Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát az megragatt az biztos,de ha megy még ak szerencséd van,nem ment szét fullra
hali
köszönöm a választ!

A kerékagycsapágyak cserélve lettek azóta... de a blokkot nem akartam szétszedetni.. de úgy látom, hogy nem fogom megúszni, ha mindenképp arra gyanakszotok, hogy megszorult.
Már csak a megbízható szerelőt keresem, aki ért is hozzá, és nm akar megkopasztani.

Végre sikerült egy NGK b10EG gyertyát is szereznem. Már alig várja, hogy bekerüljön a mociba. 2100 péz volt.
áh,az megragatt biztosan, minden jel arra utal.. az h nyélen mentél,besatuzott a hátsó kerék, viz felforrt,meg h most gynegébb.. ez tuti h megragatt,attól függetlenüól lehet h a kerék csapágyad is szétvan hullva..am meg hátra kicsit nehéz tolni,az lehet azé ,h a tárcsa szorul 1 kicsit fátrafele tolásnál,szokott nyokrogni is vmikor
párszor elmontad má mefértettük
A korábban írt, hátsó kerék blokkolását, megszorulását érintő időszakban a motort nagyon nehezen lehetett hátrafelé mozgatni. Szerelő szétkapta a hátsó kereket, és állítása szerint vagy két kerékagycsapágy is sézt volt morzsolódva, azért nem gurult hátrafelé a moci könnyedén.
Kérdésem az lenne, hogy ez a jelenség okozhatta azt, hogy a korábban írt dugó-megszorulás feltételezésünk helyett, ez a néhány szétmorzsolódott csapágy okozta volna a kerék blokkolását? Vagyis feltételezhető, hogy a dugónak, hengernek nincs semmi baja? Bár a víz az csak felszökött 100 fokra, és eltartott vagy 15 percig mire újra be tudtam indítani a gépet, akkor is jobbára sokadik tolásra.
Van eladó tuning karbim (125-ccm) (Dellorto VHSB 34 LD) és alkatrésznek hozzá egy (Dellorto VHSB 37 DS) csak a ,,37" -nek nincs fedele és shuber ház (betét) és subert. Akit érdekel irjon rám, és küldök képet. De a ,,34" -ek a betétjét, fedelét meg a shubert át lehet rakni a ,,37"-be. e-mail: ktm15@freemail.hu
hol kell lenni ennek a gyártási évnek? am mondom,nem lehet régi gumi,me tök puha meg minden... meg amúgy se verseny körülmények közt lesz azé használva vagyhát kitudja
Egy kis karikába benn van a gyártás éve! És sajnos olyan 4 éves korig még korerk.., De a Tuaregre annyira nem fontos szerintem, mivel nincs 80-100 LE a hátsó keréken Én ezt tényleg nagy motorra értem...
pukk
34 újonnan a gumi
am mié volt behalva a forum eddig? maj csinálok képet minnyá a gumiról
ááh,ez nincs elöregedve, ,nagyon ujj guminak láccik, smmi keményedés ,vagy iesmi...
Csak tudod, ezeknél a gumiknál a trük az, atért adják el jó mintával, mert már nem fiatal darab... És keményedik... Szócval én javaslom, ha egyszer nagyobb motorod lesz, ott akár drága, akár nem, gondold meg, és minél újabbat! Azon nincs szálszakadás, és nincs bekeményedve!


Amúgy váá megvannaka fékbetéteim :) Ma voltam pesten... Meg befigyelt egy bőrgatya is :) Javaslom mindenkinek, aki ruhát akar venni: www.mofaker.hu és RUSH-M motorosruházat! Szenzációs árakon jó minőség! (legalábbis én a bőröket néztem... )
na, voltam alkatrészér.. kaptam 1ingyen 1 lendkereket és vettem hátra 1 új gumit, esőbe való pálya gumi, pirelli dragon... nagyon király.. 3ezerér szereztem,újonann meg vmi 30ezer és fasza áll ba van.. szval megvolt a mai bizniszelés
Hi, egész eddig a dugó szivatott, na most irhatnátok olyat h ki milyen dugót ajánlana rotax 123 hoz és az árakat is jó lenne ha irnátok. Egy tömités szettben benn van a hengertalp, hengerfej tömités? 3 gumi van
Jah egy Wössner dugóról h tudhatom meg h wössner egyáltalán mert mikor vettem azt mondták h az van benn (fél évet birt) pedig nem vok motor killer a dugó aljába olyan van irva h wö2/100. Gondolom a wö az az a wössner lehet nem? Jah az hogy hányadik méret azt honna tom megŰ?
A dugó tetejére ez van irva hogy:
20199-16
8027D025
Ez még nekem nem világos hogy van a gyári méret, az alap, azon kivül még 4-szer lehet furni?
Pls. segitsetek
Thx
Majd még azért én is meglátom...
Hali,nekem Tuareg rallyra kéne.Tudnál képet küldeni?Ja meg árat!Teljesítményen is dob vagy csak hang(milyen a hangja)Köszi bodacarstyling@freemail.hu
én beöltözve is majd szét fagyok
Télen én simán motorozok... persze hóban annyira nem jó vicc (aszfalton) mert eléggé csúszós lesz az út de száraz úton hidegben semmi gond... 2 nadrág , térdvédő, vastagzokni, pulcsi , dzseki és maszk meg vesevédő és mehet is a gurulás
Van eladó tuning karbim (125-ccm) (Dellorto VHSB 34 LD) és alkatrésznek hozzá egy (Dellorto VHSB 37 DS) csak a ,,37" -nek nincs fedele és shuber ház (betét) és subert. Akit érdekel irjon rám és küldök képet. De a ,,34" -ek a betétjét, fedelét meg a shubert át lehet rakni a ,,37"-be.
tyűűű csöppet összemalackodtad a gépest hát én is a legelső karikámat elárulom h télen a nagyhóba tettem meg a gépsárkányommal,persze h akkor nem érdekelt h mennyi fok van, de aztán átmotoroztam egy egész hideg őszi időszakot...és rájöttem h nem teszem magam tönkre, meg figyelmeztettek is h kész lexnek a csontjaim szoval...most már vigyázok magamra telet hanyagolom. ....persze mindenki maga tudja...
na go sleep,hnap suli