úgy remegnek gázadásra a súberek :) Persze ennél jobban nem szedtem szét... Ezért se dícsérnének meg egyes szervízesek
Amúgy ha érdekell: www.bikepics.com/members/trake... minden képet feltettem
Nem, a Zeal nem az enyém, hanem egy haveré volt, csak én szereltem. Emlékeim szerint 3KY vagy 3XY valami ilyesmi volt a motorkód, de az tuti, hogy valamelyik 250-es FZR blokkja volt benn. méghozzá ha jól néztem, a kettőt pl úgy lehet megkülönböztetni, hogy az egyiknek elöl, a kipufogók mögött egy fedél alatt van a szűrő, a másiknak pedig a blokk alatt, oldalról becsavarva, olyan, mint az autóké. No ez utóbbi van a Zealbe. Mondjuk ennek a blokja nagyon jó állapotban volt, mikor a haver megvette az unokatesójától, viszont az eleje rommá volt zúzva... Cseréltem rajta telószárakat, felnit, a lámpafejet kikalapáltam, lámpabetétcsere, műszerek nem kerültek rá... (a teló alkatrészi azonosak az FZR 600 al is, a kerék FZR 400 ról ment rá, ez szélesebb, mint a gyárija, és ugye kéttárcsás de gyakorlatilag majdnem minden csereszabadtos, ha kell, FZR 600 alsó alu becsúszószár, meg belső alkatrészeim vannak hozzá, ezek a bontottból maradtak) Szóval a blokknak szép hangja volt.. Miután erősen hajkurászta haver, egy kcisit hangosodott, mintha egy picit zakatolt voltna, akkor állítatott szelephézagot benn. Olajat sosem fogyasztott, pedig szegény kapott rendesen. Azóta eladta.
akit érdekel keressen meg!
Mikuni BDSR 39 persze kettő.. Gondolom akkor 39 mm-es... De ugye ez már membrános... Vicces, beindítottam így, úgy remegnek gázadásra a súberek :) Persze ennél jobban nem szedtem szét... Ezért se dícsérnének meg egyes szervízesek
Amúgy ha érdekell: www.bikepics.com/members/trake... minden képet feltettem