na téleg kikellet venni a tőcsavarokat levetem ,megvanna ka képek,fasza a cucc de most mek mer haverom cbr je ittál a ház elött,mek vilantok vele a városba iott van nálam 1 napig na hali
Tehát nem jöttél rá... Az a helyzet, hogy a dugót le tudod nyomni a henger aljáig, és kb 5 centit kell felfele húzni, hogy lejöjjön... Ha meg benne vannak a tőcsavarok, akkor meg minimum 15 centi felfele... Kapis?
hmm, nem kivitlezhető a terved gondold csak végig,h mérnem lehet úgy leszedni
ha nem jöttél rá,olvasd el lenn
tehát nem jöttél rá hát hiába veszem a ki a tőcsavart, ott van a dugó benne, flexeljem ketté a hajtókart,h levegyem oldalra? akkor is fölfele kell levenni a hengert a dugóról ha nincs tőcsavar.. na mek bontok,estér meglesznek a képek
nekem ien sport élgszűrő van rajta,szval az nem akadály a trafó meg a tank alatt van,de a váztetején,szvalaz nem zavarhat be a leszedésnél vigyázok a kicsikére
Vagy úgy csináld, az az egyszerűbb, hogy tekerd ki a 4 menetes "rúdat" (vagy mit... ), és úgy akármerre lejön a henger. (és még a légszűrőházat sem kell levenned)
Le lehet, én is úgy vettem le. Csak annyi, hogy a légszűrőházat is ki kell venned, mert a karbit máshogy nem bírod leszedni, vagy csak feszegetéssel, de az meg nem jó ugye Ja és a trafót is vedd le, mert máskülönben nem fér el a henger, mikor húzod le. Sok sikert, aztán vigyázni rá!
látom irtam vmi értelmeset az északa na mizu erre? egyre jobban szétvan robbantva az etx ma is mek bontani maj csinálok képeket..1 kérdés.sztetek lehet venni a hengert ugy az etx ről,hogy nem veszem ki a blockot a helyéről? me multkor mintha nem birtam volna,de nem akarok a komplet blockot kivenni kiflexelek a vázbólh kiférjen a henger
Ha így látatlanban kellene véleményt mondanom, akkor azt mondanám hogy tuti hogy üt a féktárcsád. Jelöld össze a kerékkel aztán szedd le majd vidd el egy esztergályoshoz és szabályoztasd fel. De ha már túl nagyon üt akkor valószínüleg Ő sem tud vele mit kezdeni, nah akkor venni kell egy másikat.
a fék egy ilyen dolog, nem szeete nagyon vaszmenni,csak épp anyia hogy épop hozáér a tárcsádhoz,ez midnen féknél igy van ne ess pánikba,én nme fujtam réz srpével és mégis oan. annak 1 picit hozzá ekl érnie, 0mm re kell lenni e a tárcsától vay mi,na mek alsok me vége a bulinak üdv
Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?
ha nem jöttél rá,olvasd el lenn
tehát nem jöttél rá hát hiába veszem a ki a tőcsavart, ott van a dugó benne, flexeljem ketté a hajtókart,h levegyem oldalra? akkor is fölfele kell levenni a hengert a dugóról ha nincs tőcsavar.. na mek bontok,estér meglesznek a képek
Teljesen elkeseredtem, szétszedtem a fékeket, vettem tisztítóspayt, befújtam, a betéteken még bőven van vastagság, a dugattyúkat bekentem rézkenőccsel, amit direkt erre gyártottak. Még mindig szorul, nyikorog. 1 fordulatot sem tesz szinte meg. Amúgy a dugattyú visszamozdul picit, ha felengedem a féket. Tudna valaki valamilyen szerkezeti leírást adni, esetleg képeket, magyarázatot, vagy bármi hasznos infót?
Köszi a segítséget!
Üdv. Gábor
A kifuff nyomás nyitja.