trakee- köszke a jótanácsokat... persze parázok majd az uj vétellel kapcs-ban....de lexnek velem hozzáértő szakemberek is és reménykedem majd... amugy most csapattam egy karikát...k*rva jó volt, most non kellemes a levegő...se nem tul hideg, se nem meleg...meg nix szél...meg villogtunk egymásra a gixissel mindenkinek széles utat...ugyan Tuareg125 pajtival mi van...
Mikor elengeded a fékkart, akkor vákuum keletkezik a fékrendszerben és az húzza vissza egy nagyon kicsit szerintem. Amúgy a fékbetét "nyugalmi" állapotban is egy picit mindig hozzáér a tárcsához, az a normális.
Érdekes és sürgős problémám van. Szétszedtem a fékeket, és ezon gondolkodtam el, hogy ezek hogy is működnek, mert azt értem, hogy a dugattyúk rátolják az egyik dobot a tárcsára, de azt nem értem, hogy mi húzza vissza? Mert ha vmi nem húzza vissza, akkor végig szorulnia kellene, nem?
Rugók pl nincsenek, szóval nem értem. Érti itt valaki a fékek működési elvét?
Csak jól nézd meg a kiválasztott banditát, mert sajnos rengdeteg köztük az 50-60 e km-t futott, széjjelküldött darab... És nem is a km a sok neki, pl haveréba is van 50 valamennyi, csak ilyenkor egy-egy keményebb hajtás alatt bizony hajlamos egy-két deci olajat is elfogyasztani, amit ha a tulaj nem pótol, hamar odalesznek a hajtókarcsapágyak, és a hengerek... ÉS nézz csak körül? Mindet 20-30 e -el árulják... Szerinted reális az egy 15 éves 400-astól?
8at nem mindig de hetet igen...de hát kegyetlen milyet megy,legalább is nekem most még nagyon furcsa de már kezdek hozzászokni,már rövidíthetem az áttételt 2-3 foggal szokni kell
a Gyuri rx-je non pipec volt, igaz élőben nem láttam...de látszott rajta hogy gondoskodó kezekben volt csak el ne bízd magad xlzx ...a kátééééeemjeeeee meg wow....iszonyat jol néz ki...és nekem játszott a gázkarral-bibiii biii... szoval ismerjüka ...asszem nem kell neki a reklám
Igen azzal is lehet gond de a gyujtása biztos hogy rossz mert 1 1500 ft-os kínai van felakasztva gyorskötözővel..... amúgy megnéztem nincs bekötve a Power (poén: nincs hova kötni) tippeket légyszi hova mit kössek....
Nah emberek... Az a krva nagy helyzet, hogy a Gyuri féle RXet vettem meg... És télleg megy 150-t... tegnap este 151et sikerült kihozni belőle... pedig nem egy Gyuri termetű gyerek vok... kétszer akkora Ugye nagy karbi + Arrow rezó + Acerbis végdob számíít... jah és a motorgenerál sem tett neki rosszat...
Érdekes és sürgős problémám van. Szétszedtem a fékeket, és ezon gondolkodtam el, hogy ezek hogy is működnek, mert azt értem, hogy a dugattyúk rátolják az egyik dobot a tárcsára, de azt nem értem, hogy mi húzza vissza? Mert ha vmi nem húzza vissza, akkor végig szorulnia kellene, nem?
Rugók pl nincsenek, szóval nem értem. Érti itt valaki a fékek működési elvét?
Köszi!
Üdv. Gábor
nincs valkinek kilonéterspirál meghajtója (vagy mi a szösz az ami a keréknél van)
az enyém egy kicsit széthullott és most nem dudom, hogy mennyi az annyi.