Yaya kira lenne...egy hoszabb túra csak nehogy az leen mint mulkor h a végén ketten maradunk, a kitartóbb banda, a bulizosak kiütötték magukat nya mindenkinek széles utat...byby
Hy! elissa & all! Télleg jó lenne egy közösgurulás úgy mindenki ,aki számít...! De még,ha kész lesz a gép kicsit kelll járatnom is,utánnna beválllalok hosszab távokat,addig azért kímélem itt a környéken! :) De utánna mehet!
mire kell tipp? h mi csinál ja csörgéssel? há cserélj szilentet...
ja am rezgés... haveromnak van 1 szimoja,70ccm,4felömlő meg 1 hangolt rezo van rajta... 15le körül van.. kipróbáltam,oan 8ezertől oan brutálul megindul, komolyan kb úgy gyorsul mint az etx... mz ket úgy álva haggya,h az hihetetlen.. brutál kis gép.. eddig 115öt ment vele, kalibrált digitális órával mérte,tehát nem csal,szval ien spirálossal simán 120at vagy többet mutatna,és aszonta még ment volna.. na igen,de ha üresbe elkezdem túráztatni,oan szinten ráz,h elviselhetetlen.. hetente kel a csavarokat huzni midnen kilazul,most a karbi alja esett le,kirázóttak a csavarok
1ik dolog,h széthajtják, a másik,meg sufnizzák...olasz gépen sufnit még nem láttam... és ha az olasz le is van hajtva,ak felujitod a blockot, monyuk dugo,csapágyak, és van 1 fasza mocid( jóval kevesebből mint ithon vennéd),itho meg lehet drágán veszed és szar.. sok iet láttam má,nemtom hogy lehet ugy motort venni,h nem nézik át,nem próbálják ki...amikor többszázezer ft ról van szó...
nah szóval.... reggel leszedtem a léágszűrőt meg karbit, aztán kiderült, hogy a benzincsap van eldugulva megfújtuk faterral egy csővel, és tökéletes am pénteken hozzák az új karbit egy 19es Malossit, eléggé occsóba olaszból ráadásul, mint ahogy a hengerem is onnan van..... meg a szerelő mondta, mert a kipuifogó könyököm keményen berezek és eléggé kcsg hangja van.....hogy a váznál lévő gumi tartó.....vmi ki van puhulva és azért ilyen...na msot vkinek volna még tippje?
Nem egy naked, de egy 4-600 közti négyütem sose nem egy erőmű. Pont ez a baj a legtöbb magyar géppel. Nincs lové nagyobbra ezért vesz egy ilyen kis fűrészt csak a nyélgáz, meg amit apu leenged fáradt olajat az autóból az megy a mociba mer" occsó".
haverom műhelyében,zárt helyen...és nem ez volt az első munkája...non ért hozzá...nem is bíztam volna akárkire...de a tankot 2*kellett fujni, mivel a matricák amik voltak rajta kiütköztek hiába volt alapozás....de aztán faja lett...láthatod
ja am rezgés... haveromnak van 1 szimoja,70ccm,4felömlő meg 1 hangolt rezo van rajta... 15le körül van.. kipróbáltam,oan 8ezertől oan brutálul megindul, komolyan kb úgy gyorsul mint az etx... mz ket úgy álva haggya,h az hihetetlen.. brutál kis gép.. eddig 115öt ment vele, kalibrált digitális órával mérte,tehát nem csal,szval ien spirálossal simán 120at vagy többet mutatna,és aszonta még ment volna.. na igen,de ha üresbe elkezdem túráztatni,oan szinten ráz,h elviselhetetlen.. hetente kel a csavarokat huzni midnen kilazul,most a karbi alja esett le,kirázóttak a csavarok
na felvettelek én,én szoktam leni,ált dél körül és este vagyok.. hnap csak este leszek me mek balatonra
hnap mek a 17es lánckerekemér,me ez igy vicc,kipróbáltam, 80kios haveromat vittem, és ugyanigy egyből leforogta magát 6.ba egyből,és 120nál megált,aztán próbálta m1 személy ,lebújok,nylezem, uyganez leforog,megáll 120nál...