héj nem kell vkinek 127es blockra 160as polini,dugó nélkül? nikasilos,jó állapot..mielött azt hinnétek,nem az enyém hanem tudok 1 másikat,ha esetleg kell vkinek
Figyu, ha megy most, akkor kár nagyon piszkálni a motort... Előbb-utóbb ígyis-úgyis fel kell újítani, és ha megszorulva újraindult, akkor valószínűleg nem akkora a baj! Kicsit gyengébb, de valószínűleg egy darabig még elmegy.... És most akkor szétszeded, új dugó, hónolás, apróságok, közel 30 e aztán lehet, hogy 2 e km múlva főtengelyfelújítás...
Használd óvatosan, tartsd a kezed a kuplungon, ha megint megszorul, nehogy eless, aztán kész! Majd ha megáll, akkor javítsd! Úgyis valószínűleg már hüvelyes a hengered, mert a nicasilos nemhiszem, hogy újraindult volna...
az érdekelne hogy (b10 eg, b10 egv, br10 eix) melyiket nem nyírja ki a rally vagy mi a külömbség a B10 egv és a B10 eix között vagy melyik lenne a jobb a rallyiba?
mert a b10 eg-t 3-4 nap alatt kinyirta
alakul a sár nemsoká jöhet a szimocross tavaj is nyomattuk,oanokat baromkottunk.. leszigeteltem a szimot,és akkora vizekene mentünk át vele,h a hengerig merül el meg ienek
Tuareg windre komplett kipufogó 15eft(leömlő+arrow dob)
Üdv:Patvaros Zoli
Figyu, ha megy most, akkor kár nagyon piszkálni a motort... Előbb-utóbb ígyis-úgyis fel kell újítani, és ha megszorulva újraindult, akkor valószínűleg nem akkora a baj! Kicsit gyengébb, de valószínűleg egy darabig még elmegy.... És most akkor szétszeded, új dugó, hónolás, apróságok, közel 30 e aztán lehet, hogy 2 e km múlva főtengelyfelújítás...
Használd óvatosan, tartsd a kezed a kuplungon, ha megint megszorul, nehogy eless, aztán kész! Majd ha megáll, akkor javítsd! Úgyis valószínűleg már hüvelyes a hengered, mert a nicasilos nemhiszem, hogy újraindult volna...
mert a b10 eg-t 3-4 nap alatt kinyirta