Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az öcsém 250 rm-je volt ilyen de aztán berágtunk és szétkaptuk a gépet mejd menetrögzítővel össze, nem irigylem az uj gazdáját.
Yaya kira lenne...egy hoszabb túra csak nehogy az leen mint mulkor h a végén ketten maradunk, a kitartóbb banda, a bulizosak kiütötték magukat nya mindenkinek széles utat...byby
Hy! elissa & all! Télleg jó lenne egy közösgurulás úgy mindenki ,aki számít...! De még,ha kész lesz a gép kicsit kelll járatnom is,utánnna beválllalok hosszab távokat,addig azért kímélem itt a környéken! :) De utánna mehet!
mire kell tipp? h mi csinál ja csörgéssel? há cserélj szilentet...
ja am rezgés... haveromnak van 1 szimoja,70ccm,4felömlő meg 1 hangolt rezo van rajta... 15le körül van.. kipróbáltam,oan 8ezertől oan brutálul megindul, komolyan kb úgy gyorsul mint az etx... mz ket úgy álva haggya,h az hihetetlen.. brutál kis gép.. eddig 115öt ment vele, kalibrált digitális órával mérte,tehát nem csal,szval ien spirálossal simán 120at vagy többet mutatna,és aszonta még ment volna.. na igen,de ha üresbe elkezdem túráztatni,oan szinten ráz,h elviselhetetlen.. hetente kel a csavarokat huzni midnen kilazul,most a karbi alja esett le,kirázóttak a csavarok
1ik dolog,h széthajtják, a másik,meg sufnizzák...olasz gépen sufnit még nem láttam... és ha az olasz le is van hajtva,ak felujitod a blockot, monyuk dugo,csapágyak, és van 1 fasza mocid( jóval kevesebből mint ithon vennéd),itho meg lehet drágán veszed és szar.. sok iet láttam má,nemtom hogy lehet ugy motort venni,h nem nézik át,nem próbálják ki...amikor többszázezer ft ról van szó...
csáó
na felvettelek én,én szoktam leni,ált dél körül és este vagyok.. hnap csak este leszek me mek balatonra
nah szóval.... reggel leszedtem a léágszűrőt meg karbit, aztán kiderült, hogy a benzincsap van eldugulva megfújtuk faterral egy csővel, és tökéletes am pénteken hozzák az új karbit egy 19es Malossit, eléggé occsóba olaszból ráadásul, mint ahogy a hengerem is onnan van..... meg a szerelő mondta, mert a kipuifogó könyököm keményen berezek és eléggé kcsg hangja van.....hogy a váznál lévő gumi tartó.....vmi ki van puhulva és azért ilyen...na msot vkinek volna még tippje?
anyás mennyit irtatok,minyá viszaolvasok
hnap mek a 17es lánckerekemér,me ez igy vicc,kipróbáltam, 80kios haveromat vittem, és ugyanigy egyből leforogta magát 6.ba egyből,és 120nál megált,aztán próbálta m1 személy ,lebújok,nylezem, uyganez leforog,megáll 120nál...
na jóccakát nektek, majd még dumálunk.
A portán egyszer megfordult egy KLR azt szerettem, csak a fékét utáltam.
Nem egy naked, de egy 4-600 közti négyütem sose nem egy erőmű. Pont ez a baj a legtöbb magyar géppel. Nincs lové nagyobbra ezért vesz egy ilyen kis fűrészt csak a nyélgáz, meg amit apu leenged fáradt olajat az autóból az megy a mociba mer" occsó".
500 as kawa? KLE? Csak mert azt mondták hogy az elég gyengécske... meg kicsit lehúzták a tesztekben meg úgy mindenütt ahol hallottam róla...
no igen...én is azért örültem h egyenesen italyanobol hozzám jött a gépsárkány
Nekem az a legnagyobb bajom a magyarországi gépekkel, hogy minimális gondoskodás mellett széthajtották őket (tisztelet a kivételnek).
faja kép?
Kollegám vett most egy 500-s Kawát (2002-s) a 700 megfogta regadóval,forgalomba helyezéssel és zsír a gép.
hát igen kint olcsobb....
De ezeket is kintről érdemes igazán
Nekem egy honda hornet a pici szívem vágya.
suzuki bandit 400 meg néztem gixert is
?
néztem párat....de még csak hirdetést...az utodot már régota tom...szerelem volt első látásra, hallásra, ülésre
Kinézted már az "utódot"?
összeegyeztetjük...hogy mindenkinek jo legyen...faja kis tuareges club gurulás...régota szeretném
haverom műhelyében,zárt helyen...és nem ez volt az első munkája...non ért hozzá...nem is bíztam volna akárkire...de a tankot 2*kellett fujni, mivel a matricák amik voltak rajta kiütköztek hiába volt alapozás....de aztán faja lett...láthatod