Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mer azt mondtad, hogy mész el te buta... Na majd holnap, megyek aludni, bye all!
jesszus h ti mit össze problémáztok ezen...
jó tegyük,de most itt vagy ménem vagy fönn msn en há igy hogy besézljünk?
De igen, ha megfigyeled, tényleg csak egy leheletnyit, de hozzáér! legalábbis az én ETX-emen így van.
trakee- köszke a jótanácsokat... persze parázok majd az uj vétellel kapcs-ban....de lexnek velem hozzáértő szakemberek is és reménykedem majd... amugy most csapattam egy karikát...k*rva jó volt, most non kellemes a levegő...se nem tul hideg, se nem meleg...meg nix szél...meg villogtunk egymásra a gixissel mindenkinek széles utat...ugyan Tuareg125 pajtival mi van...
Bazzeg akkor én már alszom, mert holnap meló és korán kelek. Amúgy már felvettelek, szerintem tegyük át holnapra, ok?
mikor vagy msn en? én most mek el ,11fele jövök ak ha tudsz legyél fönn
nekem van,vegyél föl msn re,adatlaponom van a cim
azért nem igazán ér hozzá de ha mész vele akkor "kiold"
Mikor elengeded a fékkart, akkor vákuum keletkezik a fékrendszerben és az húzza vissza egy nagyon kicsit szerintem. Amúgy a fékbetét "nyugalmi" állapotban is egy picit mindig hozzáér a tárcsához, az a normális.
Sziasztok!

Érdekes és sürgős problémám van. Szétszedtem a fékeket, és ezon gondolkodtam el, hogy ezek hogy is működnek, mert azt értem, hogy a dugattyúk rátolják az egyik dobot a tárcsára, de azt nem értem, hogy mi húzza vissza? Mert ha vmi nem húzza vissza, akkor végig szorulnia kellene, nem?
Rugók pl nincsenek, szóval nem értem. Érti itt valaki a fékek működési elvét?

Köszi!

Üdv. Gábor
Csak jól nézd meg a kiválasztott banditát, mert sajnos rengdeteg köztük az 50-60 e km-t futott, széjjelküldött darab... És nem is a km a sok neki, pl haveréba is van 50 valamennyi, csak ilyenkor egy-egy keményebb hajtás alatt bizony hajlamos egy-két deci olajat is elfogyasztani, amit ha a tulaj nem pótol, hamar odalesznek a hajtókarcsapágyak, és a hengerek... ÉS nézz csak körül? Mindet 20-30 e -el árulják... Szerinted reális az egy 15 éves 400-astól?
Belinkelted a képemet? iggeeennn? :D
sziasztok

nincs valkinek kilonéterspirál meghajtója (vagy mi a szösz az ami a keréknél van)

az enyém egy kicsit széthullott és most nem dudom, hogy mennyi az annyi.
akkor szokjad
8at nem mindig de hetet igen...de hát kegyetlen milyet megy,legalább is nekem most még nagyon furcsa de már kezdek hozzászokni,már rövidíthetem az áttételt 2-3 foggal szokni kell
hát ez ien sajna...bele se merek gondolni, ha esetleg elviszik az enyémet hogy fogom siratni
ktm is megeszi a 8at? de gondolom megy is kibaszottul am fasza gép
oks főnök,este fenn leszek én is
lehet vele...simán. 7-8 körül eszik ha nagyon koppolod...ktm is annyit eszik ha nagyon tépem
gondolom fogyaszt is és kerekezni lehet vele jól?
a Gyuri rx-je non pipec volt, igaz élőben nem láttam...de látszott rajta hogy gondoskodó kezekben volt csak el ne bízd magad xlzx ...a kátééééeemjeeeee meg wow....iszonyat jol néz ki...és nekem játszott a gázkarral-bibiii biii... szoval ismerjüka ...asszem nem kell neki a reklám
Igen azzal is lehet gond de a gyujtása biztos hogy rossz mert 1 1500 ft-os kínai van felakasztva gyorskötözővel..... amúgy megnéztem nincs bekötve a Power (poén: nincs hova kötni) tippeket légyszi hova mit kössek....
Nah emberek... Az a krva nagy helyzet, hogy a Gyuri féle RXet vettem meg... És télleg megy 150-t... tegnap este 151et sikerült kihozni belőle... pedig nem egy Gyuri termetű gyerek vok... kétszer akkora Ugye nagy karbi + Arrow rezó + Acerbis végdob számíít... jah és a motorgenerál sem tett neki rosszat...