Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na téleg kikellet venni a tőcsavarokat levetem ,megvanna ka képek,fasza a cucc de most mek mer haverom cbr je ittál a ház elött,mek vilantok vele a városba iott van nálam 1 napig na hali
Amúgy este leszel fire? Akkor átküldhetnéd a képeket.
Tehát nem jöttél rá... Az a helyzet, hogy a dugót le tudod nyomni a henger aljáig, és kb 5 centit kell felfele húzni, hogy lejöjjön... Ha meg benne vannak a tőcsavarok, akkor meg minimum 15 centi felfele... Kapis?
Akkor most te gondolkozz el azon, hogy én hogy gondoltam...
hmm, nem kivitlezhető a terved gondold csak végig,h mérnem lehet úgy leszedni
ha nem jöttél rá,olvasd el lenn
















tehát nem jöttél rá hát hiába veszem a ki a tőcsavart, ott van a dugó benne, flexeljem ketté a hajtókart,h levegyem oldalra? akkor is fölfele kell levenni a hengert a dugóról ha nincs tőcsavar.. na mek bontok,estér meglesznek a képek
Vagy az, mittomén...
Tudom, hogy hol a trafó az ETX-en... Amúgy, mondom, csak a 4 rúdat tekerd ki, amik a hengert és a hengerfejet szorítják le, úgy a legegyszerűbb!
nekem ien sport élgszűrő van rajta,szval az nem akadály a trafó meg a tank alatt van,de a váztetején,szvalaz nem zavarhat be a leszedésnél vigyázok a kicsikére
az a 4 tőcsavar
Vagy úgy csináld, az az egyszerűbb, hogy tekerd ki a 4 menetes "rúdat" (vagy mit... ), és úgy akármerre lejön a henger. (és még a légszűrőházat sem kell levenned)
Le lehet, én is úgy vettem le. Csak annyi, hogy a légszűrőházat is ki kell venned, mert a karbit máshogy nem bírod leszedni, vagy csak feszegetéssel, de az meg nem jó ugye Ja és a trafót is vedd le, mert máskülönben nem fér el a henger, mikor húzod le. Sok sikert, aztán vigyázni rá!
de az 50es,és rally,ez meg etx és 125ös, még 2napőig aztán 160as
nekem lejön a henger, anélkül,hogy a motort le kéne bontani
látom irtam vmi értelmeset az északa na mizu erre? egyre jobban szétvan robbantva az etx ma is mek bontani maj csinálok képeket..1 kérdés.sztetek lehet venni a hengert ugy az etx ről,hogy nem veszem ki a blockot a helyéről? me multkor mintha nem birtam volna,de nem akarok a komplet blockot kivenni kiflexelek a vázbólh kiférjen a henger
Hello Érdekelne hogy van-e valakinek Rotax 123-hoz komplet öninditó ha van valakinek vagy tud valaki irjon rám.
Ha így látatlanban kellene véleményt mondanom, akkor azt mondanám hogy tuti hogy üt a féktárcsád. Jelöld össze a kerékkel aztán szedd le majd vidd el egy esztergályoshoz és szabályoztasd fel. De ha már túl nagyon üt akkor valószínüleg Ő sem tud vele mit kezdeni, nah akkor venni kell egy másikat.
a fék egy ilyen dolog, nem szeete nagyon vaszmenni,csak épp anyia hogy épop hozáér a tárcsádhoz,ez midnen féknél igy van ne ess pánikba,én nme fujtam réz srpével és mégis oan. annak 1 picit hozzá ekl érnie, 0mm re kell lenni e a tárcsától vay mi,na mek alsok me vége a bulinak üdv
Hello!

Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?

Köszi a segítséget!
Üdv. Gábor
Nekem nem elektomos a power-em
A kifuff nyomás nyitja.
nya figyuzzatok: akkor mikor megyünk turázni és ki jönne...merre felé menyjünk?jó lenne már egy hosszavv zugatás...főleg csoportos
gyaaa
mi ez a kihaltság?ébresztő ....srácok
ne sírj már,elégedj meg a látvánnyal,így is csodás...hátha még beindítom
Egy vidit tegyél már fel rólla
én meg már hallottam élőben is...bibiii biiii kira non...